Pukkelpop 2019 - Nieuws en geruchten

Die zaterdag is echt zo'n mooi dagje!!

11.30 - 12.10 Pup
12.15 - 12.55 Fornet
14.40 - 15.30 Equal idiots
15.35 - 16.25 Whitney
16.30 - 17.20 Pond
17.30 - 18.20 Skegss
20.35 - 21.25 Brutus
21.30 - 22.30 Eels
22.30 - 23.30 Royal Blood
23.30 - 00.30 The Streets
00.30 - 02.00 Tame Impala

Lekker hoor, lekker lang en druk dagje!

Iets nieuws...
https://twitter.com/pukkelpop/status/1141666119436132352

https://www.pukkelpop.be/nl/go-explore/valley/

yentl wrote:
Ik hoop dat pukkelpop gaat inzien dat billie eilish gewoon Een plek verdiend op de mainstage..

Staat toch goed in die dance hall?
Of je moet ze rond de middag op de Main willen.

Die zondag is wel mooi, mocht ik wat volk vinden wil ik nog eens een dagske naar Pukkelpop.

En ik hoop dat pkp dat kind met haar slaapliedjes alsnog schrapt. ?
Hoe smaken verschillen hè. ?

Ik zou lekker Anderson .Paak declasseren en Bullet For My Valentine promoveren zodat je een wel heel erg harde Main Stage hebt. Nu wordt het nog snel op en neer hollen ook op de 4e dag... Luxeproblemen.

Klinkt saai nieuws... Maar bij de S.M.A.K. selectie staat GHOST... En daar zit Raveyards, en Jiheavy bij... 2 leuke toevoegingen dus.
Iemand een idee waar die zullen staan?

https://twitter.com/pukkelpop/status/1146345374938030081

Er is volgens mij ook nog niets bekend over het verschil in de twee concerten van The National.
Wellicht op vrijdag het laatste album integraal, met de hulp van alle zangeressen die meezongen op het album?
- Sharon van Etten is dan ook aanwezig op Pukkelpop
- Lisa Hannigan heeft alleen 21 augustus een optreden in Finland
- Kate Stables speelt met This is the Kit op een festival in Engeland, exacte dag dat ze optreedt dat weekend is nog onbekend
- Gail Ann Dorsey lijkt geen tourplannen te hebben
- Mina Tindle lijkt geen tourplannen te hebben
- Eve Owen kon ik niets over vinden

Dus een avondje met drie van deze zangeressen moet toch haalbaar zijn?

Drummer Franz Ferdinand gewond aan zijn hand door een vallend schilderij.
De tour gaat wel door gelukkig, alhoewel Pukkelpop niet op hun site vermeld staat.

Good Charlotte die wegvalt op zondag op de main stage. Komt er nu toch een plaats vrij voor Billie Eilish? ?

Man, als ik naar Pukkelpop zou gaan zou ik daar bijzonder chagrijnig van geworden zijn. Twee van de boeiendere bands op het affiche.

Man, als ik naar Pukkelpop zou gaan zou ik daar bijzonder chagrijnig van geworden zijn. Twee van de boeiendere bands op het affiche.

Wat is naast Code Orange die andere boeiende band dan?

Joslittel wrote:

Wat is naast Code Orange die andere boeiende band dan?

Good Charlotte!!

Een goede band? Vast niet meer, waarschijnlijk ook nooit geweest. Maar wel een groot brok jeugdsentiment en nog nooit live gezien.

Ik blijf me verbazen dat een relevant festival als Pukkelpop achterhaalde troep als Good Charlotte (maar ook pakweg Pennywise, Papa Roach en Limp Bizkit zeg maar) blijft boeken. Ben grote voorstander van rock op PkP, maar boek dan geen dingen die 15 jaar geleden al platte drek was.

Dan doet Lowlands het op dat gebied toch een pak beter.

Allez, dat is dan mijn mening hè. ;-)

Ik blijf me verbazen dat een relevant festival als Pukkelpop achterhaalde troep als Good Charlotte (maar ook pakweg Pennywise, Papa Roach en Limp Bizkit zeg maar) blijft boeken. Ben grote voorstander van rock op PkP, maar boek dan geen dingen die 15 jaar geleden al platte drek was.

Dan doet Lowlands het op dat gebied toch een pak beter.

Allez, dat is dan mijn mening hè.
1f609.svg
Altijd leuk dat soort namen tussendoor, nostalgie and stuff. Sum 41 stond paar jaar terug ook op Lowlands en dat was ook best leuk om nog een keer meegepakt te hebben. Heb Good Charlotte in 013 nog gezien dit jaar, en dat was ook prima om op te vermaken.

Soms is wat luchterigs wel leuk. Ik vind er op Lowlands eigenlijk iets weinig van dat soort acts staan.

Users who are viewing this thread