Pukkelpop 2024

Pukkelpopper

Dagopener
20 jul 2022
538
536
De camping plattegronden staan wel al op de website de plattegrond van de festivalweide kan ik nog niet vinden dus die zal er nog niet opstaan. Als je op deze link klikt kom je op de camping info pagina en dan moet je op het pijltje van campings klikken en dan kun je de plattegronden downloaden. Dat is nieuw nu zijn het 2 afzonderlijke plattegronden.
https://www.pukkelpop.be/nl/info/campings/camping-info
IMG_3722.jpegIMG_3723.jpeg
 
Laatst bewerkt:

Bungle Jungle

Playlistbediener
8 mrt 2024
17
18
Iemand een idee of de fietsenstalling deftig en groot genoeg is?
Ik denk eraan om de fiets mee te brengen... altijd handig als je eens naar de wagen moet in de loop van het weekend.
Oppassen! Zet je fiets niet tegen het hek aan de kant van de weg. Deze zijn vorig jaar allemaal opgehaald en weggebracht door de politie.
 
  • Leuk
Waarderingen: boilerfun

Zwoopaman

Playlistbediener
19 mrt 2024
6
12
Het kan aan mij liggen maar de Booth lijkt een klein beetje te zijn opgeschoven naar links? Verder ook jammer om te zien dat de pendelbus net zoals vorig jaar aan de andere kant van de brug stopt en er dus nog best een einde moet gewandeld worden.
 

BG

Campingartiest
17 mrt 2015
54
5
Goedemorgen, ik zoek nog een zaterdag ticket zonder camping. Als iemand verkoopt ik neem hem graag over 👌 bereidt om meer dan origineel voor te betalen.
 

Kruijk

Nieuw lid
9 aug 2024
1
1
Zie net dat Confidence Man is verschoven van ergens rond 14:00 naar 15:30. Tegelijkertijd met Grandson en beide wilde ik wel zien. Iemand anders nog wijzigingen gezien?
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Zie net dat Confidence Man is verschoven van ergens rond 14:00 naar 15:30. Tegelijkertijd met Grandson en beide wilde ik wel zien. Iemand anders nog wijzigingen gezien?
Ze hebben Con Man en S10 omgewisseld. En terecht! Voor mij persoonlijk geweldig nieuws
 
  • Leuk
Waarderingen: Kruijk

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
853
1.401
Zucht, dat wilde ik juist niet, Ik ga sowieso voor S10 (duh) maar ik had echt zoiets van top, eerst Jazz Brak en daarna op het gemakje door naar S10. nou dat kan ik dus mooi vergeten
 
  • Leuk
Waarderingen: LanderV en mattman

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
853
1.401
Weet iemand of PKP dit jaar (net als bv Graspop) 1,5l kannen bier heeft? :D
 

Freekcornelis

Nieuw lid
3 feb 2024
4
1
Het kan aan mij liggen maar de Booth lijkt een klein beetje te zijn opgeschoven naar links? Verder ook jammer om te zien dat de pendelbus net zoals vorig jaar aan de andere kant van de brug stopt en er dus nog best een einde moet gewandeld worden.
Dat denk ik ook . Verleden jaar was er links en rechts een videowall. Dat zal nu 1 grote zijn. De drankstand rechts van de booth is ook weg .
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
649
823
Weet iemand of PKP dit jaar (net als bv Graspop) 1,5l kannen bier heeft? :D
Geen idee op werchter hadden ze er ook, maar graspop en werchter tappen Jupiler, Pukkelpop Cristal dus zal ervanaf hangen als ze dezelfde bekers gebruiken.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Royke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken