Qua drankprijs zit Pukkelpop waarschijnlijk ergens in de middenmoot, hou er trouwens rekening dat je tot het allerlaatste moment gewoon bonnen aan €3,00 per stuk kon kopen. Als je een beetje voorbereid was, haalde je daar al meteen je gram uit. Bovendien, zoals eerder aangegeven, stonden er ook enkele speciaalbieren op de kaart die aan 3,00/3,30 gewoon onder of gelijk aan de marktprijs werden getapt, me dunkt? Vind ik mooi. Alleen de selectie viel me wat tegen na de wilde verhalen die ik hoorde uit de Beer Shack van 2019. Het moet geen café worden, maar toch. Beetje sneu idd dat alcoholvrij bier bij één kraam met de benaming 'speciaal bieren' werd gezet, maak dat eens gewoon een formaliteit en zet dat mee in alle kramen. Alcoholloos een festival beleven kan prima.
Wat me het meeste tegen stak was eigenlijk de prijs/kwaliteit van het eten. Geen idee waarom anno 2022 er nog steeds basic ass frieten en hamburgers worden verkocht voor crimineel veel bonnen. Goed voor de fond, maar voor de portemonnee en smaakpapillen? Meh. Die grote blokken, staan die niet ook gewoon op Werchter? Food Wood was wel een verademing qua lekker eten op het terrein, en ook achterin bij de Backyard kon je lekker eten - alleen ook daar leken vendors wel heel erg naarstig op zoek naar hun portie bonnen. 4, 5 tot soms 6 bonnen voor eten. Denk dat sommige van die foodtrucks zijn vergeten hoeveel een bon überhaupt kost. Doe normaal.
Wat me het meeste tegen stak was eigenlijk de prijs/kwaliteit van het eten. Geen idee waarom anno 2022 er nog steeds basic ass frieten en hamburgers worden verkocht voor crimineel veel bonnen. Goed voor de fond, maar voor de portemonnee en smaakpapillen? Meh. Die grote blokken, staan die niet ook gewoon op Werchter? Food Wood was wel een verademing qua lekker eten op het terrein, en ook achterin bij de Backyard kon je lekker eten - alleen ook daar leken vendors wel heel erg naarstig op zoek naar hun portie bonnen. 4, 5 tot soms 6 bonnen voor eten. Denk dat sommige van die foodtrucks zijn vergeten hoeveel een bon überhaupt kost. Doe normaal.