Pukkelpop 2024

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
147
122
Het zal al wel eens gezegd zijn, maar bij nazicht van het tijdschema lijkt me wel vaak heel veel tijd tussen de groepen.


Zijn er dan niet een pak minder dan vorig jaar?
 

Pukkelpopper

Dagopener
20 jul 2022
538
536
Of ze gaan gewoon op het grasveld optreden :cool:
Daar lijkt het wel op, ze hebben ongeveer nog 8 dagen maar zie ze nu geen stage meer bouwen. Daar zou de plattegrond wel goed bij helpen om die vraag te beantwoorden. Maar als dat zo is vind ik dat een vreemde keuze. Want het lijkt mij niet praktisch om op het gras op te treden.
 
Laatst bewerkt:

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.323
3.272
Daar lijkt het wel op, ze hebben ongeveer nog 8 dagen maar zie ze nu geen stage meer bouwen. Daar zou de plattegrond wel goed bij helpen om die vraag te beantwoorden. Maar als dat zo is vind ik dat een vreemde keuze. Want het lijkt mij niet praktisch om op het gras op te treden.
Zoals elo aangeeft: 1.5 dag is genoeg hoor. Dat podium is kleiner dan de podia van de meeste dorpsfestivals.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.095
577
De Backyard is nu ook weer niet het grootste podium. Lijkt me gek dat ze wel de letters van Backyard neerzetten en dat niemand denkt: hebben we wel een podium besteld?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

robinvanspauwen

Campingartiest
18 mei 2021
66
59
454038130_1044733770346936_367343951182970657_n.jpg
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
162
120
Nog iets meer dan een week en het is zover! Ik drop alvast mijn (veel te optimistisch) spoorboekje:

Donderdag: Gotu Jim - Portland - Equal Idiots - Brihang

Vrijdag: NAFT - Maisie Peters - Black Box Revelation - Sylvie Kreusch - Fontaines D.C. - The Streets - Inhaler - Soulwax - Romy - Jorja Smith - Fred Again.. (Wordt waarschijnlijk veel te druk dus Black Box en/of Inhaler dreigen er eventueel uit te vallen)

Zaterdag: The Atomic Orchestra - Confidence Man - The Vaccines - Barry Can't Swim - Flogging Molly - Brutalismus 3000 - Raye - Sam Smith - Skrillex - Charlotte De Witte

Zondag: Pommelien Thijs - Becky Hill - Merol - The Haunted Youth - Sugababes - Electric Callboy - Glass Beams - The Offspring - Marc Rebillet - Overmono
 
  • Leuk
Waarderingen: boilerfun

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
586
336
Het zal al wel eens gezegd zijn, maar bij nazicht van het tijdschema lijkt me wel vaak heel veel tijd tussen de groepen.


Zijn er dan niet een pak minder dan vorig jaar?
Dat was vorig jaar ook al het geval helaas, de jaren ervoor was er vaak minder tijd tussen de optredens en waren er dus meer artiesten op de meeste podia. Ik vrees dat dit een beetje de pukkelpop variant is van krimpflatie...
 
  • Leuk
Waarderingen: Kilero en VDB

aardvark

Campingartiest
24 aug 2023
58
50
Vrijdag:

Naft - Hof van Commerce - Lip Critic - Backxwash - Fontaines DC - Dizzee Rascal - Thee Sacred Souls - Slift - Stormzy - Stake - Fred Again

Zaterdag

Confidence Man - Ada Oda - Wunderhorse - English Teacher - Flogging Molly - Model/Actriz - Killer Mike - Nation of Language - Stikstof - Mount Kimbie

Zondag

MS Paint - Future Utopia - Chalk - Fat Dog - Sampa The Great - Lionheart - Channel Tres - Bolis Popul

Dat is het plan. Of dat allemaal zal lukken, da's iets anders.
 

Davidov90

Randprogramma
21 nov 2023
125
232
Royal Blood is leuk, en het is stevig 'genoeg' maar zondag is dus headlinerloos want dat zijn ze echt wel niet.

Verder begint mijn dag gwn bij uw avondprogramma, ik leg me voordien wel wat in de zon.

18:30 - 19:30 Main Stage: Electric Callboy
19:30 - 20:30 Marquee: Rise Against
20:30 - 21:30 Main Stage: The Offspring
21:40 - 22:40 Backyard: Motionless In White
22:45 - 00:00 Main Stage: Royal Blood
Exact hetzelfde hier. Tot zondag!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

Gebruikers die dit onderwerp bekijken