Pukkelpop 2024

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
147
122
Dat lijkt dus zowat 1 op 1 die van vorig jaar te zijn...


Soit, nog 6 keer slapen 🤩
Die VIP Village lijkt me nieuw op die plek, maar kan me vergissen, heb die al op verschillende plaatsen geweten, en ben niet zeker van het jaar.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Hoe streng wordt je gecontroleerd vanaf de camping het festival terrein op? Heeft het nog zin om een flesje wodka in je kontzak te stoppen of is dit kansloos?
 

Jonasky

Playlistbediener
10 mei 2023
17
13
Hoe streng wordt je gecontroleerd vanaf de camping het festival terrein op? Heeft het nog zin om een flesje wodka in je kontzak te stoppen of is dit kansloos?
Gewoon doen, het is tot nu toe altijd gelukt. En als ze iets zeggen, ga je gewoon terug naar buiten en probeer je aan een andere ingang.
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
587
336
Hoe streng wordt je gecontroleerd vanaf de camping het festival terrein op? Heeft het nog zin om een flesje wodka in je kontzak te stoppen of is dit kansloos?
Kap wodka gewoon over in een plastic waterfles, dan kan het gewoon mee binnen op de camping.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.574
4.674
De mijne is veel meer op dansmuziek gericht dan de meeste anderen hier, maar ik zal die dag nogal wat beslissingen moeten nemen.
Vrijdag: NAFT - Cellini - Tom Grennan - Fontaines DC - The Streets - Dimension - Soulwax - Romy - Folamour/Joy Anonymous - Fred Again..

Zaterdag: The Atomic Orchestra - Jazz Brak - Confidence Man - The Vaccines - Barry Can't Swim - Baby Queen - Brutalismus 3000/Kevin De Vries - The Reytons - Solomun - Nation of Language/Sam Smith - Skrillex/Ki/Ki/Hudson Mohawke b2b Nikky Nair
Zondag: Becky Hill - Jesus Piece - Sugababes - Fatdog - Ahadadream - Glass Beams - Yussef Dayes - Patrick Mason/Bolis Pupol - Salute/Overmono/Indira Paganotto

Wat de drankjes uit het café betreft, kunt u hen vragen deze in een plastic beker te doen. Ik vermoed dat het deze keer toch anders zal zijn met het recyclingbekersysteem?
Pak Lander & Adriaan vrijdag dan ook maar mee als dansliefhebber!
 
  • Leuk
Waarderingen: Semprini en DDave

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.095
577
Je kan per artiest in de app zien waar ze staan en dan moet je uitzoomen. Op een andere manier kan je nog geen volledige plattegrond zien.
 

Gigi21

Campingartiest
24 jan 2024
55
71
Je kan per artiest in de app zien waar ze staan en dan moet je uitzoomen. Op een andere manier kan je nog geen volledige plattegrond zien.
het verschijnt vreemd genoeg niet in ieders app. Ik weet niet wat de reden zou kunnen zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken