Pukkelpop 2024

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.090
577
Ik zou James Blake heel fijn vinden. En nu Dour is geweest, zouden ze het kunnen bekendmaken.
 
  • Leuk
Waarderingen: CSM

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.706
9.606
Er zijn zeker mindere opties maar ik had toch wel goede hoop op iets meer het niveau van Placebo of the National bijvoorbeeld.
Ze mogen gerust wat moeite doen om een prachtband als The Smile te vervangen.

Maar vooral hoop ook niet dat ze de ‘feestkaart’ trekken. Veel volk die vraagt om een Joost of Rebillet ofzo, maar mensen die om zulke feestjes roepen, komen al ruimschoots tot hun trekken. Dus fingers crossed dat het indie minnend volk een mooi alternatief krijgt.
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Vergeleken met vorig jaar komen we dus 13 namen tekort. 1 voor vrijdag, 5 voor zaterdag en 7 voor zondag. Elke etappe behalve de Main stage (tot nu toe in ieder geval!) heeft één naam minder dan 2023. De enige etappe met meer namen dan vorig jaar is de Booth op vrijdag, die er 1 meer heeft dan 2023. Er zijn potentieel nog 3 namen voor de DH op zondag, aangezien er momenteel maar 4 zijn - vorig jaar waren het er 5, maar het jaar daarvoor 7. Ik denk dat 5 realistischer is voor dit jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.323
3.270
Er zijn zeker mindere opties maar ik had toch wel goede hoop op iets meer het niveau van Placebo of the National bijvoorbeeld.
Ik vind James Blake als vervanger muzikaal gezien dan weer logischer dan Placebo.

Zowel Placebo, The National als James Blake zijn geen exclusieve namen.

De vervanger gaat sowieso minder zijn dan The Smile, de verwachtingen hier liggen te hoog.
 

Chimme

Randprogramma
8 aug 2017
178
144
Vergeleken met vorig jaar komen we dus 13 namen tekort. 1 voor vrijdag, 5 voor zaterdag en 7 voor zondag. Elke etappe behalve de Main stage (tot nu toe in ieder geval!) heeft één naam minder dan 2023. De enige etappe met meer namen dan vorig jaar is de Booth op vrijdag, die er 1 meer heeft dan 2023. Er zijn potentieel nog 3 namen voor de DH op zondag, aangezien er momenteel maar 4 zijn - vorig jaar waren het er 5, maar het jaar daarvoor 7. Ik denk dat 5 realistischer is voor dit jaar.
"Etappe" 🤣

I blame Google!
 

Chimme

Randprogramma
8 aug 2017
178
144
Ik vind James Blake als vervanger muzikaal gezien dan weer logischer dan Placebo.

Zowel Placebo, The National als James Blake zijn geen exclusieve namen.

De vervanger gaat sowieso minder zijn dan The Smile, de verwachtingen hier liggen te hoog.
Ik verwacht eigenlijk helemaal niets, al zeker geen grote naam. Gewoon nemen zoals het komt, is mijn devies. PKP wordt sowieso weer 4 dagen feest en geweldige muziek.
 

Jonasky

Playlistbediener
10 mei 2023
17
13
Arcade Fire mist dit jaar in België ... Wel in Portugal en Spanje gespeeld. Moest Qotsa cancelen....
 
  • Leuk
Waarderingen: CSM

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.104
Arcade Fire mist dit jaar in België ... Wel in Portugal en Spanje gespeeld. Moest Qotsa cancelen....
Denk eerder dat niemand ze heeft proberen te boeken in plaats van missen. Het lijkt er op dat Portugal/Spanje/Zuid-Amerika toch iets makkelijker om sommige acties heen kijken/vergeven dan hier in West-Europa
 
Laatst bewerkt:

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
585
334
Denk eerder dat niemand ze heeft proberen te boeken in plaats van missen. Het lijkt er op dat Portugal/Spanje/Zuid-Amerika toch iets makkelijker om sommige acties heen kijken/vergeven dan hier in West-Europa
[/QUOTE]
Inderdaad. Ik zie pkp ze ook zeker niet boeken als vervanging (moest qotsa annuleren) omdat ze weten dat er dan teveel gedoe rond gaat zijn.
 

Gigi21

Campingartiest
24 jan 2024
55
71
Yannis & The Yaw (afrobeatproject van de zanger van Foals) annuleerden hun optreden op Nice Jazz Fest op 20 augustus en voegden nog een paar septembershows toe, waaronder Crammerock.
Dat is jammer, ik had ze graag willen hebben.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CSM, Jojo en DDave

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.855
3.971
Een etappe is bijvoorbeeld een rit in een wielerwedstrijd, in het Engels is dat ook een "stage". In het Engels is een podium ook "stage", vandaar de vergissing van Google :)
Deze moest ik toch écht even door google translate halen. Geen teleurstelling :ROFLMAO:
For example, a stage is a stage in a cycling race, which is also a "stage" in English. In English, a stage is also "stage", hence Google's mistake
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken