Pukkelpop 2024

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
589
336
Wij zijn eventueel van plan om zondag na the offspring de laatste trein in Hasselt te nemen (22.30) Hoe realistisch is dit als we meteen na the offspring door zouden gaan? (21.30 hebben die gedaan)
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.096
577
Denk dat het heel krap wordt. Eerst moet je van het festivalterrein af, dan naar de pendelbussen en dan nog de rit naar het station. Alleen als alles meezit zal je het redden.
 

DontClingToLife

Campingartiest
7 mrt 2024
78
127
Wij zijn eventueel van plan om zondag na the offspring de laatste trein in Hasselt te nemen (22.30) Hoe realistisch is dit als we meteen na the offspring door zouden gaan? (21.30 hebben die gedaan)
+- 15 minuten om van de weide te gaan
+- 5 minuten naar pendelbus
+- 15 minuten wachten
+- 15 minuten onderweg

Zal nipt worden
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
313
212
Iemand nog een tip om binnen 10 kilometer van het terrein gratis te kunnen parkeren? We hebben elektrische fietsen bij.
 

Dietera.

Playlistbediener
3 jun 2017
22
29
Iemand nog een tip om binnen 10 kilometer van het terrein gratis te kunnen parkeren? We hebben elektrische fietsen bij.
Genkersteenweg (kan gewoon langs de straat, doen we elkaar jaar!) en is amper 3 km. Indien je toch verder wilt fietsen, gewoon centrum Zonhoven.
 
  • Winning
Waarderingen: Moniek

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.108
1.988
Ga ook nog om een tip vragen, aangezien mijn gereserveerde camperoptie toch nog is vervallen:

Zijn er nog andere/betere opties om onze camper neer te zetten behalve op een van de camperplaatsen in Hasselt?

Ohw: en natuurlijk HEEL VEEL plezier Pukkelpoppers, en tot zondag!
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
313
212
Ga ook nog om een tip vragen, aangezien mijn gereserveerde camperoptie toch nog is vervallen:

Zijn er nog andere/betere opties om onze camper neer te zetten behalve op een van de camperplaatsen in Hasselt?
Wij staan met de caravan op de camping in Houthalen-Helchteren. Voor welke dagen/nachten zoek je een plek? Dan kan ik hier even informeren of ze nog ruimte hebben.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
313
212
Is er nog een meeting moment gepland? Heel veel plezier allemaal en wellicht tot ziens op de wei 🥳
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.108
1.988
Er is geen plek meer hier op de camping helaas @RickHuissen
Hi, Thanks voor de check, Moniek! (y)

Wij hadden eerder ook al wat 'echte' campings gecheckt, en die leken toen ook al geen plek meer te hebben.

Maar wij hangen ook de fietsen (geen elektrische helaas) achter de camper, en dus voldoet een camperplaats iets verder van het festivalterrein af ook prima. Maar mochten er andere interessante opties zijn, dan hoor ik dat hier natuurlijk graag...
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek en Jimmeh07

Gebruikers die dit onderwerp bekijken