Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.443
4.595
Humo hun reviews neem ik met een korreltje zout, soad op Werchter was zogezegd ook een flop
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.103
Humo die onironisch ironisch een uit het leven gegrepen VB-jongere op een festivalweide verzint voor content, is één van de meest lege dingen die ik ze al heb produceren. Yawn.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.032
2.660
AM op main: druk
Kolsh boiler: druk
Bqdbadnotgood castello: halfvol, wat ik nog deftig vind.
Bright eyes club: een vierde gevuld
Four tet dance hall: een derde gevuld
Eris drew booth: gn idee
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.103
Four Tet was echt heel weinig volk, een kwart is zelfs nog optimistisch. Booth stond volledig vol.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.007
3.691
Het publiek liep weg ja haha. Het was echt slecht. Turner was ofwel zat ofwel gedrogeerd met die ogen op half zeven van 'm daarbij kon ie nauwelijks het ritme vasthouden. Niet om te zien was het.
Goed, die discussie ga ik niet eens aan. Maar je bent geen fan van AM, dat wisten we al langer (ik wel, dus ook ik zal mn vooroordeel hebben). Liep inderdaad aardig wat volk weg, maar dat heb ik overal zien gebeuren vandaag, de aandachtspanne lijkt nihil te zijn bij sommigen. Verder vond ik Oscar & The Wolf trouwens verrassend sterk.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.103
Wie zegt dat ik geen AM-fan ben, wat een hautaine aanname. Ze is idd de discussie niet waard.

Sons Of Kemet wél, gruwelijk straf optreden.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.007
3.691
Wie zegt dat ik geen AM-fan ben, wat een hautaine aanname. Ze is idd de discussie niet waard.

Sons Of Kemet wél, gruwelijk straf optreden.
Dacht ik. Ik kan je ook verwarren met iemand anders hoor, enfin, boeiend ook.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.156
5.463
Arctic Monkeys vooral al vaker met veel meer scherpte en vaart zien spelen. Dat was het vandaag alvast niet. Wel prima setlist.
 

LifeisMusic

Playlistbediener
20 mei 2022
20
13
Ik vond AR goed, middenstuk miste wat spanning maar zeer sterk begin en einde. Wat mij verbaasde was Sad Night Dynamite, echt super. Oscar was ook heel straf, wat een sfeer!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.555
Jezus, de reacties onder het Facebookbericht van Arctic Monkeys (op het kanaal van Pukkelpop) zijn wel érg negatief. Als in: heel uitgesproken. Had ik niet echt verwacht.
 

prrrrt

Playlistbediener
2 aug 2022
10
4
Meteen even de complimenten naar de organisatie, er wordt veel gezeikt op Pukkelpop, en terecht, maar alles wat goed geregeld, drank en eten, toiletten, parkings, shuttlebussen. Als de line-up uitdagend genoeg blijft zal ik wederom terugkeren.
Helemaal waar! Vond het top geregeld allemaal👏

AM was saaaii, ben eerder weggegaan zelfs.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.103
Top tientje iemand? Gooi 'm er maar in. Ik ben bij wonder 1) al wakker 2) gedoucht en 3) wederom een stuk eruit gekotst (de laatste). M'n woorden zijn eventjes op, misschien dat ik later even reflecteer ofzo.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.555
Jaaaa laat die top 10'tjes maar komen!

Ik was er alleen op zaterdag, dus kom niet verder dan

1. Little Simz - Geen verrassing na Primavera, publiek was ook weer heel goed mee.
2. Tame Impala - De herkansing na 2019. De band fleurde op, de weide leefde op.
3. PinkPantheress - veelbelovende vuurdoop, jammer van de technische problemen
4. Go_A
5. stukje Mdou Moctar
6. Kamal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken