Pukkelpop 2024

Bungle Jungle

Playlistbediener
8 mrt 2024
17
18
Ik zie dat er terug een Humo stand is naast de Marquee ben benieuwd of er na 5 jaar terug programma/plattegrond blaadjes te verkrijgen zijn. Als 1 van de eerste sponsors vanaf het prille begin vond ik het raar dat er de afgelopen 2 edities geen Humo Stand meer was.
Maar “he is back” 😄
Bekijk bijlage 10026
Gaan geen boekjes meer zijn vrees ik. Dat is al enkele jaren niet meer, ook toen er wel nog een HUMO-stand was. Ik hoop natuurlijk wat er wel boekjes zijn :)
 

Bungle Jungle

Playlistbediener
8 mrt 2024
17
18
Hi, Thanks voor de check, Moniek! (y)

Wij hadden eerder ook al wat 'echte' campings gecheckt, en die leken toen ook al geen plek meer te hebben.

Maar wij hangen ook de fietsen (geen elektrische helaas) achter de camper, en dus voldoet een camperplaats iets verder van het festivalterrein af ook prima. Maar mochten er andere interessante opties zijn, dan hoor ik dat hier natuurlijk graag...
In Genk kan je ook een camper plaatsen: https://www.kattevennen.be/nl/plan-je-bezoek/overnachten-in-kattevennen/camperparking
Er rijden gratis nachtbussen naar Genk op vrijdag om 02u30, zaterdag 02u30 en zondag 00u30. Is vanaf station wel nog een half uurtje wandelen :)
 

Jaulez

Playlistbediener
11 aug 2022
45
33
Ik hoorde van meerdere pkp medewerkers dat Fred Again zou cancellen. Loos gerucht, of weet iemand meer?
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
147
122
Ik hoorde van meerdere pkp medewerkers dat Fred Again zou cancellen. Loos gerucht, of weet iemand meer?
Ik denk dat we hier daarnet al een soundcheck van gehoord hebben, zou me sterk lijken.

Kan ook van Stormzy geweest zijn, maar leek me Fred.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.789
9.734
Jeetje, had gehoopt dat het bij een klein buitje zou blijven vandaag, maar dat weer ziet er niet te best uit voor vandaag…

Een festival met goed weer in 2024, het lijkt ons niet gegund.
 
  • Leuk
Waarderingen: CSM en DDave

Pol Meire

Nieuw lid
16 aug 2024
1
0
Hallo,

ik heb 2 tickets te koop. Dit zijn VIP/Pers-tickets voor vrijdag en ik wil die doorverkopen.
Is er iemand geïnteresseerd? Ze hebben samen 430 euro gekost. Ik wil ze wegdoen voor 230 euro voor beide.
Je kan me contacteren: 0473/744.868
[email protected]

Als ik iemand zijn naam heb kan ik die via pukkelpopsite officieel laten overzetten op jou naam.

Zie screenshot van mail.

1723802579794.png
Mvg Pol Meire.
 

Bixler

Playlistbediener
6 dec 2023
22
45
Viel het eigenlijk wat mee met de drukte gisteren op die openingsavond?
Rond 21u stond er een wachtrij langer dan een uur voor de check-in (zelf heb ik er 45 minuten over gedaan, van anderen hoorde ik 1,5u). Naar mijn beleving was het overal goed druk, maar nergens té.

Vond Coely en Brihang sterk overigens, al gaat bij die laatste net iets te vaak het tempo eruit met tussentijdse bindteksten
 

Bert

Support act
14 nov 2014
939
932
Mooi begin van de dag met Siegfried and Joy. Mocht zelf ook nog een kleine rol hebben als operazanger.
Verder alleen maar gelachen.
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf en jarne

Bungle Jungle

Playlistbediener
8 mrt 2024
17
18
Een tip voor het aanschuiven aan de check-in. Er zijn 2 grote helften. De rechterhelft neem je best de meest linkse rij. Deze gaat heel vlot.
Reden: daar zijn meer plaatsen binnen omdat die een stukje erbij hebben links. Dit is de rij meteen rechts van de uitgang die in het midden ligt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken