Pukkelpop 2023

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
890
871
Ik ga alleen op vrijdag. Vind het een prima programma.

Met Billie Eilish, boygenius, Altin Gün en Brutus kan ik me wel bezig houden. Nu hopen op niet te veel clashes...
 

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
458
523
Lees net ook op de site dat we volgende week woensdag de donderdag line up krijgen

Edit: zie ook dat ze Aitch nu bij de middelgrote namen hebben neergezet. Die stond eerst bij de kleinste namen. Len Faki is ook een middelgrote naam.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
309
259
Niet helemaal mijn lichting, maar toch een aantal lichtpuntjes die het checken waard zijn, Zoals Wunderhorse en Peuk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Crack Cloud en UDS zijn wel fijne toevoegingen de rest maar eens in het weekend beluisteren.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
309
259
Crack Cloud en UDS zijn wel fijne toevoegingen de rest maar eens in het weekend beluisteren.
Even verder geluisterd, maar er zitten toch wel wat pareltjes tussen. Crack cloud komt ook wel op het lijstje te staan om te checken. Samen met The Priceduifkes en Used.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
309
259
Dus, komende woensdag = donderdag line-up.
En na ? Wat kunnen we nog verwachten ?

Bekijk bijlage 4985
Zaterdag is imo echt een topdag. Alleen de combi grote namen, Angele, Anne-marie & Limp bizkit, snap helemaal niks van hoe ze dat in het vat willen gieten qua timeslots, wanneer ik er vanuit ga dat ze alle 3 op de main zullen staan.

Zal er een kans bestaan dat Limp Bizkit ergens een tent zal staan in de avond met Turnstile in het timeslot ervoor?
Het ego van Fred Durst zal dat misschien niet toe laten. Maar limp bizkit op de main rond 16:00 weet je ook dat het veld half leeg zal staan.

Over het algemeen ben ik wel heel benieuwd naar de timetable
Wat verwachten jullie van de indelingen op de main stage de zaterdag?
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
890
871
Limp Bizkit is het toch al jaren gewend om ergens in de namiddag te spelen ?
Ik heb ze in 2011 op Main Square Festival gezien ergens in de namiddag, en ik denk niet dat die met de jaren er veel relevanter op zijn geworden.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Zaterdag is imo echt een topdag. Alleen de combi grote namen, Angele, Anne-marie & Limp bizkit, snap helemaal niks van hoe ze dat in het vat willen gieten qua timeslots, wanneer ik er vanuit ga dat ze alle 3 op de main zullen staan.

Zal er een kans bestaan dat Limp Bizkit ergens een tent zal staan in de avond met Turnstile in het timeslot ervoor?
Het ego van Fred Durst zal dat misschien niet toe laten. Maar limp bizkit op de main rond 16:00 weet je ook dat het veld half leeg zal staan.

Over het algemeen ben ik wel heel benieuwd naar de timetable
Wat verwachten jullie van de indelingen op de main stage de zaterdag?
16:00? er komen nog maar 2 acts na, waarom zouden ze dan om 16:00 spelen?
 

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
458
523
Zaterdag is imo echt een topdag. Alleen de combi grote namen, Angele, Anne-marie & Limp bizkit, snap helemaal niks van hoe ze dat in het vat willen gieten qua timeslots, wanneer ik er vanuit ga dat ze alle 3 op de main zullen staan.

Zal er een kans bestaan dat Limp Bizkit ergens een tent zal staan in de avond met Turnstile in het timeslot ervoor?
Het ego van Fred Durst zal dat misschien niet toe laten. Maar limp bizkit op de main rond 16:00 weet je ook dat het veld half leeg zal staan.

Over het algemeen ben ik wel heel benieuwd naar de timetable
Wat verwachten jullie van de indelingen op de main stage de zaterdag?
Limp Bizkit als tentafsluiter zou wel echt geniaal zijn! Maar die gaan gewoon als 2 na laatste op de mainstage staan
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
309
259
16:00? er komen nog maar 2 acts na, waarom zouden ze dan om 16:00 spelen?
Uit de lucht gegrepen tijd, lees "namiddag slot"

Limp Bizkit is het toch al jaren gewend om ergens in de namiddag te spelen ?
Ik heb ze in 2011 op Main Square Festival gezien ergens in de namiddag, en ik denk niet dat die met de jaren er veel relevanter op zijn geworden.
Jaa klopt, op LL gezien een aantal jaar geleden en dan staan ze ook in de namiddag. Zou mij juist een keer tof lijken dat ze in een juist kleinere tent staan met een paar toffe namen eromheen die aansluiten bij het genre. Dit is dan misschien ook wel aansluitend op dat ze door de jaren heen er toch minder relevant op zijn geworden. ( met name wanneer de setlist bestaat uit bijna 5 covers/samples op een set van 1uur -.- )
In mijn ogen zou dat ook voor een deel kunnen zorgen dat er minder clashes ontstaan

Dit puur gesproken uit persoonlijke wensen. Haalbaarheid ga ik niet over ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken