Pukkelpop 2024

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
344
505
dat zou dan volgens mij de eerste keer zijn... dat nog nooit gezien op pkp.
Was ook de eerste keer op graspop, en ik vermoed werchter ook.
Er is dus nog hoop.
Was er niet al een prijslijst in de omloop? zou het op moeten staan dan natuurlijk.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Royke

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
184
97
Ook eens een lijstje gemaakt al is de kans groot dat het helemaal anders gaat worden, soit:

Donderdag:
- Must: niks
- Maybe: Bizkit Park, Meltheads

Vrijdag
- Must: Fontaines DC, The Streets, The Kills
- Maybe: Big Special, Lander & Adriaan, Backxwash, Soulwax, Slift, Stake

Zaterdag
- Must: Wunderhorse (hopelijk komen ze dit jaar), Amenra (raar maar waar, nog nooit echt gezien)
- Maybe: The Atomic Orchestra (waarschijnlijk niet wegens nog in bed liggen), Kawala, Crackups, Ado Oda, Grandson, The Vaccines, Miles Kane, Dead Poets Society, Flogging Molly, The Reytons (verhuizen waarschijnlijk nog naar lijstje ‘Must’ nu ik er zo over nadenk), Nation Of League

Zondag: zondag is onze familie-en-vrienden-dag dus het een en ander hangt af van waar en bij wie ik sta.
- Must: eigenlijk niets maar ik duid The Offspring (best leuk) en Royal Blood (wegens nog nooit gezien) toch maar aan.
- Maybe: Hang Youth (om wakker te worden), Ramkot, Jezus Piece, The Haunted Youth (al gaat het me daar te zeer naar wiet stinken vermoed ik) of Fat Dog, Rise Against, of Glass Beams, Motionless in White en als er nog genoeg leven in zit: Stijn & Thibault & The Wathevers. Afsluiten met een feestje ofwel ergens een laatste pint gaan pakken, ook een mogelijkheid. 😊

Have fun!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
853
1.402
Was ook de eerste keer op graspop, en ik vermoed werchter ook.
Er is dus nog hoop.
Was er niet al een prijslijst in de omloop? zou het op moeten staan dan natuurlijk.
Ik heb de prijslijst helaas nog niet gevonden
 

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
344
505
Da's toch echt wel een pkp dingetje, info achter houden tot de laatste moment, als het echt moet fzo 🥲
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
853
1.402
ja ik merk idd wel dat ik veel aan het zoeken ben en dan toevallig dingen tegenkom. Zoals camping plattegrond, plattegrond omgeving parkings etc
 

Dietera.

Playlistbediener
3 jun 2017
22
29
voor 1 drankbonnetje, (zelfde prijs als normaal bier Cristal) kan je ook gewoon een Affligem of Grimbergen halen... niet op alle drankstanden maar wel achteraan vlakbij de backyard.
Klopt! + helemaal rechts van die stand is ook het PKP-café.. daar kon je vorig jaar voor 1 bonnetje een volwaardige Grimbergen/Hapkin etc. krijgen in glas.
 
  • Leuk
Waarderingen: Endie en Jimmeh07

marc_pkp

Playlistbediener
10 aug 2023
39
33
Klopt! + helemaal rechts van die stand is ook het PKP-café.. daar kon je vorig jaar voor 1 bonnetje een volwaardige Grimbergen/Hapkin etc. krijgen in glas.
maar daar moet je dan blijven om die uit te drinken ? of vergis ik mij ?

en daar is het ook meestal redelijk druk., had ik de indruk, maar kan aan mij liggen.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.009
1.000
Hmm. Nu ik de show van Jack White op Way Out West zo bekijk, wat was dit toch een prachtig einde van het festival geweest. Heel jammer dat de man niet een weekje langer in de EU kon blijven.

Wie daar aan zou twijfelen heeft hem nog nooit gezien of begrijpt niet goed wat hem doet. Speelt nog altijd zonder setlist. Beslist op de moment zelf wat er gespeeld wordt en de rest moet maar volgen.
 

mrmoons

Nieuw lid
9 aug 2024
1
0
Is het doorgaans makkelijk om in de voorste bariere main stage te komen op pkp?
Ik zou graag op de dansvloer willen staan bij zowel Rise Against en the Offspring (spelen back to back, RA in Marquee en Offspring op main).
Waarschijnlijk meerdere met me gezien het genre.
Hoor graag jullie ervaringen!
 
Laatst bewerkt:

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
184
97
Is het doorgaans makkelijk om in de voorste bariere main stage te komen op pkp?
Ik zou graag op de dansvloer willen staan bij zowel Rise Against en the Offspring (spelen back to back, RA in Marquee en Offspring op main).
Waarschijnlijk meerdere met mee gezien het genre.
Hoor graag jullie ervaringen!

Ja, nooit geen probleem mee gehad. Bij drukte loop je best linksom, zowel op de main als in de Marquee..
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en mrmoons

TNFke

Support act
16 jan 2014
824
798
Klopt! + helemaal rechts van die stand is ook het PKP-café.. daar kon je vorig jaar voor 1 bonnetje een volwaardige Grimbergen/Hapkin etc. krijgen in glas.
Laat die cancels maar komen, ik amuseer me wel!

Zelfs in Grimbergen betaal je meer dan 3,25€.
 

Semprini

Nieuw lid
30 jul 2023
3
8
De mijne is veel meer op dansmuziek gericht dan de meeste anderen hier, maar ik zal die dag nogal wat beslissingen moeten nemen.
Vrijdag: NAFT - Cellini - Tom Grennan - Fontaines DC - The Streets - Dimension - Soulwax - Romy - Folamour/Joy Anonymous - Fred Again..

Zaterdag: The Atomic Orchestra - Jazz Brak - Confidence Man - The Vaccines - Barry Can't Swim - Baby Queen - Brutalismus 3000/Kevin De Vries - The Reytons - Solomun - Nation of Language/Sam Smith - Skrillex/Ki/Ki/Hudson Mohawke b2b Nikky Nair
Zondag: Becky Hill - Jesus Piece - Sugababes - Fatdog - Ahadadream - Glass Beams - Yussef Dayes - Patrick Mason/Bolis Pupol - Salute/Overmono/Indira Paganotto

Wat de drankjes uit het café betreft, kunt u hen vragen deze in een plastic beker te doen. Ik vermoed dat het deze keer toch anders zal zijn met het recyclingbekersysteem?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken