Pukkelpop 2024

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.096
577
Ziet er geweldig uit bij Soulwax. Die 3 drummers op de achtergrond. Niet meer zoals de jaren 90 soulwax, maar zo goed!
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.323
3.273
Met efestivals zijn we een impro meeting aan het fixen. Morgen (zaterdag) om 14u30 in Pkp café. Hier mensen met interesse om elkaar te meeten?
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
864
1.032
Dit was denk ik een van mijn beste festivaldagen ooit. Overal waar ik geweest ben puur en puur genoten! Heb Fred Again 20 minuten geprobeerd, maar dat is niks voor me. Toen het begon te gieten lekker naar de tent gegaan.

Het lijstje voor vandaag

1. Stake
2. Slift
3. Fontaines D.C.
4. The Streets
5. Big Special
6. Lander en Adriaan
7. Black Box Revelation
 

TNFke

Support act
16 jan 2014
826
801
Ik snap het concept van Fredje dat die een grote dansvloer van een wei wilt maken met zijn lichtjes, maar in een zaal/tent werkt dit toch veel beter.

De regen en dat die muziek redelijk flauw is voor afsluiter, doet er ook geen goed aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke en Joslittel

jarne

Support act
14 feb 2013
1.069
414
Veel goeie dingen gezien maar was als fred fan toch wel echt teleurgesteld, enorm slecht geluid eens je uit de vakken stond, en veel te veel momenten dat heel de show stil viel. Jammer

Toppers vandaag:
1. Fontaines DC
2. Stake
3. Celini (LIVE)

Minder vandaag:
Stormzy, op plaat toch pak overtuigender dan live
Fredje

Verder nog gezien
Siegfried und joy: soms hilarisch soms cringe
Naft: lekker dansen
Lander & adriaan: lekker raven
Sylvie kreusch: altijd degelijk
The streets: minder als op werchter maar zeer vermakelijk
Stukje slift: klonk heel goed!
 

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
592
513
Vond Fred Again.. stiekem ook een beetje tegenvallen. Door de veel te drukke weide, pauzes tussen nummers en het kutweer kwam het niet goed tot z’n recht. Ben blij dat ik hem nog in een zaal heb kunnen zien.

Fontaines vond ik fenomenaal, m’n favoriete show van vandaag. Veel energie, publiek goed mee en de nieuwe nummers deden het goed.

Inhaler vond ik overigens beetje tegenvallen (als Inhaler fan). Hele tamme show, kwam sommige stukken beetje nonchalant over. Wel genoten!

Verder, toch verrast over hoe leuk die boiler room is. Tussen de acts door een beetje in je eigen wereldje losgaan. Erg van genoten. Wat zijn nog must-sees in de Boiler room in de komende 2 dagen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • deev