Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Morgen is het eindelijk zover pkp24 , aan alle mensen van dit forum die ook gaan (ik ga combi) maak er een gezellig maar vooral onvergetelijk weekend van.
Ze hebben de main stage een beetje aangepast daar bedoel ik het Pukkelpop logo van dit jaar op de stage. En ik vind het zeer geslaagd naar mijn mening. post op facebook
Ik vind dat handig dan heb je hem altijd bij de hand, vroeger hadden ze bij de Humo stand een programma blaadje maar dat is al niet meer sinds 2022 en dat vind ik jammer dus druk ik de plattegrond die op de website staat af. Ik hoop dat het een antwoord is op je vraag. Programma blaadje 2019 Bekijk bijlage 9991Bekijk bijlage 9992
3 steden verder in Tongeren heeft het meer naar het zuidoosten een halve dag geregend. En hard geregend. Ik kon nog steeds zonder problemen mijn festivalinkopen doen te voet.
Niemand die eerst op donderdag nog naar de Virga Jessefeesten gaat? 7 jaar geleden ook geweest en hoewel ik niet gelovig ben, vind ik het toch mooi om te zien hoe mensen er helemaal in opgaan. Net zoals wij vanaf donderdagavond.
Hier ook mijn loopschema. Uiteraard ga ik niet alles en ook niet alles helemaal zien. Maar dit is een houvast. Zondag veruit de beste dag maar ook de enige dag dat er een gaatje is. Andere dagen kunnen ook leuke ontdekkingen zijn dat zondag minder is.
Nu valt het mee van regen. Alleen zaterdag nog een grotere kans. (De nacht van vrijdag op zaterdag?)
het kan evengoed vrijdag zaterdag en zondag een beetje regenen. Hoe je het ook interpreteert.
Vrijdag:
't Hof Van Commerce Lip Critic
Lola Young Fontaines D.C.
The Streets / Bad Nerves Thee Sacred Souls Soulwax
Sigma Fred Again..
Zaterdag: Crackups
The Vaccines / Wunderhorse (Wss Wunderhorse dus)
Miles Kane / Barry Can't Swim / English Teacher
Flogging Molly
Amenra
The Reytons Enter Shikari
Sam Smith
Skrillex
Zondag: Hang Youth
Future Utopia Chalk
Fat Dog
Electric Callboy
Rise Against / Glass Beams
The Offspring