Ook eens een lijstje gemaakt al is de kans groot dat het helemaal anders gaat worden, soit:
Donderdag:
- Must: niks
- Maybe: Bizkit Park, Meltheads
Vrijdag
- Must: Fontaines DC, The Streets, The Kills
- Maybe: Big Special, Lander & Adriaan, Backxwash, Soulwax, Slift, Stake
Zaterdag
- Must: Wunderhorse (hopelijk komen ze dit jaar), Amenra (raar maar waar, nog nooit echt gezien)
- Maybe: The Atomic Orchestra (waarschijnlijk niet wegens nog in bed liggen), Kawala, Crackups, Ado Oda, Grandson, The Vaccines, Miles Kane, Dead Poets Society, Flogging Molly, The Reytons (verhuizen waarschijnlijk nog naar lijstje ‘Must’ nu ik er zo over nadenk), Nation Of League
Zondag: zondag is onze familie-en-vrienden-dag dus het een en ander hangt af van waar en bij wie ik sta.
- Must: eigenlijk niets maar ik duid The Offspring (best leuk) en Royal Blood (wegens nog nooit gezien) toch maar aan.
- Maybe: Hang Youth (om wakker te worden), Ramkot, Jezus Piece, The Haunted Youth (al gaat het me daar te zeer naar wiet stinken vermoed ik) of Fat Dog, Rise Against, of Glass Beams, Motionless in White en als er nog genoeg leven in zit: Stijn & Thibault & The Wathevers. Afsluiten met een feestje ofwel ergens een laatste pint gaan pakken, ook een mogelijkheid.
Have fun!