Pukkelpop 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.741
9.684
Allez jong, dat is voor mij de beste dag. Muzikaal natuurlijk niet, maar ik zit 's ochtends al op de camping, volledig zen, alles is nog fris en de lucht is vol verwachtingen.
Ja, maar mijn werk en mijn aantal verlofdagen denken daar anders over. We verblijven sowieso niet op de camping. ;-)
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
858
1.411
Iemand tips voor eten op en buiten het festivalterrein? Wat zijn aanraders?
Vorig jaar zijn tips gepost (zie link hierboven), wij hebben er vorig jaar geen gebruik van gemaakt maar willen dat dit jaar wel doen!
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
858
1.411
SPOORBOEKJESTIJD!!

Jaja ik ben eindelijk zover. Helaas kom ik pas vrijdag ivm bruiloft donderdag maar dit gaat de route wss worden met nog enkele keuzes die gemaakt moeten worden:

Vrijdag: 9.15 in de trein vanaf Antwerpen Centraal, dus als het goed is rond 11u op de camping!
Qua artiesten wordt het waarschijnlijk: Dikke, Lande&Adriaan, Sylvie Kreusch/Tom Grennan, The Streets/Dizzee Rascal/Blondshell, Inhaler, Stormzy, Jorja Smith (stake als alternatief), Fred Again...

Zaterdag: The Atomis Orchestra, S10, Confidence Man, Wunderhorse, English Teacher, Amenra, Goldband, Raye/Killer Mike/Enter Shikari (kutste clash die er is), Sam Smith, Stikstof, Charlotte De Witte

Zondag: Hang Youth, Kabin Crew, Jesus Piece, Fat Dog, Sugabases, Electric Callboy, Lionheart/Rise Against, The Offspring, Motionless in White, Royal Blood

Waarschijnlijk gaat er genoeg veranderen haha
 
  • Leuk
Waarderingen: Dietera. en PreFXDesigns

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.323
3.273
Ze gaan iets aan de Main Stage doen om de shows van Fred Again en CDW extra hard te laten schitteren.
Volgens mij waren ze deze ochtend lichteffecten aan het ophangen aan de geluidsmasten die in het veld staan.

Edit: Als je in het artikel kijkt, zie je aan de "voorgevel" van de Main (waar normaal de banner hangt) ook een structuur hangen, dus daar zullen ze ook wel effecten in hangen.

 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: DDave en jarne

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.170
1.470
Er is wel een niet opgevulde spot in de Backyard programmatie tussen Sam Smith en Charlotte De Witte waar niemand precies iets over zegt... Maar denk wel dat ze dat dan hadden aangekondigd als *secret show* of dergelijke.
Die hebben altijd zo vroeg gedaan. Stake was een last minute uitzondering lijkt me.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.096
577
Niemand die eerst op donderdag nog naar de Virga Jessefeesten gaat? 7 jaar geleden ook geweest en hoewel ik niet gelovig ben, vind ik het toch mooi om te zien hoe mensen er helemaal in opgaan. Net zoals wij vanaf donderdagavond.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken