Pukkelpop 2024

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.170
1.470
Ik heb er weer vreselijk veel zin in! Wij zullen hier onszelf mee gaan vermaken (naast het Pukkelpop cafe 😀)

Donderdag:
Equal Idiots - Bizkit Park - Meltheads - Hindu Radio DKlJs

Vrijdag:
Big Special - Lip Critic - Black Box Revelation - Fontaines D.C. - Bad Nerves - The Streets - Inhaler - Sloft - Stake - The Kills

Zaterdag:
Kawala - Crackups - The Vaccines - Dead Poet Society - English Teacher - Flogging Molly - The Reytons - Enter Shikari - Yìn Yìn

Zondag:
Hang Youth - Ramkot - Jesus Piece - Chalk - Haunted Youth - Electric Callboy - Rise Against - The Offspring - Motionless in White - Royal Blood - Crystal Fighters

Clashes en dus nog keuze te maken:
Bad Nerves of The Streets
Dead Poet Society of English Teacher
Jesus Piece of Chalk

Welke we kiezen zal van de stemming op de dag afhangen gok ik zo 😀. Zijn er nog namen die we echt niet mogen missen en we niet in ons lijstje hebben?
Dit lijstje copy paste met nog een paar aanpassingen zoals klein stukje fat dog en sugababes (= nostalgie) en volledig electric callboy)
grote fan!.
 
  • Leuk
Waarderingen: Endie en PreFXDesigns

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.096
577
Ik weet dat je de andere stages zwakker gaat maken, maar als de MainStage op zondag de volgende was, was het goed te doen:

Merol - Sugababes - Rise Against - Electric Callboy - Royal Blood - the Offspring
 
  • Winning
Waarderingen: Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.170
1.470
Weet niet of het hier al eerder is gezegd:
- Er zijn dit jaar meer kraamkes op straat. Denk aan worstenbroodjes of frit videe.
- Zijn er geruchten dat helmut lotti een surprise act gaat zijn? Mijn ma las net als het vorige bericht daarvan iets in de krant?
 
Laatst bewerkt:

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.342
2.668
Ik weet dat je de andere stages zwakker gaat maken, maar als de MainStage op zondag de volgende was, was het goed te doen:

Merol - Sugababes - Rise Against - Electric Callboy - Royal Blood - the Offspring
Inderdaad. Nu staat die main stage er tot aan Electric Callboy er voor spek en bonen bij, als dan QOTSA ook nog een afzegt kom je aan een bijzonder zwakke main stage. Gelukkig is er die dag nog genoeg te doen op de andere podia.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.096
577
Weet neit of het hier al eerder is gezegd:
- Er zijn dit jaar meer kraamkes op straat. Denk aan worstenbroodjes of frit videe.
- Zijn er geruchten dat helmut lotti een surprise act gaat zijn? Mijn ma las net als het vorige bericht daarvan iets in de krant?
Op zaterdag is om 12 uur the Atomic Orchestra. Op instagram hebben ze 9 silhouetten gedeeld van artiesten die waarschijnlijk met het orkest gaan spelen. 1 is overduidelijk Jasper Steverlinck. Waarschijnlijk ook Hooverphonic. Helmut Lotti wordt ook genoemd.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.170
1.470
Op zaterdag is om 12 uur the Atomic Orchestra. Op instagram hebben ze 9 silhouetten gedeeld van artiesten die waarschijnlijk met het orkest gaan spelen. 1 is overduidelijk Jasper Steverlinck. Waarschijnlijk ook Hooverphonic. Helmut Lotti wordt ook genoemd.
Jasper <3
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.342
2.668
Iedereen van jong tot oud kent Clouseau natuurlijk maar dat zal met Jasper Steverlinck of Arid toch wel anders zijn. Of is die onder de jeugd plots populair geworden door Tik Tok? Die app heb ik niet.
 

Sjaekie

Playlistbediener
25 jan 2024
17
5
Ik heb nog een combi zonder camping over. Kijk er niet naar uit om de mallemolen van die omruilservice in te duiken.

Als er ooit iemand van PKP meeleest, schaf dat gedrocht aub af, het werkt zelf mogelijke fraude voor een stuk mee in de hand.
Koop ik wel over als je wil voor een prikje. Kan er iemand heel blij mee maken.
 

Endie

Playlistbediener
29 jul 2024
6
8
Wij gaan al een aantal jaar met z'n 3en naar Pukkelpop, maar dit jaar heeft mijn maat met klussen flinke pech gehad. Hij heeft zijn kaart moeten verkopen want hij kan niet mee 😭. Erg balen, maar we gaan er het beste van maken.

Wij hebben echter per persoon op voorhand ook 80 bonnen gekocht. Om nou 240 bonnen met zijn 2 weg te werken is ons een te grote uitdaging. Hij kon het niet verkopen aan de persoon waar hij zijn ticket aan verkocht heeft. Heeft iemand een idee hoe we dit kunnen doen?

Mocht het niet lukken, dan hebben we flinke klus voor de boeg. 😂
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.096
577
De bonnen kan je gewoon verkopen. Die hoeven niet op naam gezet te worden. Dus misschien via marktplaats? Je bent dan echter niet beschermd tegen malafide mensen.
 

Endie

Playlistbediener
29 jul 2024
6
8
De bonnen kan je gewoon verkopen. Die hoeven niet op naam gezet te worden. Dus misschien via marktplaats? Je bent dan echter niet beschermd tegen malafide mensen.
Ja dat is wat we er lastig aan vinden. Wellicht dat er straks mensen op de camping geïnteresseerd zijn o.i.d. het is immers iets goedkoper.
 

Yerko_music

Campingartiest
11 sep 2023
72
48
wat is er al bekend over The Buzz?

Heb al Ise/BLUAI/Kids With Buns op zaterdag en CRACKUPS op zondag gelezen
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

RobbeDB

Nieuw lid
13 aug 2024
1
0
Wij gaan al een aantal jaar met z'n 3en naar Pukkelpop, maar dit jaar heeft mijn maat met klussen flinke pech gehad. Hij heeft zijn kaart moeten verkopen want hij kan niet mee 😭. Erg balen, maar we gaan er het beste van maken.

Wij hebben echter per persoon op voorhand ook 80 bonnen gekocht. Om nou 240 bonnen met zijn 2 weg te werken is ons een te grote uitdaging. Hij kon het niet verkopen aan de persoon waar hij zijn ticket aan verkocht heeft. Heeft iemand een idee hoe we dit kunnen doen?

Mocht het niet lukken, dan hebben we flinke klus voor de boeg. 😂
Ik wil er gerust wel overkopen. Eventueel afspreken op de camping? Ik ben daar enkel donderdag en vrijdag dus 40 stuks zou handig zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken