Pukkelpop 2023

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
338
295
Ik verwacht dat ze in de laatste maand voor het festival wekelijks weer met updates zullen komen om de voorpret een boost te geven.
Maar toch, iedere woensdag heb ik wel de hoop dat er iets gaat komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper en Nelios

SilentAlarm

Playlistbediener
21 jun 2023
26
22
Thanks voor deze geruststelling.


Lijst gekopieerd van post op PkP forum efestivals (zitten er nog verassingen bij?);

FRIDAY

Main Stage : Billie Eilish, Yungblud, Years and Years, Bazart, Froukje

Marquee : Moderat, Boygenius, M83, Nessa Barrett

Dance Hall : Aitch, Fatima Yamaha, Memoro by Joyhauser (live), Sor

Club : Ezra Collective, TV Girl

Backyard : Bob Vylan, You Me At Six, Zulu,

SATURDAY

Main Stage : Angèle, Anne-Marie, Limp Bizkit, Turnstile, Tom Odell, Joost, Compact Disk Dummies.

Marquee : 2ManyDJs, Steve Lacy, Nothing But Thieves, Jessie Ware, Bombay Bicycle Club, Joji

Dance Hall : BICEP, Rema, Ben Bohmer, Gryffin, Prins s. en de Geit

Club : Amyl and the Sniffers, Dry Cleaning, MUNA, Osees, Wunderhorse, Peuk

SUNDAY

Main Stage : The Killers, Florence and the Machine, Macklemore, Zwangere Guy, Dropkick Murphys, XINK.

Marquee : Foals, Girl in Red, Mother Mother, Giant Rooks

Dance Hall : Loyle Carner, Lil Tjay, ADF Family

Club : The Amazons, Kids With Buns, Cordae, Bakar
Toch een heel leuke line-up, voor elk wat wils.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
338
295
Toch nog wat informatie vandaag, stage reveal + namen.
Meet me @ the Altar cancelled
Castello stage geschrapt.
Ook een melding "act coming soon" voor de dance hall vrijdag.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
338
295
Is er al wat zinnings te zeggen over eventuele clashes?
Wanneer ik op de zondag zie dat de laatste 2 slots op de main stage, marquee, backyard(laatste 3) allemaal namen zijn die ik heel graag wil zien krijg ik toch het vermoeden dat ik stevige wandelschoenen kan aantrekken.

Ok, Backyard en main stage zal niet overlappen, maar met de Marquee?


Vind de marquee lineups wel sterk zo. Club op zaterdag ook, maar op zondag daar wat pover.
Eens, in vergelijking met vorig jaar voor mij een stuk sterker.
Club op zondag zal ik niet veel te vinden zijn inderdaad.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.109
1.393
Zijn er dit jaar ook veel minder castello namen of zijn die namen in andere tenten geplaatst? Wel jammer.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.047
1.132
Oh nee... Daar heb je die gevreesde boygenius/Billie Eilish clash... En Altin Gün hangt daar ook nog eens tussen ! :(
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.294
8.993
Oh nee... Daar heb je die gevreesde boygenius/Billie Eilish clash... En Altin Gün hangt daar ook nog eens tussen ! :(
Net niet toch? Billie op main en Boygenius in de marquee. Die twee stages clashen normaal nooit. Dus ik gok dat het Boygenius (marquee) - Billie (main) - Moderat (marquee) wordt.

Altin Gun zou misschien wel met Billie kunnen clashen, al kunnen die ook best tijdens Moderat staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: LanderV

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.047
1.132
Net niet toch? Billie op main en Boygenius in de marquee. Die twee stages clashen normaal nooit. Dus ik gok dat het Boygenius (marquee) - Billie (main) - Moderat (marquee) wordt.

Altin Gun zou misschien wel met Billie kunnen clashen, al kunnen die ook best tijdens Moderat staan.
Ik had eerder op dit forum gezegd dat twee aansluitende acts die ik wil zien een clash zijn voor mij, want ik ga niet op het laatste moment naar voren proberen kruipen bij Billie Eilish.

Had gehoopt dat M83 ná boygenius zou spelen om die clash te vermijden (en dat Altin Gün ergens overdag zou spelen).
Helaas pindakaas...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.294
8.993
Ik had eerder op dit forum gezegd dat twee aansluitende acts die ik wil zien een clash zijn voor mij, want ik ga niet op het laatste moment naar voren proberen kruipen bij Billie Eilish.

Had gehoopt dat M83 ná boygenius zou spelen om die clash te vermijden (en dat Altin Gün ergens overdag zou spelen).
Helaas pindakaas...
Maar liever van tent naar main dan andersom (voor mij toch).
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.353
4.290
Godver wat een clashes gaat dit opleveren zeg. Brutus - M83 - Boygenius - Moderat is wel een sick rijtje.
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
159
75
Ben blij dat Pukkelpop nog eet en drank bonnen gaat gebruiken, want van wat ik lees op de andere forums is het nieuwe systeem met coins nog niet helemaal wat het moet zijn.
Op Graspop werkte dit afgelopen zaterdag perfect. Dit mag van mij zeker op PKP ook zo! (y)Al dat gedoe met middeleeuwse bonnetjes...:rolleyes:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken