Pukkelpop 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.730
9.650
Dit zal hem ongeveer worden denk ik.

VRIJ:
Big Special - Hof van Commerce - Sylvie Kreusch - Fontaines D.C. - Blondshell - Three Sacred Souls - Soulwax - Stormzy - Jorja Smith - The Kills (/Fred Again..)

ZAT:
The Atomic Orchestra - Kawala - Jazz Brak - New West - Wunderhorse - English Teacher - Model/Actriz - The Reytons I guess (echt heel weinig alternatief voor Goldband) - Killer Mike - Sam Smith (rip Nation of Language) - Stikstof - Mount Kimbie

ZON: (mocht ik gaan wordt het zoiets)
Future Utopia - The Haunted Youth - Sampa The Great - Glass Beams - Yussef Dayes - Bolis Pupul?

Ik ben er vrij van overtuigd dat die zondag op papier zowat de zwakste Pukkepop dag is die ik ooit heb meegemaakt. Hoe ze aan die afgrijselijke main stage geraakt zijn is een kunst op zich. Die vrijdag dan weer een van de sterkste dagen op Pukkelpop (al in de vrijdag van PkP2017 onverslaanbaar).
 

marc_pkp

Playlistbediener
10 aug 2023
39
33
de mijne wordt wellicht :

VRIJ :
Big Special - Lander&Adriaan - Cellini - food - Wasia Project - Fontaines DC - Bad Nerves - Thee Sacres Souls - Slift - food - Stake - The Kills (Fred Again)

ZAT :
Kawala - Confidence Crackup - food - New West - Wunderhorse - English Miles Can't Swim - Broos - Amenra/Actriz - food - Sextile - Sam Smith - Yin Yin - Mount Dewitte

ZON :
Isaac Roux - Ramkot - Future Utopia - Jesus Chalk - Zware Klap - Fat Dog - food - Rise Against Heart - Yussef Dayes - Bolis in White - Crystal Fighters - food&vuurwerk
 
Laatst bewerkt:

boilerfun

Playlistbediener
1 mrt 2024
48
14
Nog iets meer dan een week en het is zover! Ik drop alvast mijn (veel te optimistisch) spoorboekje:

Donderdag: Gotu Jim - Portland - Equal Idiots - Brihang

Vrijdag: NAFT - Maisie Peters - Black Box Revelation - Sylvie Kreusch - Fontaines D.C. - The Streets - Inhaler - Soulwax - Romy - Jorja Smith - Fred Again.. (Wordt waarschijnlijk veel te druk dus Black Box en/of Inhaler dreigen er eventueel uit te vallen)

Zaterdag: The Atomic Orchestra - Confidence Man - The Vaccines - Barry Can't Swim - Flogging Molly - Brutalismus 3000 - Raye - Sam Smith - Skrillex - Charlotte De Witte

Zondag: Pommelien Thijs - Becky Hill - Merol - The Haunted Youth - Sugababes - Electric Callboy - Glass Beams - The Offspring - Marc Rebillet - Overmono
Die zaterdagavond met Sam smith - Skrillex - Charlotte De Witte , geeft toch wat problemen. Bij mij althans... moeilijk om iets volledig te kunnen zien zonder een deel te missen van de volgende act / set...
 

Endie

Playlistbediener
29 jul 2024
6
8
Ik heb er weer vreselijk veel zin in! Wij zullen hier onszelf mee gaan vermaken (naast het Pukkelpop cafe 😀)

Donderdag:
Equal Idiots - Bizkit Park - Meltheads - Hindu Radio DKlJs

Vrijdag:
Big Special - Lip Critic - Black Box Revelation - Fontaines D.C. - Bad Nerves - The Streets - Inhaler - Sloft - Stake - The Kills

Zaterdag:
Kawala - Crackups - The Vaccines - Dead Poet Society - English Teacher - Flogging Molly - The Reytons - Enter Shikari - Yìn Yìn

Zondag:
Hang Youth - Ramkot - Jesus Piece - Chalk - Haunted Youth - Electric Callboy - Rise Against - The Offspring - Motionless in White - Royal Blood - Crystal Fighters

Clashes en dus nog keuze te maken:
Bad Nerves of The Streets
Dead Poet Society of English Teacher
Jesus Piece of Chalk

Welke we kiezen zal van de stemming op de dag afhangen gok ik zo 😀. Zijn er nog namen die we echt niet mogen missen en we niet in ons lijstje hebben?
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.619
2.184
Dit zal hem ongeveer worden denk ik.

VRIJ:
Big Special - Hof van Commerce - Sylvie Kreusch - Fontaines D.C. - Blondshell - Three Sacred Souls - Soulwax - Stormzy - Jorja Smith - The Kills (/Fred Again..)

ZAT:
The Atomic Orchestra - Kawala - Jazz Brak - New West - Wunderhorse - English Teacher - Model/Actriz - The Reytons I guess (echt heel weinig alternatief voor Goldband) - Killer Mike - Sam Smith (rip Nation of Language) - Stikstof - Mount Kimbie

ZON: (mocht ik gaan wordt het zoiets)
Future Utopia - The Haunted Youth - Sampa The Great - Glass Beams - Yussef Dayes - Bolis Pupul?

Ik ben er vrij van overtuigd dat die zondag op papier zowat de zwakste Pukkepop dag is die ik ooit heb meegemaakt. Hoe ze aan die afgrijselijke main stage geraakt zijn is een kunst op zich. Die vrijdag dan weer een van de sterkste dagen op Pukkelpop (al in de vrijdag van PkP2017 onverslaanbaar).
Ik hoop dat je daar de donderdag bedoeld, want die vrijdag jikes.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.730
9.650
Ik hoop dat je daar de donderdag bedoeld, want die vrijdag jikes.
Oh dat viel toen nog een stuk vroeger. Ja, die donderdag inderdaad.

Al was die vrijdag, als matigste dag van de 3, nog lang nog zo geen ramp als de zondag van dit jaar. Wel nog gewoon Nicolas Jaar, London Grammar, Elbow, The Flaming Lips, Sampha, Perfume Genius, The Shins en Stuff om te gaan zien.
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
147
122
Ik heb nog een compagnon die zondag wil meegaan. Is er een andere manier dan al die initialen te gaan aanspreken op die meet up pagina? Wil uiteraard wel wat van de prijs zien gaan.
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Dit zal hem ongeveer worden denk ik.

VRIJ:
Big Special - Hof van Commerce - Sylvie Kreusch - Fontaines D.C. - Blondshell - Three Sacred Souls - Soulwax - Stormzy - Jorja Smith - The Kills (/Fred Again..)

ZAT:
The Atomic Orchestra - Kawala - Jazz Brak - New West - Wunderhorse - English Teacher - Model/Actriz - The Reytons I guess (echt heel weinig alternatief voor Goldband) - Killer Mike - Sam Smith (rip Nation of Language) - Stikstof - Mount Kimbie

ZON: (mocht ik gaan wordt het zoiets)
Future Utopia - The Haunted Youth - Sampa The Great - Glass Beams - Yussef Dayes - Bolis Pupul?

Ik ben er vrij van overtuigd dat die zondag op papier zowat de zwakste Pukkepop dag is die ik ooit heb meegemaakt. Hoe ze aan die afgrijselijke main stage geraakt zijn is een kunst op zich. Die vrijdag dan weer een van de sterkste dagen op Pukkelpop (al in de vrijdag van PkP2017 onverslaanbaar).
Vrijdag van 2018 was de zwakste die ik me herinner. Ganzen waren geweldig, de rest was erg vergeetbaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Chimme

Randprogramma
8 aug 2017
178
144
Vrijdag van 2018 was de zwakste die ik me herinner. Ganzen waren geweldig, de rest was erg vergeetbaar.
Toch vreemd hoe smaken kunnen verschillen. Die dag was voor mij juist geweldig met het beste concert van het weekend (Sons Of Kemet!!!) plus memorabele shows van Amenra, Rhye, Madensuyu, en in mindere mate Ho99o9 en Whispering Sons (toen nog vrij onbekend).
 
  • Leuk
Waarderingen: marc_pkp en DDave

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Toch vreemd hoe smaken kunnen verschillen. Die dag was voor mij juist geweldig met het beste concert van het weekend (Sons Of Kemet!!!) plus memorabele shows van Amenra, Rhye, Madensuyu, en in mindere mate Ho99o9 en Whispering Sons (toen nog vrij onbekend).
Voor altijd bekend als ‘Shit Friday’ in onze groep 😀


Hoe dan ook. Nog 7 dagen te gaan. Heeft iemand een positief weerbericht gevonden?
 
  • Haha
Waarderingen: Kachelle

robinvanspauwen

Campingartiest
18 mei 2021
66
59
Eigenlijk gewoon een vraag uit interesse.

Vroeger waren er toch 3 campings als ik me goed herinner; Camping Relax, Chill en Comfy. Nu zijn het er 'maar' twee? Just askin'
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.861
2.646
Ga, jammer genoeg, voor het eerst sinds mijn eerste editie in 2017 niet. Maar lijstjes maken is natuurlijk altijd leuk:

Donderdag: Portland > Aili > Equal Idiots > Coely > Brihang

Vrijdag: Nieve Ella > Maisie Peters > Wasia Project > Fontaines D.C. > Blondshell > Thee Sacred Souls > Soulwax > Stormzy > Fred Again..

Zaterdag: The Atomic Orchestra > Kawala > New West > Wunderhorse > English Teacher > Baby Queen > The Reytons > Killer Mike > Sam Smith > Mount Kimbie

Zondag: Pommelien Thijs > Kabin Crew > Future Utopia > Chalk > Rachel Chinouriri > Fat Dog > Sampa The Great > Rise Against > Channel Tres > Motionless In White > Overmono
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Dr. Zoidberg

Nieuw lid
14 jun 2023
3
7
Weet niet of het hier al gedeeld werd maar er staan ook enkele drank/eet prijzen op de website:

frisdrank/bier: 1 bon
friet + saus: 2 bonnen
fruit : 0.5 bon
baguette ham/kaas/ander: 2 – 2.5 bonnen
tosti’s: 2.5 bonnen
wraps: 2 – 4 bonnen
pizza’s: 2– 4.5 bonnen

1 bon = €3.25 in pre-sale / €3.5 ter plaatse


Voordeel van het oude bonnetjes systeem: niet extra hoeven te betalen voor saus!🥳
 

Pukkelpopelaar

Playlistbediener
10 aug 2022
12
9
Eigenlijk gewoon een vraag uit interesse.

Vroeger waren er toch 3 campings als ik me goed herinner; Camping Relax, Chill en Comfy. Nu zijn het er 'maar' twee? Just askin'
Camping Relax 2024 = Camping comfy van enkele jaren terug
Camping Relax/B van enkele jaren terug = weiland op +-20 minuten stappen, en nu geen camping meer
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken