Pukkelpop 2024

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
589
336
Hello! Weet iemand als de eet- en drankkraampjes al open zijn op donderdag(namiddag)? Na installatie op de camping zouden we graag iets eten! Of zelf andere tips voor lunch op donderdagnamiddag?

Thanks!
op de wei zijn er sowieso wat eetstandjes open rond de podia die open zijn
 

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
591
513
Iemand al bevestiging gekregen via mail met een reservatie code voor de lockers op de weide en/of camping?
Nee, maar kwam bij Rock Werchter ook pas de avond voordat de camping open ging. Aangezien dit hetzelfde systeem is, zal die mail wel morgenavond ergens komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: boilerfun

Annie

Nieuw lid
13 aug 2024
2
1
Hallo allen in dit gezellige forum. Ik lees al maanden mee in aanloop naar Pukkelpop. Wat een heerlijke voorpret! Nu haakt mijn vriend af om mee te gaan naar Pukkelpop en ben ik in het bezit van een combi ticket met camping Chill. Via het verkoop kanaal van Pukkelpop (wat al een gedoe was om te activeren) mail ik potentiële kopers maar niemand reageert. Is er iemand binnen dit forum die ik blij kan maken met dit ticket? Gewoon de verkoopprijs van €324 met de €16 administratie er nog bij. Persoonlijke reacties zijn welkom 🥰
 
  • Leuk
Waarderingen: Kilero

Jaulez

Playlistbediener
11 aug 2022
45
33
Hallo allen in dit gezellige forum. Ik lees al maanden mee in aanloop naar Pukkelpop. Wat een heerlijke voorpret! Nu haakt mijn vriend af om mee te gaan naar Pukkelpop en ben ik in het bezit van een combi ticket met camping Chill. Via het verkoop kanaal van Pukkelpop (wat al een gedoe was om te activeren) mail ik potentiële kopers maar niemand reageert. Is er iemand binnen dit forum die ik blij kan maken met dit ticket? Gewoon de verkoopprijs van €324 met de €16 administratie er nog bij. Persoonlijke reacties zijn welkom 🥰
Gek dat je een combi - chill niet verkocht krijgt via het officiële kanaal, is enorm veel vraag naar!
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: bartv en kaiser

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
589
336
Hallo allen in dit gezellige forum. Ik lees al maanden mee in aanloop naar Pukkelpop. Wat een heerlijke voorpret! Nu haakt mijn vriend af om mee te gaan naar Pukkelpop en ben ik in het bezit van een combi ticket met camping Chill. Via het verkoop kanaal van Pukkelpop (wat al een gedoe was om te activeren) mail ik potentiële kopers maar niemand reageert. Is er iemand binnen dit forum die ik blij kan maken met dit ticket? Gewoon de verkoopprijs van €324 met de €16 administratie er nog bij. Persoonlijke reacties zijn welkom 🥰
Er zijn momenteel geen enkele combitickets beschikbaar op hun doorverkoopplatform, dus als je het er op zet is dat meteen weg hoor. Want zelfs als je het hier zou verkopen moet je nog steeds die procedure doorlopen....
 
  • Leuk
Waarderingen: Jaulez

Annie

Nieuw lid
13 aug 2024
2
1
Hallo allen in dit gezellige forum. Ik lees al maanden mee in aanloop naar Pukkelpop. Wat een heerlijke voorpret! Nu haakt mijn vriend af om mee te gaan naar Pukkelpop en ben ik in het bezit van een combi ticket met camping Chill. Via het verkoop kanaal van Pukkelpop (wat al een gedoe was om te activeren) mail ik potentiële kopers maar niemand reageert. Is er iemand binnen dit forum die ik blij kan maken met dit ticket? Gewoon de verkoopprijs van €324 met de €16 administratie er nog bij. Persoonlijke reacties zijn welkom 🥰
Inmiddels verkocht! Dank voor de reacties
 

Bjorn89

Nieuw lid
12 aug 2024
1
0
Is het bij het omruilplatform echt de bedoeling om de verkopers individueel te benaderen? Er staat niet eens een vraagprijs bij, Klopt dat? Ik dacht een goedkoop feestje mee te pakken voor de zondag...
 

Pukkelpopper

Dagopener
20 jul 2022
538
536
De plattegrond staat in de app
Ik zie dat er terug een Humo stand is naast de Marquee ben benieuwd of er na 5 jaar terug programma/plattegrond blaadjes te verkrijgen zijn. Als 1 van de eerste sponsors vanaf het prille begin vond ik het raar dat er de afgelopen 2 edities geen Humo Stand meer was.
Maar “he is back” 😄
IMG_3739.png
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.096
577
Zou dat niet net zo'n Humo-stand zijn als bij Werchter, van waaruit ze radio maken en uitzenden?
 

Pukkelpopper

Dagopener
20 jul 2022
538
536
Zou dat niet net zo'n Humo-stand zijn als bij Werchter, van waaruit ze radio maken en uitzenden?
dat kan, aangezien ze het tussen de achterkant van de Marquee en de toiletten hebben gepropt zal ik maar zeggen denk ik niet dat het een grote stand zal zijn als enkele jaren geleden (bv. 2016 waar je toen kon pingpongen als ik mij niet vergis)
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.096
577
Ik heb nog eens gekeken en dat zou een gekke plek zijn voor de DJ's. Geen idee wat het kan zijn. Donderdag kunnen we het zien.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.170
1.470
Dit zal hem ongeveer worden denk ik.

VRIJ:
Big Special - Hof van Commerce - Sylvie Kreusch - Fontaines D.C. - Blondshell - Three Sacred Souls - Soulwax - Stormzy - Jorja Smith - The Kills (/Fred Again..)

ZAT:
The Atomic Orchestra - Kawala - Jazz Brak - New West - Wunderhorse - English Teacher - Model/Actriz - The Reytons I guess (echt heel weinig alternatief voor Goldband) - Killer Mike - Sam Smith (rip Nation of Language) - Stikstof - Mount Kimbie

ZON: (mocht ik gaan wordt het zoiets)
Future Utopia - The Haunted Youth - Sampa The Great - Glass Beams - Yussef Dayes - Bolis Pupul?

Ik ben er vrij van overtuigd dat die zondag op papier zowat de zwakste Pukkepop dag is die ik ooit heb meegemaakt. Hoe ze aan die afgrijselijke main stage geraakt zijn is een kunst op zich. Die vrijdag dan weer een van de sterkste dagen op Pukkelpop (al in de vrijdag van PkP2017 onverslaanbaar).
Haha, in lange tijd is *zondag de sterkste dag in jaren. Zelfs na de cancels. Met veel clashes zelfs na de cancels.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Davidov90

Gebruikers die dit onderwerp bekijken