Pukkelpop 2019 - Nieuws en geruchten

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.660
5.133
Set Abominae wrote:
En tot 24e bij mama gewoond, dus spaarcentjes genoeg, lijkt me..

Wat een kinderachtige opmerking zeg.
Dat je het spam vind prima (geef ik je gelijk in) maar om dan meteen persoonlijk te worden.
1f644.svg
Nou nou, zo'n teer zieltje zal ze wel niet hebben, toch?
Anders verspreid je niet zo een video over het hele internet, lijkt me..
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.356
5.049
En tot 24e bij mama gewoond, dus spaarcentjes genoeg, lijkt me..
Hou dit soort onzin maar gewoon op Facebook, waar het thuis hoort.
Niet iedereen is op zijn 16e diplomaloos van school gegaan...
 

eefty

Playlistbediener
5 jun 2019
6
0
Mijn excuses dan alvast omdat de post hier ongepast was.
Ik wil / wou inderdaad heel graag het ticket winnen en dit was dan duidelijk niet de juiste manier.
 

yentl

Playlistbediener
5 mrt 2019
15
0
Zou marco borsato niet tof zijn? Aanvullende show met Armin Van Buren en Davina Michelle?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Nee toch niet, waarom zou dat niet op pkp thuis kunnen horen?
We hebben de jaarlijkse kermisact van deze editie al onder het mom van een zoveelste passage van Martin Solveig. Nadat de organisatie duidelijk compromis heeft gesloten met het aantal indie-, jazz -en gitaaracts dit jaar die de afgelopen jaren misten (nu metal nog), hoeft Van Buuren echt niet voor een half miljoen op te draven voor een uurtje commerciële trash op de mainstage. Alsof die kerel nog een trance set zou durven draaien..
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
"bruh" ?
"You enthousiasm is contagious"
"bruh"
"keep the faith. Atleast until 4 pm"

Geen idee wat men daar van kan afleiden...
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Bij de vorige lading namen beloofde de organisatie van Pukkelpop nog enkele verrassingen in petto te hebben, en kijk belofte maakt schuld. Naast zeven nieuwe namen (Eefje De Visser, Inhaler (de band van de zoon van U2-frontman Bono), Kraantje Pappie, Prospa, Barny Fletcher, StuBru/Radio 1 gezicht Ilse Liebens en zowat altijd van de partij Micheal Midnight) is het vooral uitkijken naar de uitgebreide Marquee Ouvertures.

Vorig jaar mocht Jef Neve al om 13 uur het podium van de Marquee openen met een symfonisch orkest en Crossbones Trombone Collective. Dit jaar mag hij op vrijdag nog Pulse Percussion Trio aan het overvolle podium toevoegen om in het werk van Grieg en Dvorak te duiken. De andere festivaldagen krijgen de New Yorkse brassband Brass Against en Ertebrekers de eer om de marquee te openen. De band rond Flip Kowlier, Peter Lesage en Jeffrey Jefferson zal het een 80's Extravaganza worden, terwijl de New Yorkers zich aan covers van Tool, Rage Against The Machine en Kendrick Lamar wagen.

Een Pukkelpop zonder Mauro Pawlowski is als een kers zonder taart, en dus mocht ook de Limburgse trots niet ontbreken. Op zondag duikt hij met zijn nieuw project Circular Media Channel, kortweg CMC (samen met radiomaker Philippe Cortens) in muziekarchieven en maakt er dan nieuwe audiocreaties mee.

De populaire rockfeestjes van Stijn Van De Voorde, Eppo Janssen en Bram Willems krijgen dit jaar opnieuw een vervolg. Afspraak elke avond na de headliner in de Club-tent.

En als laatste wordt het binnenkort ook puzzeltijd. Wie de PKP-app download, kan al vanaf donderdag 13 juni om 11u zijn of haar Pukkelpopparcours uitstippelen.
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Volgens de email is de affiche nog altijd niet compleet en komende weken komen er nog meer nieuwe namen.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Joepie, kraantje. Net wat we nodig hadden.

Het beste nieuws is dat de Underground-sets naar de Club verhuizen, hopelijk betekent dit dat we late-night de betere techno krijgen in de Castello.

Het is ook uitkijken naar de gaten in de timetable morgen. Er is op dit forum gemeld geweest dat er nog sterke namen komen, morgen zullen we zien wat er nog vrij is in het schema, want wat er vandaag is bekend gemaakt zijn vooral fillers (al heeft Prospa wel veel potentieel).
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Nog iets wat me opvalt: er zal al een Underground-set van Stijn Van De Voorde zijn op de pre-party op donderdag. Dit verhuist echter naar de Club. Gaat de Club dan verplaatst worden naar het "Dance"-gedeelte van Pukkelpop (bv. op de plek van de Castello langs de ingang)?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken