Pukkelpop 2024

Jojo

Playlistbediener
22 jul 2024
11
8
Neeeee. Allez man. Zijn ze daar een voor een al m’n must-sees aan het kwijtspelen?
Ja het stond zaterdag op hun Instagram, het drukke schema van mei, juni heeft ervoor gezorgd dat ze het even niet meer zien zitten.
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Ze zijn waarschijnlijk geen Backyard-type band, maar ik zou graag zien dat Big Special geboekt wordt om op vrijdag te spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Gigi21

Gigi21

Campingartiest
24 jan 2024
55
71
Mannequin Pussy annuleert hun volledige Europese run van shows.
Als iemand van Pukkelpop hier leest op zoek naar mogelijke vervangers: zowel Sprints als Ghostwoman spelen 15 augustus en zijn het hele weekend beschikbaar. Heartworms en Egyptian Blue spelen het weekend ervoor in Italië en zijn de hele week beschikbaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

WardAgain

Campingartiest
20 mrt 2024
54
27
Wat mss ook wel een leuke vervanger voor 1 van de artiesten kan zijn is Noah Kahan speelt 24 augustus in Amsterdam maar in België deze zomer geen concerten opstaan
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
702
572
Ze zijn waarschijnlijk geen Backyard-type band, maar ik zou graag zien dat Big Special geboekt wordt om op vrijdag te spelen.
Denk wel dat dat op de Backyard past hoor! Live tof, energiek en ook lekker in de crowd enzo.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Wat mss ook wel een leuke vervanger voor 1 van de artiesten kan zijn is Noah Kahan speelt 24 augustus in Amsterdam maar in België deze zomer geen concerten opstaan
Zou ik ook heel tof vinden. Staat op 17 en 20 augustus in de UK. Denk niet dat hij voor een show op 18 aug de zee oversteekt. Maar theoretisch zou het kunnen.
 

WardAgain

Campingartiest
20 mrt 2024
54
27
Zou ik ook heel tof vinden. Staat op 17 en 20 augustus in de UK. Denk niet dat hij voor een show op 18 aug de zee oversteekt. Maar theoretisch zou het kunnen.
Nee wss niet dan maar heb hem in Vorst Nationaal aan het werk gezien en was wel echt een toffe show
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
342
505
Da's toch echt wel mega laat :unsure:
Bouwen ze die eerst op om dan pas een kaart te gaan maken ofzo?
 

Pukkelpopper

Dagopener
20 jul 2022
537
535
Da's toch echt wel mega laat :unsure:
Bouwen ze die eerst op om dan pas een kaart te gaan maken ofzo?
Dat is normaal want de laatste jaren komt de plattegrond altijd begin augustus (als ik mij kan herinneren) maar was nieuwsgierig en had gehoopt dat het dit jaar niet een beetje eerder is maar helaas niet 😕
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
James Blake speelt Lowlands. Zou een (echt saaie) vervanger voor The Smile kunnen zijn.
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
585
333
James Blake speelt Lowlands. Zou een (echt saaie) vervanger voor The Smile kunnen zijn.
Zou ik toch wel blij mee zijn en heeft in het verleden nog al marquee headliner geweest op Pukkelpop. Hij stond enkele dagen geleden nog als headliner op dour
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken