Pukkelpop 2024

Gigi21

Campingartiest
24 jan 2024
55
71
Protomartyr ook in de buurt en vrij rond die data. Denk dat die er ook nog bij komen.
Ik zou het geweldig vinden, maar ze maakten al hun data samen bekend (voordat de festivals ze aankondigden).
Wel vreemd dat Pukkelpop ze gemist heeft, want ze spelen La Route Du Rock op 17 augustus en Luxemburg op 19 augustus, dus zondag rijden ze letterlijk door België...
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
375
186
Hopelijk bevestigen ze morgen JAMES BLAKE als vervanger van the Smile op PKP. Eventueel nog wat andere namen.
Voor de timetable wachten ze mi nog tot begin augustus als er zekerheid is of QOSA komt of ook het restant van zijn Europese zomertournee in augustus afzegt.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
589
513
Hopelijk bevestigen ze morgen JAMES BLAKE als vervanger van the Smile op PKP. Eventueel nog wat andere namen.
Voor de timetable wachten ze mi nog tot begin augustus als er zekerheid is of QOSA komt of ook het restant van zijn Europese zomertournee in augustus afzegt.
James Blake gaat naar Flow Festival op de dag van The Smile, dus die gaat niet komen
 

KC82

Nieuw lid
15 jul 2024
3
4
En Sleaford Mods als vervanger van the Smile? Staan twee dagen ervoor op LL en hebben daarna een paar dagen niks staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Gigi21

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Oh sorry, niet eens gekeken. Ik heb het klakkeloos overgenomen van een bericht die vanmiddag was gepost 🫣
Sorry, ik bedoelde dat Flow James Blake heeft geboekt om op dezelfde dag te spelen als The Smile op Flow zou spelen, en niet op de dag dat The Smile op Pukkelpop zou spelen.
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
375
186
Da's toch een week voor PKP? 🧐
Flow Festival is van 9 tem 11 augustus dus inderdaad een week voor Pukkelpop. The Smile is al vervangen via James Blake voor het FLOW FESTIVAL en voor LOWLANDS (bevestigd via een lek) dus grote kans dat Pukkelpop volgt. Hij heeft ook al een sterke band met PKP met optredens in 2012, 2015, 2019, 2022. Nu dat hij net opgetreden is op Dour kan PKP ook zijn komst officieel bevestigen.
 

Symon_1989

Playlistbediener
29 okt 2021
15
2
Vanaf vandaag kun je de treintickets downloaden voor de (nacht)trein van en naar PKP. Wat is jullie ervaring met het vervoer met de trein? Is dit een beetje te doen?
We overnachten in Diest, dus dat is niet al te ver weg van Kiewit.
Ze zijn nu in ieder geval nog niet te verkrijgen. Zal in de loop van de dag wel online komen.
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
375
186
Vanaf vandaag kun je de treintickets downloaden voor de (nacht)trein van en naar PKP. Wat is jullie ervaring met het vervoer met de trein? Is dit een beetje te doen?
We overnachten in Diest, dus dat is niet al te ver weg van Kiewit.
Ze zijn nu in ieder geval nog niet te verkrijgen. Zal in de loop van de dag wel online komen.
recent voor Rock Werchter zondagmorgen vanuit Leuven met de nachttrein naar AntwerpenCentraal gespoord. Uitstekende ervaring, iedereen kon zitten en er waren nog lege plaatsen. Je kon al vroeg aan boord komen omdat ruim voor het vertrekuur de nachttrein al stond te wachten op het perron. De nachttrein wachtte tot de laatste reiziger aan boord kwam dus nog later dan het gegeven vertrekuur. Personeel van de NMBS stond in de doorgang van Leuven bij de toegang tot het perron te wachten op de reizigers dus je kon altijd vragen stellen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Symon_1989

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
845
1.383
Ik heb de donderdag nog een bruiloft en wilde daarna eigenlijk met de (nacht)trein naar Pukkelpop (kom redelijk in de buurt van Belgische stations dus kan ergens afgezet worden), weet iemand of dat er is en hoe dat werkt? Als simpele Hollander kom ik er niet echt uit :ROFLMAO:. En kun je vanaf donderdag doorlopend (dus ook savondslaat en snachts) je bandje(s) ophalen?
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.814
4.762
Ik heb de donderdag nog een bruiloft en wilde daarna eigenlijk met de (nacht)trein naar Pukkelpop (kom redelijk in de buurt van Belgische stations dus kan ergens afgezet worden), weet iemand of dat er is en hoe dat werkt? Als simpele Hollander kom ik er niet echt uit :ROFLMAO:. En kun je vanaf donderdag doorlopend (dus ook savondslaat en snachts) je bandje(s) ophalen?
Meer info over de (nacht)treinen: https://www.pukkelpop.be/nl/info/vervoer

Info over de nachttreinen volgt nog.

Bandje kun je doorlopend ophalen (tegenover hoofdingang festivalterrein).
 
  • Geweldig
Waarderingen: Royke

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
375
186
Ja alleen lijkt het alsof er alleen nachttreinen zijn voor de terugweg? Wat ook ergens wel logisch is natuurlijk
Voor Werchter betaalde je een treinticket heen en terug waarbij je zelf vrij kon kiezen welke heenreis je neemt met je ticket (uit het normale aanbod NMBS) en je nachttreinticket op vertrekdatum neemt. De nachttrein is een extra trein die je apart dient te reserveren online als je bv vrijdag 16 augustus als datum neemt dan vertrekt je nachttrein zaterdag 17 augustus bv om 2h30. In de realiteit heb je dus een ticket voor een heenreis en terugreis waarbij de heenreis vrij is (geen reservatie nodig) en de terugreis je moet reserveren op de speciale trein richting Antwerpen bv.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken