Pukkelpop 2024

Symon_1989

Playlistbediener
29 okt 2021
15
2
Ja alleen lijkt het alsof er alleen nachttreinen zijn voor de terugweg? Wat ook ergens wel logisch is natuurlijk
Heb net tickets gekocht voor de nachttrein richting Antwerpen. Dit is een retourticket staat erop vermeld, dus 1 ticket voor de heen en terugreis.
Verder hoefde ik alleen maar de naam van de reizigers in te vullen en geen NMBS-code, zoals vermeld op de site.
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
845
1.383
Heb net tickets gekocht voor de nachttrein richting Antwerpen. Dit is een retourticket staat erop vermeld, dus 1 ticket voor de heen en terugreis.
Verder hoefde ik alleen maar de naam van de reizigers in te vullen en geen NMBS-code, zoals vermeld op de site.
ja maar kun je dan ook met een nachttrein vanaf antwerpen richting kiewit?
dat kan ik nergens duidelijk vinden...

Vrienden van mij gaan donderdag overdag al die kant op en we rijden maandag met zn allen terug, Dus ik zoek alleen een trein om snachts richting Kiewit te gaan
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.136
13.161
ja maar kun je dan ook met een nachttrein vanaf antwerpen richting kiewit?
dat kan ik nergens duidelijk vinden...

Vrienden van mij gaan donderdag overdag al die kant op en we rijden maandag met zn allen terug, Dus ik zoek alleen een trein om snachts richting Kiewit te gaan
Ja, volgens mij gaat dat 'm niet worden. Echt alleen met de gewone trein naar Kiewit (daar zou je ticket ook geldig voor zijn). Rijden geen nachttreinen naar Kiewit.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Royke

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
375
187
ja maar kun je dan ook met een nachttrein vanaf antwerpen richting kiewit?
dat kan ik nergens duidelijk vinden...

Vrienden van mij gaan donderdag overdag al die kant op en we rijden maandag met zn allen terug, Dus ik zoek alleen een trein om snachts richting Kiewit te gaan
Richting Kiewit kan je enkel met het reguliere aanbod van de NMBS dus als de laatste trein vanuit Antwerpen-Centraal bv om 23.30h (fictief) richting Hasselt station vertrekt dan is dat de laatste trein die je kunt nemen. Zie website NMBS. Er rijden geen treinen vanuit Antwerpen-Centraal om 1h naar Kiewit. De nachttreinen op de site zijn speciale extra treinen die men inlegt om reizigers terug naar hun vertrekbestemming te brengen dus vanuit Kiewit naar X op een vastgelegd uur bv 2.30h
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
375
187
Richting Kiewit kan je enkel met het reguliere aanbod van de NMBS dus als de laatste trein vanuit Antwerpen-Centraal bv om 23.30h (fictief) richting Hasselt station vertrekt dan is dat de laatste trein die je kunt nemen. Zie website NMBS. Er rijden geen treinen vanuit Antwerpen-Centraal om 1h naar Kiewit. De nachttreinen op de site zijn speciale extra treinen die men inlegt om reizigers terug naar hun vertrekbestemming te brengen dus vanuit Kiewit naar X op een vastgelegd uur bv 2.30h
15 AUGUSTUS donderdag is feestdag in Belgie. Je kunt om 22.22H naar Hasselt en komt dan aan om 23.43h . Dat is de beste late verbinding. Latere treinen komen pas om 0.22h aan.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.323
3.270
Is toch ook een beetje een gek concept, niet? Een nachttrein naar een festival? Ik vermoed dat hier weinig vraag naar is.
 

Symon_1989

Playlistbediener
29 okt 2021
15
2
Is toch ook een beetje een gek concept, niet? Een nachttrein naar een festival? Ik vermoed dat hier weinig vraag naar is.
Zoals Festibob aangeeft is de nachttrein alleen voor de terugreis, dus bij afloop van het festival.
De heenreis is met de gewone trein, overdag.

Zo gek is het dus niet.
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
378
296
Zoals Festibob aangeeft is de nachttrein alleen voor de terugreis, dus bij afloop van het festival.
De heenreis is met de gewone trein, overdag.

Zo gek is het dus niet.
Dat heeft Special Monkey ook wel begrepen, lijkt me uit zijn post.
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
845
1.383
Is toch ook een beetje een gek concept, niet? Een nachttrein naar een festival? Ik vermoed dat hier weinig vraag naar is.
Dat snap ik! Maar vond het het uitzoeken waard toen ik zag dat er nachttreinen waren ;). Kans is ook aanwezig dat ik me vrijdagochtend vroeg gewoon laat brengen door iemand dus kom er sowieso wel, de vraag is alleen wanneer en hoe 🙂. Thanks all voor de reacties.
 
  • Leuk
Waarderingen: Special Monkey

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.706
9.608
Had je dat nu echt verwacht? The Smile heeft nog maar pas afgezegd en QOTSA is nog onduidelijk. Begin augustus zullen we meer weten.
Ja maar goed, andere festivals zoals Rock En Seine, Flow en Oya hebben met Pixies, James Blake en Air wel al een vervanger weten te delen.

Dus niet gek om te verwachten dat Pukkelpop dat ook snel zal doen.
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Ja maar goed, andere festivals zoals Rock En Seine, Flow en Oya hebben met Pixies, James Blake en Air wel al een vervanger weten te delen.

Dus niet gek om te verwachten dat Pukkelpop dat ook snel zal doen.
Ik blijf hopen dat hoe langer het duurt om de vervanger aan te kondigen, hoe groter de kans is dat het The Pixies zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: troubledvision

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.323
3.270
Ik blijf hopen dat hoe langer het duurt om de vervanger aan te kondigen, hoe groter de kans is dat het The Pixies zijn.
Pixies zijn een beetje te boomer voor het huidige PKP (jammer genoeg).

Ik zet mijn voorverkoopbonnen in op James Blake, die samen met de laatste namen aangekondigd wordt.
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Pixies zijn een beetje te boomer voor het huidige PKP (jammer genoeg).

Ik zet mijn voorverkoopbonnen in op James Blake, die samen met de laatste namen aangekondigd wordt.
Ik verwacht James Blake ook. Ben het er echter niet mee eens dat The Pixies te 'Boomer' zijn, maar weet niet zeker of ze echt zoveel verschillen van The Smile wat betreft hun publiek. Ik zou zeggen dat meer mensen die een dagkaart boeken om The Smile te zien, gelukkiger zouden zijn met Pixies dan James Blake. Ik kan het natuurlijk mis hebben
 
Laatst bewerkt:

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
201
23
Maar dan weer: als het James Blake is, waarom dan nog wachten met aankondigen? Kan me niet voorstellen dat een aankondiging van James Blake staat of valt met QOTSA, gezien het feit dat ie nu al bij enkele festivals aangekondigd is (en gelekt is voor Lowlands).
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.349
5.958
Maar dan weer: als het James Blake is, waarom dan nog wachten met aankondigen? Kan me niet voorstellen dat een aankondiging van James Blake staat of valt met QOTSA, gezien het feit dat ie nu al bij enkele festivals aangekondigd is (en gelekt is voor Lowlands).
Al een geluk is het allemaal zo simpel 😂
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: elo, Bwoite en DDave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken