Pukkelpop 2024

swissepfan

Support act
7 dec 2022
838
724
Air was echt heel goed gisteren, mogen van mij zeker nog The Smile komen vervangen op PKP. Perfect geluid, prachtige set, leuke visuele gimmick.
DJ Shadow was ook erg goed maar zijn set met vrij veel recent materiaal viel als een dode steen bij het makke (oudere) publiek van Gent Jazz. Maar wàt een dj zeg.

God wat was ik aan het balen dat ik DJ Shadow daar voor het eerst zag. Wij amuseerden ons wel maar door het tamme publiek viel het redelijk dood. Mag heel graag als vervanger komen aantreden.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.705
8.607
Een combinatie LIAM GALAGHER (30 jaar Definitely Maybe tour: debuutalbum OASIS) en Editors voor 75 minuten elk zou ook een optie kunnen zijn mochten QOSA wegvallen. Editors spelen op vrijdag 16 april nog in italie en volgend concert is pas op 25 AUG terug in Italie dus Pukkelpop kan.
LIAM GALLAGHER speelt nog op 9 AUGUSTUS in Sziget en volgende festival is reading en leeds festival (21 TOT 25 AUGUSTUS); Liam Gallagher heeft nog niet op een Belgisch festival gespeeld dit jaar terwijl hij wel verscheen op Werchter in 2023 en Hear hear (pkp) festival in 2022. En met zijn DEFINITELY MAYBE tour heeft hij een nieuwe show.
Ohja 1 fatsoenlijke vervanger vinden op enkele weken voor het festival is niet moeilijk genoeg, dus we doen er gewoon 2. Lekker de verwachtingen laag houden.
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
367
184
Ohja 1 fatsoenlijke vervanger vinden op enkele weken voor het festival is niet moeilijk genoeg, dus we doen er gewoon 2. Lekker de verwachtingen laag houden.
Twee beschikbare subheadliners voor één headliner is fair. Lijkt me straf als PKP een internationaal gelijkwaardige band gaat vinden met QOSA zeg maar bijna onmogelijk.

Zaterdag PKP zijn er zelfs drie headliners met CHARLOTTE DE WITTE, SAM SMITH EN GOLDBAND, allemaal acts die moeiteloos twee Sportpaleizen kunnen uitverkopen. De zondag telt echter slechts één echte headliner met QOSA en de enigste dag die nog niet uitverkocht is.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.688
9.578
Beste Chokri als je dit toevallig leest kylie minogue is nog vrij om the smile te vervangen je weet wat jullie (de organisatie) te doen staat, stel mij niet teleur. Wat vind de rest daarvan?
Ik denk dat Kylie die zondag op Electric Picknick staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
367
184
Ezra Collective zou een goede vervanger zijn van The Smile. Zondag 18 augustus zijn ze nog vrij terwijl ze zaterdag 17 augustus spelen op All Points East in Londen dus vlak in de buurt.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Ezra Collective zou een goede vervanger zijn van The Smile. Zondag 18 augustus zijn ze nog vrij terwijl ze zaterdag 17 augustus spelen op All Points East in Londen dus vlak in de buurt.
Meen je dit serieus?

Ezra Collective is een vermakelijk feestje hoor, daar niet van. Maar komt toch niet eens een heel klein beetje in de buurt van een act als de Smile. Op basis waarvan zouden die afsluiter van je tweede podium mogen zijn?
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
583
323
Inderdaad, Ezra collective is een toffe band die zeker op Pukkelpop past, maar is totaal toch geen vervanging voor the smile.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Tip!! Mocht je meerdere biervouchers willen bestellen. Doe dit dan niet in 1 keer. Nu heb ik 1 voucher voor 24 bier. Terwijl je veel beter iedere keer per 6 kan halen dan blijven ze koud…
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Het Rooster-icoontje is uit de app verwijderd en ook de eventuele vermelding van etappes.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.131
3.049
Het is hier vast al eerder besproken, maar ik zit wel echt met verbazing naar die Pukkelpop resale voorwaarden te kijken. Sluit de optie om last minute te gaan eigenlijk wel volledig uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Pukkelpopelaar

Playlistbediener
10 aug 2022
12
9
Tip!! Mocht je meerdere biervouchers willen bestellen. Doe dit dan niet in 1 keer. Nu heb ik 1 voucher voor 24 bier. Terwijl je veel beter iedere keer per 6 kan halen dan blijven ze koud…
Als je bier gaat halen op de camping vragen ze hoeveel sixpacks je wil.
Er is dus geen verschil tussen 1 voucher met 4 sixpacks, of 4 vouchers met 1 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

Gebruikers die dit onderwerp bekijken