Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik verwacht dat ze in de laatste maand voor het festival wekelijks weer met updates zullen komen om de voorpret een boost te geven.
Maar toch, iedere woensdag heb ik wel de hoop dat er iets gaat komen.
Ik schrik er altijd van hoe matig PkP die losse dagen uitverkopen. Had bijvoorbeeld gedacht dat AM of Slipknot ook veel sneller die weide zouden voltrekken. Kendrick en Imagine Dragons ook niet. Herinner me ook dat Rihanna pas eind juli haar dagje mee uitverkocht.
Op RW zorgt pakweg een AM of ID als grootste namen van hun dagen wél voor een vol huis.
Ik schrik er altijd van hoe matig PkP die losse dagen uitverkopen. Had bijvoorbeeld gedacht dat AM of Slipknot ook veel sneller die weide zouden voltrekken. Kendrick en Imagine Dragons ook niet. Herinner me ook dat Rihanna pas eind juli haar dagje mee uitverkocht.
Op RW zorgt pakweg een AM of ID als grootste namen van hun dagen wél voor een vol huis.
Pukkelpop heeft gewoon zijn publiek verloren denk ik. Het is een jongeren festival en ze proberen die ook te lokken naar daar, maar ik vrees dat dit eigenlijk niet zo goed lukt...
Ook een van de ontdekkingen voor mij! Heb enkele weken terug toen ze werd aangekondigd meteen haar plaat gekocht! Heerlijke muziek om bij weg te dromen!
Heb het ook in het Lowlands topic gezet, maar ik kan Bakar echt aanraden. Veelzijdige zanger / rapper die heel veel genres langs laat komen in zijn show.