Pukkelpop 2024

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
James Blake voegde zich bij Flow Festival, dezelfde dag dat The Smile zou spelen. Denk dat we hem kunnen inschrijven voor Pukkelpop
 
  • Leuk
Waarderingen: Chiel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.706
9.608
Ik hoop het, kans lijkt me reëel. Met minder dan een maand te gaan mag het ondertussen ook wel..
Ja, wo'n drietal weken voor je festival mag je bijvoorbeeld toch eens je postertje lossen op zijn minst. Ik houd ook nog even mijn adem in wat QOTSA betreft.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
603
382
Ik heb nog even nagedacht en SAULT zou wat mij betreft de enige naam zijn die The Smile 1 op 1 kan vervangen… ik weet dat ze geen optredens geven en er niet eens bekend is wie het zijn, maar als alle festivals die The Smile hadden nou eventjes samen spannen en een mega zak met geld neerleggen!
 
  • Haha
Waarderingen: koekroeck

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.814
4.762
Ik heb nog even nagedacht en SAULT zou wat mij betreft de enige naam zijn die The Smile 1 op 1 kan vervangen… ik weet dat ze geen optredens geven en er niet eens bekend is wie het zijn, maar als alle festivals die The Smile hadden nou eventjes samen spannen en een mega zak met geld neerleggen!
Brrr, nee zeg.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.706
9.608
Ik heb nog even nagedacht en SAULT zou wat mij betreft de enige naam zijn die The Smile 1 op 1 kan vervangen… ik weet dat ze geen optredens geven en er niet eens bekend is wie het zijn, maar als alle festivals die The Smile hadden nou eventjes samen spannen en een mega zak met geld neerleggen!
Tja, je kan de lat natuurlijk ook onmogelijk hoog leggen. De kans dat ze Pearl Jam regelen als vervanger is groter. ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.118
740
Ik heb nog even nagedacht en SAULT zou wat mij betreft de enige naam zijn die The Smile 1 op 1 kan vervangen… ik weet dat ze geen optredens geven en er niet eens bekend is wie het zijn, maar als alle festivals die The Smile hadden nou eventjes samen spannen en een mega zak met geld neerleggen!
Tja, je kan de lat natuurlijk ook onmogelijk hoog leggen.
Het zou mij tegen bijna elke prijs een dagticket doen kopen... ;-)
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit en mattman

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ik heb nog even nagedacht en SAULT zou wat mij betreft de enige naam zijn die The Smile 1 op 1 kan vervangen… ik weet dat ze geen optredens geven en er niet eens bekend is wie het zijn, maar als alle festivals die The Smile hadden nou eventjes samen spannen en een mega zak met geld neerleggen!
ik ken het niet, klinkt wel erg goed! Is er behalve dan dat het goed is ook een andere reden dat het zo bijzonder is?
 

Pukkelpopper

Dagopener
20 jul 2022
538
535
Denk dat we nog een weekje moeten wachten. Vorig jaar ook eerste week augustus
Daar heb je het fout, de timetable werd vorig jaar op 20 juli bekend gemaakt. Heb het even terug opgezocht op de sociale media van het festival. Morgen is een goeie dag om het bekend te maken maar andere jaren kondigen ze dat de dag ervoor aan maar dat kan morgen ook nog voor donderdag of vrijdag.
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
818
989
Daar heb je het fout, de timetable werd vorig jaar op 20 juli bekend gemaakt. Heb het even terug opgezocht op de sociale media van het festival. Morgen is een goeie dag om het bekend te maken maar andere jaren kondigen ze dat de dag ervoor aan maar dat kan morgen ook nog voor donderdag of vrijdag.
Kwamen er nog namen daarna dan?
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
246
214

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
  • Leuk
Waarderingen: JP5

Gebruikers die dit onderwerp bekijken