Pukkelpop 2023

In België niet, gaan wel naar Lotte Arena nu, ook niet mals natuurlijk. Maar heb enkel bij Jorja Smith een jaar of wat geleden echt een bomvolle marquee gezien. Vraag me sowieso af bij welke namen we volle tenten kunnen verwachten.
Vorig jaar ook bij Jungle (overigens helemaal terecht).

• Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper
Ook maar weer eens een combi aangeschaft. Fomo ging te groot geweest zijn. Wel jammer van de nieuwe campingregeling en kost. Daar trekken ze je wel de proverbiale kloot af. Eerste keer ooit dat ik 500 euro kwijt ben nog voor ik een stap op de wei gezet heb.

Nu maar eens het programma doorploegen om een parcours uit te tekenen.

Momenteel zijn ze het festivalterrein aan het opmeten + de laatste hand aan het leggen om aan de opbouw te beginnen. Denk dat ze maandag ochtend echt gaan beginnen met de opbouw. Vindt het wel raar ander jaren waren ze nu al bezig met het leggen van de ijzeren platen voor de vrachtwagens (miss morgen of zaterdag)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Dietera.
Momenteel zijn ze het festivalterrein aan het opmeten + de laatste hand aan het leggen om aan de opbouw te beginnen. Denk dat ze maandag ochtend echt gaan beginnen met de opbouw. Vindt het wel raar ander jaren waren ze nu al bezig met het leggen van de ijzeren platen voor de vrachtwagens (miss morgen of zaterdag)
Ijzeren platen worden pas bij de start van de opbouw gelegd.

Die zijn ook niet direct noodzakelijk, want er zijn verharde paden.

Ik passeer elke werkdag de wei, dus vanaf maandag begint de hype voor mij!

• Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper
is er nog een vrije plek op de main stage om vrijdag ? de terrein opent om 11 u, er staan maar 5 namen op het programma?
Vermoedelijk wel.

Er is hier opgemerkt dat er wat minder namen zijn dan vorig jaar, dus ofwel krijgen we een nog een deftig pakket ofwel zijn er minder bands en wordt er later begonnen.

Mensen zullen me haten, maar voor de doelgroep (en verkoop dagtickets) zou ik het niet eens vreemd vinden als ze Pommelien Thijs zo'n vroege spot gunnen op de Main. Terrein zal vollopen.
En dat is waarom ik niet meer naar Pukkelpop zal gaan!

Users who are viewing this thread