Pukkelpop 2024

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Weet niet of het hier al eerder is gezegd:
- Er zijn dit jaar meer kraamkes op straat. Denk aan worstenbroodjes of frit videe.
- Zijn er geruchten dat helmut lotti een surprise act gaat zijn? Mijn ma las net als het vorige bericht daarvan iets in de krant?
Er is wel een niet opgevulde spot in de Backyard programmatie tussen Sam Smith en Charlotte De Witte waar niemand precies iets over zegt... Maar denk wel dat ze dat dan hadden aangekondigd als *secret show* of dergelijke.
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Er is wel een niet opgevulde spot in de Backyard programmatie tussen Sam Smith en Charlotte De Witte waar niemand precies iets over zegt... Maar denk wel dat ze dat dan hadden aangekondigd als *secret show* of dergelijke.
In de regen.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.101
580
Inderdaad. De zaterdag ziet er toch steeds minder goed aan qua regen en de zondag ook in mindere mate.
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
162
120
Een eventueel buitje op vrijdag en/of zaterdag gaat ons humeur toch niet klein krijgen zeker? Toch veel liever dat dan een hittegolf. Voorlopig ziet het er perfect festivalweer uit!
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: boilerfun en Kachelle

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
184
97
Ach ja, graadje of 24 en wat gedrup, was vorig jaar ook zo. Het kan erger. :)
Wel leuk dat we gisteren en vandaag geen onweer gekregen hebben, het is lekker droog.
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
162
120
Ach ja, graadje of 24 en wat gedrup, was vorig jaar ook zo. Het kan erger. :)
Wel leuk dat we gisteren en vandaag geen onweer gekregen hebben, het is lekker droog.
Morgen zelfs 27! Zal ongetwijfeld zweten worden tijdens de opzet ;)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.784
9.728
Een eventueel buitje op vrijdag en/of zaterdag gaat ons humeur toch niet klein krijgen zeker? Toch veel liever dat dan een hittegolf. Voorlopig ziet het er perfect festivalweer uit!
Dat niet, maar een keertje een droog festivalweekend was wel mooi geweest. Tot nu toe toch gene vette geweest dit jaar, op dat vlak.

Twee jaar haalde de regen bij Stormzy wel wat van de beleving op RW. Hopelijk nu een droge herkansing.
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
162
120
Dat niet, maar een keertje een droog festivalweekend was wel mooi geweest. Tot nu toe toch gene vette geweest dit jaar, op dat vlak.

Twee jaar haalde de regen bij Stormzy wel wat van de beleving op RW. Hopelijk nu een droge herkansing.
Ik vond het wel nog iets hebben toen, het verhoogde het 'epische' karakter van die show wel. Dit jaar zal ik bij Romy te vinden zijn!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.784
9.728
Ik vond het wel nog iets hebben toen, het verhoogde het 'epische' karakter van die show wel. Dit jaar zal ik bij Romy te vinden zijn!
Hmm, ik denk dan weer dat er meer in had gezeten met goed weer. Past ook gewoon beter bij zijn muziek, en al zeker de meer soulvolle nummers. Een beetje zoals deze review het ook verwoordde: "Stormzy brengt een soundtrack voor een hittegolf, hierdoor aarden zijn songs maar moeilijk op de Werchter-weide waar de regen neerklatert."

Hoe dan ook, blijkbaar was Stormzy zowat het hoogtepunt op Sziget hoorde ik in de Festivalpodcast. Dus weer veel zin in deze!
 
Laatst bewerkt:

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.101
580
De regen vlak voor Slipknot. De regen met Tame Impala (de lasers waren dan wel weer mooi door de regen). Liever niet dit jaar. Alhoewel een beetje koelte en regen niet verkeerd is voor het latex pakje van Sam Smith. Dat scheen op Sziget iets te warm te zijn geweest.
 

Zavko

Nieuw lid
9 aug 2024
2
0
Je moet bij aankomst je kaartje (uiteraard!) en ID laten zien, toch? Mag die ID ook gewoon je Nederlandse rijbewijs zijn?
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
869
1.428
Je moet bij aankomst je kaartje (uiteraard!) en ID laten zien, toch? Mag die ID ook gewoon je Nederlandse rijbewijs zijn?
Nee, rijbewijs is daar niet geldig als legitimatie helaas. ID of paspoort mee dus
 
  • Leuk
Waarderingen: Zavko

Chimme

Randprogramma
8 aug 2017
178
144
Ik ben er pas vanaf vrijdag, al denk ik dat ik die 'dag 0' in de toekomst toch maar eens moet meepikken.
Allez jong, dat is voor mij de beste dag. Muzikaal natuurlijk niet, maar ik zit 's ochtends al op de camping, volledig zen, alles is nog fris en de lucht is vol verwachtingen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • deev