Dagje PKp gisteren.
Te laat voor Fleddy Melculy,op openbaar vervoer moet je ook al niet rekenen dus om op tijd te zijn.
Maar bon,rond 12h gearriveerd.
De nodige zaken gedaan,polsbandje en drankvouchers gaan halen.
Security check,amper fouillage tegenwoordig,valt me wel op.
Eerst eens op verkenning geweest welk podia waar stond,iets gaan halen om te eten/drinken met Goldband als achtergrond muziek.
Kunnen mijn aandacht niet echt trekken,dan maar naar de Marquee voor Glints.
Vond het wel ok,kende wel een paar nummers,Lemonade dingkse, en dan en paar van zijn nieuwste.
Ga er meer van horen.
Dan kameraden tegengekomen,wat aan de babbel geraakt en niet echt optreden opgepikt ergens (klein beetje van Selah Sue),maar er was ook niet echt iets wat me interesseerde.
Uiteindelijk toch eens gaan checken wat de fuzz rond die Boiler Room altijd is,Ogenn die slet aan't afsluiten was,Klaps groot stuk meegenomen.
Kon me ook wel bekoren.
Rond 16h30 terug richting main stage voor Nothing but Thieves,ineens tijd genomen om bij te tanken.
Vond het niet slecht maar kreeg er ook geen wow gevoel bij,sober optreden.
Terug naar de boiler dan maar,laatste stukje van Dana Montana opgepikt.
Was weinig volk in de tent vond ik,maar stilaan begon het vol te lopen voor Gabber Eleganza.
Beetje hardcore kan ook geen kwaad.
Opvallend veel mensen gezien met t-shirt van Metal/rock (Slipknot,Metallica,Motorhead) bands die mee aan't hakken waren.
Omgekeerd appreciatie vinden is moeilijker,ene gabber zal niet rap uit de bol gaan op metal- of rockmuziek.
Ook tijdig vertrokken om While She Sleeps mee te pakken,herkansing nadat ik ze had gemist op GMM.
Heb nog niet gecheckt of het dezelfde playlist als op GMM was,maar het was dik in orde als de akoustiek in de backyard beter zou zijn.
Direct erna naar Main Stage gegaan voor Cypress Hill.
Die DJ dacht ff dat hij op graspop was,daar zou die set op meer succes gekend hebben,die snotapen op PKP zijn veel te jong voor die muziek.
Opvallend was het ontbreken van Sen Dog,toch een gemis vind ik persoonlijk al was de performance helemaal niet slecht.
Sen brengt toch nog dat extraatje denk ik.
Toen begon het miljaar toch te druppelen zeker,had toch een poncho bij dus ik ben op mijn plaats kunnen blijven staan in afwachting van Slipknot.Enfin toch ff weg geweest voor drank te gaan halen.
Show was weer top,maar vind Corey toch wel irriteren met dat verplicht geslijm.
Vond ook wel dat de instrumenten te vaak boven zijn stem uittorenden.
Nog iets wat ik persoonlijk spijtig vind is dat Snuff & The Devil in I niet gespeeld werden.
Vooral het verwijderen van Snuff vind ik zonde (al klint dat akoetisch beter),was once in a lifetime geweest denk ik.
Bus vertrok pas om 2h30 dus nog tijd om Clawfinger van mijn watchlist te schrappen in de backyard.
Wel hetzelfde probleem als bij WSS (mindere akoestiek) maar bon ik heb er toch van genoten ondanks de technische problemen op't einde van de set.
Nigger zullen ze wel niet meer spelen in deze tijden, i guess.
Al bij al vind het zeker voor herhaling vatbaar als ze artiesten boeken die me boeien,leuke sfeer ondanks de vele jeugd.
Op Werchter was het precies kleutertuin.
Vond ook de omkadering beter dan op RW.
Snap niet waarom RW als het beste Belgische Festival aanzien wordt,vind het toch enorm overhyped.