Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Weet ik niet. Door het succes van de laatste plaat misschien ook wel wat meer druk vanuit het management om meer shows te doen. Ik zeg maar wat ze zelf zeggen.
Als iemand van Pukkelpop hier leest op zoek naar mogelijke vervangers: zowel Sprints als Ghostwoman spelen 15 augustus en zijn het hele weekend beschikbaar. Heartworms en Egyptian Blue spelen het weekend ervoor in Italië en zijn de hele week beschikbaar.
Wat mss ook wel een leuke vervanger voor 1 van de artiesten kan zijn is Noah Kahan speelt 24 augustus in Amsterdam maar in België deze zomer geen concerten opstaan
Wat mss ook wel een leuke vervanger voor 1 van de artiesten kan zijn is Noah Kahan speelt 24 augustus in Amsterdam maar in België deze zomer geen concerten opstaan
Zou ik ook heel tof vinden. Staat op 17 en 20 augustus in de UK. Denk niet dat hij voor een show op 18 aug de zee oversteekt. Maar theoretisch zou het kunnen.
Zou ik ook heel tof vinden. Staat op 17 en 20 augustus in de UK. Denk niet dat hij voor een show op 18 aug de zee oversteekt. Maar theoretisch zou het kunnen.
Dat is normaal want de laatste jaren komt de plattegrond altijd begin augustus (als ik mij kan herinneren) maar was nieuwsgierig en had gehoopt dat het dit jaar niet een beetje eerder is maar helaas niet
Zou ik toch wel blij mee zijn en heeft in het verleden nog al marquee headliner geweest op Pukkelpop. Hij stond enkele dagen geleden nog als headliner op dour