Pukkelpop 2019 - Nieuws en geruchten

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
181
5
Bij deze ook de goedkope oplossing voor de Dance Hall bekend: The Opposites. ?‍♂️

Ik krijg het er warm noch koud van. Maar hey, ik ging toch sowieso naar The National ?

Voor de rest kan ik alleen maar zeggen: Heel veel zin in Pukkelpop.

Kijk vooral uit naar:

The National
The Comet is Coming
The Streets
Eels
Nilüfer Tanya
Big Thief
Mini Mansions

Heel benieuwd ook naar Two Feet.
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Ja, heel veel zin in maar het weer laat zich precies niet van haar beste kant zien... Hopelijk valt de neerslag mee.
Qua temperatuur wel best oke! Hoeft geen 38 graden te zijn. Lekker 20-23 graden, biertje en hopelijk weinig/geen regen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.917
8.560
Wie er na het horen van die laatste single nog geen zin heeft in Big Thief. Heerlijk nummer zeg.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=UIcVwH47uxQ[/video]
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
App-update met ook daar nu het plannetje. Inkom lijkt dit jaar opgeschoven te zijn: nu recht voor de marquee.

Verder is de spot op zondag in de Castello nog altijd niet ingevuld. Zouden ze wachten met die bekend te maken om het samen met evt. afzeggingen te doen?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.917
8.560
De stembussen voor de setlist van The National zijn gesloten. Belachelijk dat de top 5 bestaat uit nummers die ze standaard altijd spelen.

https://stubru.be/pukkelpop/julliehebbenbeslistdeze5nummersspeeltthenationalsowiesooppukkelpop
 

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
Amai heb gisteren wat live-streams gekeken en moet zeggen dat Mura Masa en Post malone op de main stage toch echt zonde was van de ruimte! Mura masa op de main stage leek gewoon ronduit saai! In de dance hall had dat waarschijnlijk wel gewerkt. Snap echt niet wat die op de main stage komt doen. Heeft pukkelpop niet genoeg tenten waar ze dat kunnen zetten?

Post Malone leek gewoon een schande. Alles stond op tape, geen band bij, gebruikt zijn podium niet, niks van vette show bij. Zwak gewoon als headliner.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.156
5.463
Amai heb gisteren wat live-streams gekeken en moet zeggen dat Mura Masa en Post malone op de main stage toch echt zonde was van de ruimte! Mura masa op de main stage leek gewoon ronduit saai! In de dance hall had dat waarschijnlijk wel gewerkt. Snap echt niet wat die op de main stage komt doen. Heeft pukkelpop niet genoeg tenten waar ze dat kunnen zetten?

Post Malone leek gewoon een schande. Alles stond op tape, geen band bij, gebruikt zijn podium niet, niks van vette show bij. Zwak gewoon als headliner.

Eigenlijk stond Anderson op die spot, maar moeten switchen.
Mura masa was noodoplossing, probleem was vooral dat hij met zelfde show er stond als de voorbije jaren.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.156
5.463
Ik hoorde er een paar zeggen dat The National toch eerder een main stage band is.
Bon die 2 waanzinnige shows hier hadden we nooit gehad op de main. Echt top.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.978
2.022
Zojuist beelden gezien van die Billie op het Journaal.

Dat zijn toch echt geen toestanden dat ge op een festival wil meemaken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Zojuist beelden gezien van die Billie op het Journaal.

Dat zijn toch echt geen toestanden dat ge op een festival wil meemaken.
leg eens uit, welke toestanden?

zag op een stukje Lowlands huilende fans, dat vind ik dan wel mooi als mensen er zo in gaan qua beleving.
ik denk wel dat Billie nog jaren mee kan als festivalact, zeker met die pas 17 (?) jaar, die is nog niet aan haar toppunt.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.660
1.183
Alleen zaterdag gegaan. Zonde van de regen vanaf een uur of 10 's avonds denk ik. Royal Blood maar geskipped wegens toch niet zo belangrijk voor mij. Voor Tame Impala wel de regen getrotseerd... LEKKER! Wat een show, wat een lichten, wat een sound!

Voor de rest ook heel erg genoten van Pup, Skegss, Whitney.
Equal Idiots, Eels, Brutus, Fornet en Life waren oké maar ook niet wauw. Zeker die 2e was niet veel verschil met hun Werchter passage vorig jaar, hoorde zelfs zowat dezelfde grapjes tussen door. Equal Idiots hadden beter wat later in de Club gestaan ofzo.
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
151
65

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
181
5
Laat maar zien, die lijstjes.
1f642.svg

1. The Comet is Coming: had voor mij nog uren mogen duren. Één van mijn meest fascinerende muzikale ervaringen tout court. Zoals ik hierboven reeds eerder meldde: WAUW
2. The National: genialiteit op een podium, tot 2 keer toe. De vrijdagshow was top omwille van het feit dat het anders was, de zondagshow door die opeenvolging van kleppers.
3. Eels: strakste Eels-show in een heerlijke setting. Man, does he ROCK.
4. Big Thief: rammelend op het randje, maar telkens er boenk op.
5. Eefje de Visser: prachtstem, sferisch en een hele collectie straffe songs
6. Jorja Smith: Wat. Een. Stem.
7. Anderson Paak. & The Free Nationals: Paak kwam het podium op, en de zon kwam erdoor. Zomers viben aan de Main.
8. Blackwave: gelijkaardig aan de boys hierboven, momentum gegrepen en gehouden. Sterk.
9. Tame Impala: uitgeregend, maar zo een goeie sound. Weinig volk, geheel ten onrechte.
10. Kamaal Williams / Harvey Sutherland: beide Castello feestjes waren dik ok, dansen, genieten.

Ook dik ok: Royal Blood, SOHN (beiden te weinig gezien om in de top 10 te zetten), Brass Against en Billie Eilish (niet 100% mijn ding, maar dat moet een grote worden. Goeie show, goeie songs).

Dankuwel Pukkelpop voor een fantastische 2019-editie
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.467
2.956
1. The National #1 (was m’n kennismaking met de band, live althans)
2. The National #2
3. Tame Impala
4. Inhaler
5. A Day To Remember
6. Royal Blood
7. Evil Invaders
8. Heideroosjes
9. Fornet
10. Frank Carter

En een eervolle vermelding voor Billie Eilish. Zij krijgt het voor elkaar om om 15u een headliner-achtige drukte rond de Main Stage te creëren.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.443
4.596
1. The National #1 (was m’n kennismaking met de band, live althans)
2. The National #2
3. Tame Impala
4. Inhaler
5. A Day To Remember
6. Royal Blood
7. Evil Invaders
8. Heideroosjes
9. Fornet
10. Frank Carter

En een eervolle vermelding voor Billie Eilish. Zij krijgt het voor elkaar om om 15u een headliner-achtige drukte rond de Main Stage te creëren.

al best dat dit niet in een tent is doorgegaan dan
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken