Pukkelpop 2024

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.095
577
Het leek mij gewoon niet logisch, omdat overal kleine boxjes wel gewoon mogen en daarom benieuwd of het vorige jaren ook zo streng was, maar bedankt!
Was ook niet zo boos bedoeld. Maar de Belgen zijn gewoon duidelijk.
Over drank doen ze dan weer niet moeilijk op de camping, zolang het maar niet in glas zit.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.148
3.058
Nee, dat is inspelen op de hedendaagse mentaliteit. Het is verboden voor anderen, maar daar hoor ik toch niet bij?
Want je ziet het: het staat er duidelijk en dan wordt er toch nog gevraagd of het ECHT niet mag .... pffffff
Ik doel meer op hoe het reglement omschreven is, niet zozeer over de vraag. Want het lijkt mij vrij duidelijk dat het niet mag, inderdaad.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Wel echt bizar hoe weinig tickets er worden doorverkocht. Zeker als je dat vergelijkt met Lowlands. Er zijn momenteel behalve voor de zondag geen tickets beschikbaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
147
122
Ik heb nog een combi zonder camping over. Kijk er niet naar uit om de mallemolen van die omruilservice in te duiken.

Als er ooit iemand van PKP meeleest, schaf dat gedrocht aub af, het werkt zelf mogelijke fraude voor een stuk mee in de hand.
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
589
336
Ik heb nog een combi zonder camping over. Kijk er niet naar uit om de mallemolen van die omruilservice in te duiken.

Als er ooit iemand van PKP meeleest, schaf dat gedrocht aub af, het werkt zelf mogelijke fraude voor een stuk mee in de hand.
Of moderniseer en automatiseer het zodat dat hele proces wat vlotter gaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en CSM

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
147
122
ik hab deze week nog een zondag ticket gekocht en we hebben echt met elkaar moeten bellen om dat een beetje geregeld te krijgen, en dan nog is het een pak in vertrouwen. Vooral de betaling buiten hun platform is gewoon lui.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.736
9.675
Heel vreemd dat we nooit een poster gezien hebben van deze editie.

Ik snap wel dat ze het niet nodig hebben gezien de goede verkoop, maar toch. Zou de eerste keer ooit zijn.
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
852
1.018
Heel vreemd dat we nooit een poster gezien hebben van deze editie.

Ik snap wel dat ze het niet nodig hebben gezien de goede verkoop, maar toch. Zou de eerste keer ooit zijn.
Heb alleen aan de hekken van Werchter een poster gezien voor de zondag
 

Jojo

Playlistbediener
22 jul 2024
12
15
Rachel Chinouriri komt niet meer. Loverman vervangt haar
Vind ik wel jammer. Rachel Chinouriri heeft een heel goed debuutalbum uit. Zelfs genomineerd voor de mercury prize als ik me niet vergis.
Edit: niet genomineerd, maar had wel gemoeten 😛.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

kaoss

Campingartiest
3 mrt 2020
89
75
Nee ze worden strenger omdat er nu al geen nachtrust is op de camping door de jongeren die voor de eerste keer losgelaten worden.
Waarbij ik niet iedere jongere over dezelfde kam wil scheren maar door zo een maatregelen te nemen kunnen ze wel laten zien dat ze de overlast proberen binnen de perken te houden.
Waar is de tijd van de containerfeestjes op de camping?
 
  • On fire
Waarderingen: CSM

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
147
122
Ik doel meer op hoe het reglement omschreven is, niet zozeer over de vraag. Want het lijkt mij vrij duidelijk dat het niet mag, inderdaad.

Voor wat het waard is, vorig jaar nog veel boxkes gehoord en gezien op de camping. En toen mocht het officieel ook niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: MatisseS

Chimme

Randprogramma
8 aug 2017
178
144
2 dagen voor de start eindelijk een routeplanner opgesteld...

Donderdag
Bob Uit Zuid -> Portland -> Aili -> Equal Idiots -> ILA -> Bizkit Park -> Meltheads

Vrijdag
Siegfried & Joy -> NAFT -> Lander & Adriaan -> Lip Critic -> Lola Young -> Wasia Project -> Fontaines D.C. -> The Streets -> Thee Sacred Souls -> SLIFT -> Romy -> STAKE -> The Kills

Zaterdag
Wisp -> Ada Oda -> New West/Confidence Man -> The Vaccines/Wunderhorse -> English Teacher -> Amenra -> Killer Mike -> Nation Of Language -> YIN YIN -> Mount Kimbie

Zondag
Julia Sabaté -> Pommelien Thijs -> Ramkot -> MSPAINT -> Future Utopia -> Chalk -> Loverman -> Sugababes/Fat Dog -> Electric Callboy -> Glass Beams -> Yussef Dayes -> Motionless In White/Marc Rebillet -> Overmono

Maandag
Fuck This Shit.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.339
919
Ik heb behoorlijke FOMO opeens. Iemand nog een ticket voor de zaterdag over dat hij/zij/hen aan mij wil verkopen via de omruilservice?

Gelukt via omruilservice!
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • deev