Pukkelpop 2024

thesummoning

Campingartiest
18 jun 2019
63
184
Ben ik de enige die baalt van het clashen op zaterdag van Amenra en Show me the Body en op zondag van Rise Against en Lionheart? Ik snap niet dat je deze acts tegenover elkaar neerzet. Dat is toch min of meer hetzelfde publiek dat graag naar deze bands gaat?
Ik vloek vooral dat Amenra samen staat met Brutalismus3000. Samen met Charlotte de Witte de enige must see die ik had eigenlijk. Amenra is buiten categorie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nijntje

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
591
513
Ik zag staan op de website dat je op het campingterrein geen muziekboxjes mag meenemen. Betekent dit dat ook je kleine JBL wordt afgenomen of wordt daar niet zo moeilijk over gedaan? Het lijkt me gewoon onlogisch…

WIJ DE MUZIEK, JULLIE DE AMBIANCE
Oh nee, drama in de Snap: muziekinstallaties, geluidsversterkende boxen, luidsprekers etc. zijn, uit respect voor de rust van je medekampeerders en onze buurtbewoners, verboden. Verboden betekent niet toegelaten. Niet toegelaten zoals in ‘nee, je mag géén geluidsbox meebrengen’. Doe je dat toch dan is de organisatie niet verantwoordelijk voor verlies, beschadiging of diefstal van je geluidsbox. Er is geen bewaardienst. Dit betekent dat er géén bewaarruimte is voor je spullen, zoals bijvoorbeeld een geluidsbox als die aan de ingang in beslag worden genomen of als de box die je stilletjes hebt binnengesmokkeld alsnog wordt ontdekt. Mama of papa nadien een boze mail laten sturen, is volstrekt zinloos.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.011
1.001
Ik zag staan op de website dat je op het campingterrein geen muziekboxjes mag meenemen. Betekent dit dat ook je kleine JBL wordt afgenomen of wordt daar niet zo moeilijk over gedaan? Het lijkt me gewoon onlogisch…

WIJ DE MUZIEK, JULLIE DE AMBIANCE
Oh nee, drama in de Snap: muziekinstallaties, geluidsversterkende boxen, luidsprekers etc. zijn, uit respect voor de rust van je medekampeerders en onze buurtbewoners, verboden. Verboden betekent niet toegelaten. Niet toegelaten zoals in ‘nee, je mag géén geluidsbox meebrengen’. Doe je dat toch dan is de organisatie niet verantwoordelijk voor verlies, beschadiging of diefstal van je geluidsbox. Er is geen bewaardienst. Dit betekent dat er géén bewaarruimte is voor je spullen, zoals bijvoorbeeld een geluidsbox als die aan de ingang in beslag worden genomen of als de box die je stilletjes hebt binnengesmokkeld alsnog wordt ontdekt. Mama of papa nadien een boze mail laten sturen, is volstrekt zinloos.
De tekst is toch duidelijk? Gewoon niet meenemen of het risico wel nemen.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
649
823
het verschijnt vreemd genoeg niet in ieders app. Ik weet niet wat de reden zou kunnen zijn.
Donderdag kon ik het ook zien in de app sedert vrijdagavond nietmeer ik denk dat ze het terug offline hebben gehaald wat toch heel dom is vind ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Gigi21

BG

Campingartiest
17 mrt 2015
54
5
Hoe makkelijk is het eigenlijk om voor de grote namen (laatste 2/3) op main stage en marque een goede plek nog te krijgen? Kun je 10 minuten van te voren nog wel tot 15/20 meter van podium lopen of?
 
  • Leuk
Waarderingen: WardAgain

Tinus101

Support act
21 nov 2022
852
1.018
Hoe makkelijk is het eigenlijk om voor de grote namen (laatste 2/3) op main stage en marque een goede plek nog te krijgen? Kun je 10 minuten van te voren nog wel tot 15/20 meter van podium lopen of?
Zoals al eerder gezegd, aan de linkerkant van de podias is vaak nog wel plek. Bij de tenten blijven mensen vooral aan de rand staan. Als je bij de Marquee linksvoor binnen gaat en dan wat meer naar het midden loopt heb je 9/10 keer een goede plek
 
  • Leuk
Waarderingen: BG

Pukkelpopper

Dagopener
20 jul 2022
538
536
Oprechte vraag: waarom druk je de plattegrond af?
Ik vind dat handig dan heb je hem altijd bij de hand, vroeger hadden ze bij de Humo stand een programma blaadje maar dat is al niet meer sinds 2022 en dat vind ik jammer dus druk ik de plattegrond die op de website staat af. Ik hoop dat het een antwoord is op je vraag. Programma blaadje 2019 👇
IMG_3737.jpegIMG_3738.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital en saurus

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
380
191
Zoals al eerder gezegd, aan de linkerkant van de podias is vaak nog wel plek. Bij de tenten blijven mensen vooral aan de rand staan. Als je bij de Marquee linksvoor binnen gaat en dan wat meer naar het midden loopt heb je 9/10 keer een goede plek
Bij Balthazar PKP 2023 zonadg (vervanger van Florence and the machine als voorlaatste main) was het mogelijk om aan de rechterkant tot zo'n 100 METER te komen kwartier voor de start.. Bij The Killers was dat aan dezelfde rechterkant minstens 150 meter. Bij populaire headliners op de mainstage moet je wel echt minimum 30min op voorhand al een plaats dichtbij het podium zoeken. Voor PKP 2024 zaterdag verwacht ik enorm veel jeugdig volk vooraan bij Goldband, iets meer gaten dan bij Goldband bij Sam Smith en terug een massa volk bij Charlotte De Witte. Bij de marquee kan je meestal wel binnen geraken. Let wel op dat bij zwaar regenweer veel volk in de tenten gaat schuilen en niet in de muziek geinteressseerd zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: BG

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.148
3.058
Ik zag staan op de website dat je op het campingterrein geen muziekboxjes mag meenemen. Betekent dit dat ook je kleine JBL wordt afgenomen of wordt daar niet zo moeilijk over gedaan? Het lijkt me gewoon onlogisch…

WIJ DE MUZIEK, JULLIE DE AMBIANCE
Oh nee, drama in de Snap: muziekinstallaties, geluidsversterkende boxen, luidsprekers etc. zijn, uit respect voor de rust van je medekampeerders en onze buurtbewoners, verboden. Verboden betekent niet toegelaten. Niet toegelaten zoals in ‘nee, je mag géén geluidsbox meebrengen’. Doe je dat toch dan is de organisatie niet verantwoordelijk voor verlies, beschadiging of diefstal van je geluidsbox. Er is geen bewaardienst. Dit betekent dat er géén bewaarruimte is voor je spullen, zoals bijvoorbeeld een geluidsbox als die aan de ingang in beslag worden genomen of als de box die je stilletjes hebt binnengesmokkeld alsnog wordt ontdekt. Mama of papa nadien een boze mail laten sturen, is volstrekt zinloos.
Passief agressieve mannetjes daar...
 

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
591
513
Nee, dat is inspelen op de hedendaagse mentaliteit. Het is verboden voor anderen, maar daar hoor ik toch niet bij?
Want je ziet het: het staat er duidelijk en dan wordt er toch nog gevraagd of het ECHT niet mag .... pffffff
Het leek mij gewoon niet logisch, omdat overal kleine boxjes wel gewoon mogen en daarom benieuwd of het vorige jaren ook zo streng was, maar bedankt!
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
649
823
Het leek mij gewoon niet logisch, omdat overal kleine boxjes wel gewoon mogen en daarom benieuwd of het vorige jaren ook zo streng was, maar bedankt!
Nee ze worden strenger omdat er nu al geen nachtrust is op de camping door de jongeren die voor de eerste keer losgelaten worden.
Waarbij ik niet iedere jongere over dezelfde kam wil scheren maar door zo een maatregelen te nemen kunnen ze wel laten zien dat ze de overlast proberen binnen de perken te houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

Semprini

Nieuw lid
30 jul 2023
3
8
I saw on the website that you are not allowed to bring music boxes to the camping site. Does this mean that your little JBL will be taken away or is that not so difficult? It just seems illogical to me…

Too many people have bad taste in music. They can't take the risk, so they should impose a blanket ban on everyone.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe en saurus

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.095
577
Op de camping op Werchter buren met een box. Gelukkig niet tot diep in de nacht.
Maar 7 keer achter elkaar onderstaande .... help!
Ik kon het op het laatst zelf meezingen en ik had geen groene zeep om mijn mond te spoelen.

 
  • Haha
  • Winning
Waarderingen: Jimmeh07 en CSM

Gebruikers die dit onderwerp bekijken