Pukkelpop 2026

Tyler zou tof zijn maar heb ondertussen al te veel PKP hip-hop trauma met Travis Scott en ASAP Rocky. Als Tyler ook nog eens zou annuleren om een scheet en vervangen worden met een Macklemore, trek ik het niet meer.
Ook genoeg traumas van hip hop die er wel stond: Rihanna, Eminem, 50 cent,...

• Leuk
Waarderingen: dann
Ook genoeg traumas van hip hop die er wel stond: Rihanna, Eminem, 50 cent,...
Riri geskipt voor Bloc Party en Eminem + 50 was voor mijn tijd. Maar als we dan toch over traumas van hip-hop dat er wel stond bezig zijn: Lil Uzi Vert en J Hus zijn de twee slechtste shows die ik in mijn leven heb gezien. En eindigen doen we altijd op een positieve noot: Loyle Carner is een eindbaas en hip-hop adjacent mag ook Sampha nog eens langs komen.

• 100
Waarderingen: justin.feestje
Riri geskipt voor Bloc Party en Eminem + 50 was voor mijn tijd. Maar als we dan toch over traumas van hip-hop dat er wel stond bezig zijn: Lil Uzi Vert en J Hus zijn de twee slechtste shows die ik in mijn leven heb gezien. En eindigen doen we altijd op een positieve noot: Loyle Carner is een eindbaas en hip-hop adjacent mag ook Sampha nog eens langs komen.
Juist, Lil Uzi Vert was naar het schijnt ook schandalig slecht, was gelukkig toen ergens anders op de weide :D

Lorde - Florence & The Machine - Charlotte de Witte
Turnstile - Deftones - Tyler The Creator
Froukje & S10 - Fontaines DC - Charli XCX

Zoiets?

• Thinking
  • Confetti
Waarderingen: Elle Marie en elo
Lorde - Florence & The Machine - Charlotte de Witte
Turnstile - Deftones - Tyler The Creator
Froukje & S10 - Fontaines DC - Charli XCX

Zoiets?
Turnstile - Deftones - Tyler te stacked denk ik. En ook een beetje een vreemd trio.

De Lorde-Florence combo zie ik wel als haalbaar aangezien Lorde niet perse de afsluitspot wil.

Fontaines moesten we niet op hopen volgens Jimmy.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Turnstile - Deftones - Tyler te stacked denk ik. En ook een beetje een vreemd trio.

De Lorde-Florence combo zie ik wel als haalbaar aangezien Lorde niet perse de afsluitspot wil.

Fontaines moesten we niet op hopen volgens Jimmy.
Op Pukkelpop bestaan er geen vreemde trio's.
Soit, de hamvraag is: is Charli in 2026 wél te zien in de Benelux?

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie en emilejol
Op Pukkelpop bestaan er geen vreemde trio's.
Soit, de hamvraag is: is Charli in 2026 wél te zien in de Benelux?
Had haar eigenlijk echt niet verwacht op festivals deze zomer. Zou toch wel een héél straffe boeking zijn, zelfs een jaar na Brat.

• Leuk
Ze spreken bij Reading ook over UK exclusives. Dus even goed doet Charli inderdaad nu wel Pukkelpop. Een verhaal dat ik overlaatst heb gehoord zou wel kunnen overeenkomen met haar.

Ze gaan ook niet alles hebben he. Florence is duidelijk. Turnstile ook. RAYE lijkt me ook een voorlaatste, in combinatie met Florence?

Tijdens het rondkijken viel me die way out west line-up pas goed op.

The Cure, Lorde, Gorillaz, Nick Cave, The xx, Moby. Pfoeh, sterk bezig daar!

Ze spreken bij Reading ook over UK exclusives. Dus even goed doet Charli inderdaad nu wel Pukkelpop. Een verhaal dat ik overlaatst heb gehoord zou wel kunnen overeenkomen met haar.

Ze gaan ook niet alles hebben he. Florence is duidelijk. Turnstile ook. RAYE lijkt me ook een voorlaatste, in combinatie met Florence?
Of RAYE - Charli, als ze er staat... En iets anders naast Florence.

En ik weet dat ze niet alles gaan hebben. Maar is een Charli - Tyler - Florence bovenkant zo een reach? 🤔

• Leuk

Users who are viewing this thread