Pukkelpop 2024

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.094
577
Gelukkig hoef jij niet zo'n groot festival te organiZen.
Heb hier niets gezegd over Royal Blood.
Maar Marc Rebillet voor the Smile? Dat had echt anders gekund.
Zag net zijn optreden op Werchter op Youtube: wat schijtlollig (voor de anderstaligen: supposed to be funny, but isn't).
Had daar dan nog liever Warhaus, J Bernardt of iets dergelijks Belgisch voor in de plaats gehad.
Maar die discussie is inmiddels al genoeg gevoerd.

Maar de 14-daagse weersvoorspelling geeft nu al 2 dagen 24 graden en nauwelijks regen.

edit: toch nog even opgezocht: maar het heeft de voorkeur om to organise te gebruiken in plaats van to organize.
Met een Z wordt meer in de VS gebruikt, de Britten gebruiken die met een S.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: koolket en mattman

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
184
97
Iemand enige info wanneer plattegrond en verkeersplan kenbaar zal zijn?

Is al laaaaaaaaang bekend, effe googlen op Hasselt en pukkelpop et voila:
 
  • Leuk
Waarderingen: boilerfun

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Vilar De Mouros Festival heeft QOTSA niet vervangen en heeft de dag waarop ze zouden spelen volledig gratis gemaakt en geeft geld terug aan mensen die een kaartje hadden.

 

Bijlagen

  • Screenshot_20240804-190507.png
    Screenshot_20240804-190507.png
    508,3 KB · Weergaven: 44

Dr. Zoidberg

Nieuw lid
14 jun 2023
3
7
Wegens omstandigheden heb ik nog een combi (zonder camping) te koop. Als ik zo even de regels en beschikbaarheid van deze tickets op de omruilservice bekijk, ga ik vermoedelijk tientallen emails ontvangen van potentïele kopers zodra mijn ticket online staat?

Ik zou dus liever mijn inbox willen sparen en een directe koper willen vinden, vandaar deze oproep op dit forum dat ik al jaren (passief) volg.

Prijs is aankoopprijs + administratiekost. Stuur me even een PM bij interesse :)

Edit: verkocht!
 
Laatst bewerkt:
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle en Kilero

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.094
577
Hoop niet te negatief te zijn, maar ik als persoon die nog steeds cd's koop en beluister hoop toch dat ze ook echt cd's verkopen. Vorige jaren was het alleen maar vinyl wat de klok sloeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: bartv

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
377
189
Vilar De Mouros Festival heeft QOTSA niet vervangen en heeft de dag waarop ze zouden spelen volledig gratis gemaakt en geeft geld terug aan mensen die een kaartje hadden.

Een gigant als Live Nation kan altijd een band uit eigen stal met zachte hand dwingen om als vervang act op te draven. Voor andere festivals is het moelijker om geloofwaardige acts los te weken. In ieder geval een pluim voor de oplossingen van Vilar de Mouros (gratis festival) en het Cabaret Vert festival terugbetaling mogelijk, meer tijd voor dc fontaines)
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
852
1.397
Weet iemand of je meerdere keren mag lopen met eten/drinken naar de camping of moet je alles van dat bij de eerste keer camping betreden meenemen? Ben er vorig jaar achter gekomen dat daar nogal wat verschillen inzitten tussen Nederland en België, aangezien er in België ook geen maximum aantal liter meegenomen mag worden als je het binnen de perken houdt.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.323
3.272
Weet iemand of je meerdere keren mag lopen met eten/drinken naar de camping of moet je alles van dat bij de eerste keer camping betreden meenemen? Ben er vorig jaar achter gekomen dat daar nogal wat verschillen inzitten tussen Nederland en België, aangezien er in België ook geen maximum aantal liter meegenomen mag worden als je het binnen de perken houdt.
Meerdere keren is toegestaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

marc_pkp

Playlistbediener
10 aug 2023
39
33
Thanks! Echt wat een verschil met Nederlandse festivals waar je zo betutteld wordt dat je max 8l pp mag meenemen en dat het gelijk de eerste keer bij betreden binnen moet zijn
maar geen glas (niet voor drank en niet voor voeding) ! (kieperen ze steeds in de afvalcontainer)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken