Pukkelpop 2023

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
338
295
Krijgen we niet ook nog 2 namen op de mainstage voor die vrijdag?
5 op de vrijdag, 7 op de zaterdag, 6 op de zaterdag.
Vorig jaar; 8 - 8 - 7 .

Lijkt me sterk dat ze nog even 5 main stage namen bekend gaan maken in de laatste lichtingen.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.737
2.419
5 op de vrijdag, 7 op de zaterdag, 6 op de zaterdag.
Vorig jaar; 8 - 8 - 7 .

Lijkt me sterk dat ze nog even 5 main stage namen bekend gaan maken in de laatste lichtingen.
Sowieso gewoon veel minder namen dan vorig jaar. Verwacht nog 1 main stage naam voor vrijdag, en dat zal het wel zijn.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.007
6.403
Clashfinder van @jefferke staat al online hoor en is geüpdate.

Veel Castello-achtige namen staan in de Lift heb ik de indruk.

Edit: en het valt inderdaad op hoe weinig namen deze line-up telt, zeker als je er dan ook nog eens het wegvallen van Castello bij rekent.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.471
1.973
Clashfinder van @jefferke staat al online hoor en is geüpdate.

Veel Castello-achtige namen staan in de Lift heb ik de indruk.

Edit: en het valt inderdaad op hoe weinig namen deze line-up telt, zeker als je er dan ook nog eens het wegvallen van Castello bij rekent.
Thx voor de credits maar die behoren iemand anders toe, ik heb er namelijk geen gemaakt. ;)

Op je edit: Pukkelpop lijkt wat te downsizen. Te dure headliners? Lijkt me weinig verschil met vorig jaar.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.734
4.791
Clashfinder van @jefferke staat al online hoor en is geüpdate.

Veel Castello-achtige namen staan in de Lift heb ik de indruk.

Edit: en het valt inderdaad op hoe weinig namen deze line-up telt, zeker als je er dan ook nog eens het wegvallen van Castello bij rekent.
Aja iemand heeft mijn clashfinder al een update gegeven idd
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
338
295
Aardig benieuwd hoe het Castello gebied ingericht gaat worden dan, mijn gok zou zijn dat de foodcourt nog groter gaat worden.

Alleen vandaag niet goed in gokken ;)
Ik verwacht dat ze in de laatste maand voor het festival wekelijks weer met updates zullen komen om de voorpret een boost te geven.
Maar toch, iedere woensdag heb ik wel de hoop dat er iets gaat komen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.007
6.403
Ik vond de foodcourt zeker een aangename plek om te vertoeven, zeker in combinatie met de Castello maar.. Dat ie weggaat is wel jammer.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.294
8.993
Opmerkelijk dat die dag nog niet uitverkocht is. Zegt veel over de werkelijke aantrekkingskracht van Eilish.
Ik schrik er altijd van hoe matig PkP die losse dagen uitverkopen. Had bijvoorbeeld gedacht dat AM of Slipknot ook veel sneller die weide zouden voltrekken. Kendrick en Imagine Dragons ook niet. Herinner me ook dat Rihanna pas eind juli haar dagje mee uitverkocht.

Op RW zorgt pakweg een AM of ID als grootste namen van hun dagen wél voor een vol huis.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.152
2.955
Ik schrik er altijd van hoe matig PkP die losse dagen uitverkopen. Had bijvoorbeeld gedacht dat AM of Slipknot ook veel sneller die weide zouden voltrekken. Kendrick en Imagine Dragons ook niet. Herinner me ook dat Rihanna pas eind juli haar dagje mee uitverkocht.

Op RW zorgt pakweg een AM of ID als grootste namen van hun dagen wél voor een vol huis.
En dat terwijl het jaar ervoor wel bepaalde dagen lang op voorhand waren uitverkocht en dat ze tot 2X toe extra dagticketten hebben voorzien.

Edit: jaar voor Rihanna, dus 2015 met oa Linkin Park.
 

koolket

Randprogramma
28 apr 2022
115
52
Pukkelpop heeft gewoon zijn publiek verloren denk ik. Het is een jongeren festival en ze proberen die ook te lokken naar daar, maar ik vrees dat dit eigenlijk niet zo goed lukt...
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

jarne

Support act
14 feb 2013
1.016
338
Wat zijn de ontdekkingen hiero? Ik ga wel goed op Nabiha Iqbal..,
Ook een van de ontdekkingen voor mij! Heb enkele weken terug toen ze werd aangekondigd meteen haar plaat gekocht! Heerlijke muziek om bij weg te dromen!
 

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
293
496
Wat zijn de ontdekkingen hiero? Ik ga wel goed op Nabiha Iqbal..,

Heb het ook in het Lowlands topic gezet, maar ik kan Bakar echt aanraden. Veelzijdige zanger / rapper die heel veel genres langs laat komen in zijn show.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken