Pukkelpop 2026

• Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper
Olivia Dean zojuist uitgesloten voor alle zomerfestivals in juli en augustus. Tourt in juli-augustus in Amerika.

Jammer maar niet zo heel verrassend, die heeft in Europa overal meer dan voet aan de grond.

Nu alle hens aan dek om ook over de grote plas door te breken. Nog verder door te breken that is want is op zich al goed op weg.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Jammer maar niet zo heel verrassend, die heeft in Europa overal meer dan voet aan de grond.

Nu alle hens aan dek om ook over de grote plas door te breken. Nog verder door te breken that is want is op zich al goed op weg.
Heel jammer, haar had ik graag live gezien.

Het eerste Europese concert van Lorde in Luxemburg was enkele dagen terug (vorige zondag) gecanceld wegens food poisoning. Er is nu een nieuwe datum vooropgesteld met name 1 september 2026 in de Rockhall in Luxemburg of een refund als die datum niet goed is.
Dit betekent dat Lorde al zeker vanaf 8 juli tot 1 september volgend jaar in Europa tourt. Volgens mij nu toch een zekerheid voor Pukkelpop en Rock en Seine.

man wat staan er volgend jaar veel leuke headliners op Mad cool waarvan ik omcirkelde graag op pkp26 zie overkomen ongeacht of deze kunnen want dromen mag. nick cave & moby zie ik niet gebeuren, maar de rest zijn uitstekende pkp namen en als ze beschikbaar zijn in het pukkelpop weekend en de organisatie de kans krijgt om (één van) deze te boeken denk ik dat ze het ook wel zullen proberen.

1763199357065.png

• Leuk
man wat staan er volgend jaar veel leuke headliners op Mad cool waarvan ik omcirkelde graag op pkp26 zie overkomen ongeacht of deze kunnen want dromen mag. nick cave & moby zal niet gebeuren vrees ik maar de rest zijn uitstekende pkp namen en als ze beschikbaar zijn in het pukkelpop weekend en de organisatie de kans krijgt om (één van) deze te boeken denk ik dat ze het ook wel zullen proberen.

Bekijk bijlage 16979
Inderdaad een geweldige line-up: Moby, Wolf Alice, (TLDP), F+TM, Jennie, Lorde, Zara Larsson, Renée Rapp, Sadie Jean, (CMAT), (Chloe Slater), Pixies, Halsey, Sigrid, Holly Humberstone; mogen van mij allemaal komen!

• Pray
Waarderingen: Pukkelpopper
Misschien is Werchter dan een meer geschikt festival voor jullie? 😅
Hoe goed de line-up van Werchter ook moge zijn, als festival vind ik het gewoon te druk. Pukkelpop is ook wel druk, maar nog niet te druk voor mij.

Dan heb ik het zowel over lang op voorhand aan het podium moeten staan voor een goede plek, zeker voor headliners, als over bewegen op het festivalterrein.

Hoe goed de line-up van Werchter ook moge zijn, als festival vind ik het gewoon te druk. Pukkelpop is ook wel druk, maar nog niet te druk voor mij.

Dan heb ik het zowel over lang op voorhand aan het podium moeten staan voor een goede plek, zeker voor headliners, als over bewegen op het festivalterrein.
Het gaat over het feit dat de Mad Cool affiche hier wordt gedeeld. Dat is relevant voor RW, niet Pkp.

Verder volg ik je hoor.

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Inderdaad een geweldige line-up: Moby, Wolf Alice, (TLDP), F+TM, Jennie, Lorde, Zara Larsson, Renée Rapp, Sadie Jean, (CMAT), (Chloe Slater), Pixies, Halsey, Sigrid, Holly Humberstone; mogen van mij allemaal komen!
Sommigen van je lijstje bv Lorde hebben al festivals bekendgemaakt na 20 augustus maar wellicht zijn er al een aantal die voor Pukkelpop hun Europese tour beeindigd hebben en hun tour beperken tot juni en/of juli. Er is veel tijd tussen 10 juli en 20 augustus. Best is hun tourplannen te checken om te zien of ze echt kanshebber zijn voor PKP.

man wat staan er volgend jaar veel leuke headliners op Mad cool waarvan ik omcirkelde graag op pkp26 zie overkomen ongeacht of deze kunnen want dromen mag. nick cave & moby zie ik niet gebeuren, maar de rest zijn uitstekende pkp namen en als ze beschikbaar zijn in het pukkelpop weekend en de organisatie de kans krijgt om (één van) deze te boeken denk ik dat ze het ook wel zullen proberen.

Bekijk bijlage 16979
Nick Cave is al geboekt voor LIL festival in Antwerpen dus je mag die uitsluiten voor PKP. Moby, Pixies, Wolf Alice, Lorde (optreden volgens een insider in de UK op de zaterdag van PKP) zijn twijfelachtig. Florence and the machine grote kans als RW haar volgende week niet aankondigt.

• Sad
Lorde doet op 22 augustus een show in Londen dus daarmee is ze volledig uitgesloten voor PKP denk ik. Zal Werchter worden dit jaar.

• Sad
Nick Cave is al geboekt voor LIL festival in Antwerpen dus je mag die uitsluiten voor PKP. Moby, Pixies, Wolf Alice, Lorde (optreden volgens een insider in de UK op de zaterdag van PKP) zijn twijfelachtig. Florence and the machine grote kans als RW haar volgende week niet aankondigt.
Florence is 95% zeker Pkp. Wat gewoon het meest correcte is uiteindelijk.

• Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper en jonveras

Users who are viewing this thread