Pukkelpop 2026

Schermafbeelding 2025-11-17 101029.png

All Points East dus op zaterdag 22 augustus.

Allemaal afvallers voor PKP? Of kan je op een dagje over en weer naar de UK, nee zeker?

Balen ook van Oklou en PinkPantheress dan.

• Sad
Waarderingen: Elle Marie
PinkPantheress en Oklou kan echt wel, die hebben geen gigantische productie. Lorde mag je volledig vergeten denk ik.

Ik ook. Viel helemaal plat toen in een bijna volledig lege Dance Hall. Waren echt amper mensen, dat zou nu wel wat anders zijn haha.
Vechten om de tent binnen te geraken moest ze er volgend jaar staat (en dan in een tent). Verwacht echter niet dat die show er veel op is vooruit gegaan, dus ik zou het wel laten voor wat het is.

Maar goed, voldoende leuks dat reeds is aangekondigd rond Pukkelpop dus ik kan alleen maar hopen dat ze grotendeels uit dat zelfde vaatje gaan tappen.

• Leuk
Ze doet ook letterlijk niks live. Ze staat er met haar handtas en doet alsof ze zingt. Echt een schande. Ik weet niet of het nu anders is, maar voor mij hoeft het zeker niet.

Nou, de droom leeft nog steeds

Bijlagen

• FB_IMG_1763399488802.jpg
    FB_IMG_1763399488802.jpg
    193,7 KB · Weergaven: 60
Is hele zomer beschikbaar. Kan zowat alles zijn (was wel Lotto trouwens).
Klopt, foutje. Maar die show kreeg heel wat praise, ik zie ze bij Pukkelpop haar wel pushen naar sub (kan ook s' avonds in de Marquee natuurlijk, maar zie het op de main beter werken).

Op de Lokerse stond ze dacht ik pas en Suikerrock zie ik 'r niet echt doen, so.

• Leuk

Users who are viewing this thread

• Jojo