Pukkelpop 2023

Ik overweeg de vrijdag te gaan (Ezra Collective, Boygenius en Moderat, plus de bijkomende dag op donderdag), en als ik daar tel zit ik aan 39 namen. Vorig jaar op de vrijdag stonden er 71 namen, dus toch nog een goeie 30 te gaan daar.
Zaterdag (52 vs. 69 vorig jaar) en zondag (43 vs. 64 vorig jaar, meestal vroeger gedaan) lijken mij completer, maar dat zou betekenen dat we toch nog een zestig à zeventig namen moeten krijgen (Vall-ey niet meegeteld).
Backyard verdwijnt wel denk ik

Er zijn 150-155 namen... Dus nog een beetje ruimte met waarschijnlijk nog een of andere goede kleine verrassing toch.

Ik overweeg de vrijdag te gaan (Ezra Collective, Boygenius en Moderat, plus de bijkomende dag op donderdag), en als ik daar tel zit ik aan 39 namen. Vorig jaar op de vrijdag stonden er 71 namen, dus toch nog een goeie 30 te gaan daar.
Zaterdag (52 vs. 69 vorig jaar) en zondag (43 vs. 64 vorig jaar, meestal vroeger gedaan) lijken mij completer, maar dat zou betekenen dat we toch nog een zestig à zeventig namen moeten krijgen (Vall-ey niet meegeteld).
Ik ben er nu al bang voor dat ik te veel wil zien, wat waarschijnlijk allemaal clashes gaat opleveren. laat staan met nog 60 a 70 namen meer.

Een Lowlands heeft bijvoorbeeld ieder jaar 1 reggae artiest van redelijke grote, ziggy marley, alborosie etc. Dit jaar tourt er redelijk wat aan grote namen, o.a Steel Pulse. Deze staat hetzelfde weekend nog in NL, maar ook op Reggae Geel.

Is er een kans aanwezig dat er een grote naam in een kleine niche (zoals reggae/arabic/jungle) bij komt, of heeft zo iets nooit gestaan op PkP?

Een Lowlands heeft bijvoorbeeld ieder jaar 1 reggae artiest van redelijke grote, ziggy marley, alborosie etc. Dit jaar tourt er redelijk wat aan grote namen, o.a Steel Pulse. Deze staat hetzelfde weekend nog in NL, maar ook op Reggae Geel.

Is er een kans aanwezig dat er een grote naam in een kleine niche (zoals reggae/arabic/jungle) bij komt, of heeft zo iets nooit gestaan op PkP?
Ooit heeft er is Mr Vegas of Black Uhuru op PP gestaan maar meestal staat er nooit veel reggae of wereldmuziek. Of er moet zo een electronica act zijn die een beetje wereldmuziek in zijn mix draait!

Ooit heeft er is Mr Vegas of Black Uhuru op PP gestaan maar meestal staat er nooit veel reggae of wereldmuziek. Of er moet zo een electronica act zijn die een beetje wereldmuziek in zijn mix draait!
Thanks, het is ook totaal geen must. Maar op 4 dagen festival zijn dat soort genres vaak nog wel een fijne onderbreking.

• Leuk
Waarderingen: pigital en koolket
Ben benieuwd wat voor nieuwigheden er dit jaar zijn op het festivalterrein. Maar ik weet het dat is voor 🔜 hoop wel dat ze die doorgang (zie foto) opnieuw maken was verdorie handig moest je niet altijd omlopen.
IMG_2831.jpeg

Iemand op eFestivals heeft ontdekt dat je de stages kan zien wanneer je op een artiestenpagina naar de vergelijkbare artiesten gaat.

Ik ga niet alles kopiëren wat ze al teruggevonden hebben (zie eFestivals), maar belangrijk is dat de Backyard terugkeert en de Castello verdwenen lijkt.

• Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper en Kilero
Vindt het raar dat ze de stages alleen bij de vergelijkbare artiesten zetten in plaats van bij de artiesten per dag. Hoop 🙏 dat ze dat in de loop van komende week nog gaan doen.

Iemand op eFestivals heeft ontdekt dat je de stages kan zien wanneer je op een artiestenpagina naar de vergelijkbare artiesten gaat.

Ik ga niet alles kopiëren wat ze al teruggevonden hebben (zie eFestivals), maar belangrijk is dat de Backyard terugkeert en de Castello verdwenen lijkt.
Wtf.

Ze hebben de stages bij de vergelijkbare artiesten ondertussen all verwijderd op de website zie ik net.
Jup, ze zijn alweer van de site gehaald helaas.

Maar er van uit gaande dat wat er op de site heeft gestaan ook klopt, is het wel lekker om te zien dat Foals en NBT in de Marquee staan.

Jammer van Turnstile, ben bang dat deze gaan verzuipen op de grootte van het veld.
Zullen ze dan net voor limp bizkit geprogrammeerd worden? dan staan ze aardig vroeg op de dag..

• Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Users who are viewing this thread