mattman wrote:
Ik blijf me verbazen dat een relevant festival als Pukkelpop achterhaalde troep als Good Charlotte (maar ook pakweg Pennywise, Papa Roach en Limp Bizkit zeg maar) blijft boeken. Ben grote voorstander van rock op PkP, maar boek dan geen dingen die 15 jaar geleden al platte drek was.
Dan doet Lowlands het op dat gebied toch een pak beter.
Allez, dat is dan mijn mening hè.
Altijd leuk dat soort namen tussendoor, nostalgie and stuff. Sum 41 stond paar jaar terug ook op Lowlands en dat was ook best leuk om nog een keer meegepakt te hebben. Heb Good Charlotte in 013 nog gezien dit jaar, en dat was ook prima om op te vermaken.
Soms is wat luchterigs wel leuk. Ik vind er op Lowlands eigenlijk iets weinig van dat soort acts staan.
Ben ik het helemaal mee eens. In 3 tot 4 dagen festival vind ik plat vermaak af en toe heerlijk. Ik kan intens genieten van moeilijke bands en dit zijn vaak de hoogtepunten van het festival, maar deze focus kan ik niet alle dagen opbrengen. De Good Charlotte's van deze wereld zijn dan perfect voor een uurtje hersenloos vermaak om de batterij weer op te laden.
Dus Mattman, festivals blijven ze boeken omdat er een oude romantici zoals wij rondlopen die hier nog blij van worden.