Pukkelpop 2019 - Nieuws en geruchten

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Donderdag:
* Peuk : Limburgs trio, luide gitaren en een frontvrouw met dijk van een stem.

Vrijdag:
* Inhaler : Zoon van Bono maakt ook leuke gitaarmuziek.
* Portland : Band van mijn streek (Hageland) met muziek die zelfs bij deze temperaturen je kippenvel geeft.

Zaterdag:
* Whitney : De drummer is de zanger. Mooie melancholische poprock.
* Compact Disc Dummies: West Vlaamse electronica talenten.

Zondag:
* The Beths : Indierock vanuit de jaren 00 maar dan vandaag. Voorprogramma van Death Cab for Cutie geweest dit voorjaar.
* Bodega : Een combo van pop, punk, rock en elektronica met zeer catchy songs.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
406
90
Blijkbaar gaat ticketverkoop toch vlot..
https://www.instagram.com/p/B0gPMcnB132/?igshid=8f525vmr8k7n
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.926
8.566
Blijkbaar gaat ticketverkoop toch vlot..

Nee, die verkoop gaat allesbehalve vlot. Dat festival begint over 2 weken en ze hebben nog altijd geen formule van tickets uitverkocht. Het feit dat ze ‘almost sold out’ en ‘limited available’ als 2 verschillende dingen zien, zegt genoeg. Die gaan gewoon geen enkele dag uitverkopen gok ik.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
* Amelie Lens: De huidige koningin van de techno. Oppompende,toegankelijke, niet commerciële techno. Zal zowieso een zeer energieke set zijn.

Prima boeking verder hoor, maar de 'techno' die zij maakt is zo commercieel als maar zijn kan...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
Kachelle wrote:
Blijkbaar gaat ticketverkoop toch vlot..


Nee, die verkoop gaat allesbehalve vlot. Dat festival begint over 2 weken en ze hebben nog altijd geen formule van tickets uitverkocht. Het feit dat ze ‘almost sold out’ en ‘limited available’ als 2 verschillende dingen zien, zegt genoeg. Die gaan gewoon geen enkele dag uitverkopen gok ik.

Eens. Ik geloof hier geen snars van. Mooi gepland op een maandag voor maximale aandacht maar het lijkt me vooral een wanhoopspoging.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Ik denk dat de tickets vlotter dan vorig jaar verkopen, maar dat is dan ook niet moeilijk. De combi's zie ik nog uitverkopen.
Ik dacht wel dat Post Malone meer tickets ging verkopen. Persoonlijk vind ik de vrijdag qua kleine namen in de kleinere tenten zeer goed, maar de namen op de grotere stages vind ik dan weer niks (Boiler, Main Stage).

We hebben nog een viertal namen tegoed, ik verwacht ze deze week.
 

Chimme

Campingartiest
8 aug 2017
78
46
Waarom moet een festival tegenwoordig altijd "uitverkocht" zijn?

Heb ik nooit begrepen.

En al zeker PKP niet, dat is in zijn geschiedenis volgens mij sowieso nog niet vaak uitverkocht geraakt.
Gezelliger zo voor degene die wél gaan, en de rest moet het dan maar weten.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
We kunnen op zondag de setlist van The National kiezen. Een paar jaar geleden vond ik dit een ramp bij Metallica op Werchter: letterlijk alle clichénummers werden door het publiek in de setlist gedropt (Nothing Else Matters en andere zeiknummers). Ik acht de fans van The National wel hoger, ik vermoed dat er enkele zeldzame parels naar boven gaan komen. Link =>

En: Brass Against wordt verschoven naar de plek van Code Orange. Kust mijn kloten, Shame, Daughters en Fontaines DC touren dan ook. Onzin dat die nu vervangen wordt door een fanfare-coverband.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.926
8.566
Nu maar hopen dat mensen niet op de standaard Terrible Loves en Mr Novembers stemmen.

Secret Meeting graag!
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Hoewel ik niet ga er toch voor gekozen mijn steentje bij te dragen: Baby We'll Be Fine, Friend of Mine en Geese Of Beverley Road gedaan, nummers die ik graag eens live zou willen horen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.926
8.566
Nog 500 tickets voor zaterdag. Met voorsprong ook de beste dag naar mijn bescheiden mening.

Vind zowel de zaterdag als de zondag beide de moeite. En de vrijdag ook niet zo zwak (als je verder kijkt dan de main).
 

Magical11

Playlistbediener
25 nov 2016
19
0
The Comet is Coming gaat die vrijdag aan flarden spelen, hoop ik. Voor de rest die dag (en overigens weinig in het algemeen) niet te veel op de main te spotten, maar wel veel leuke kleinere bands!

Wat The National betreft, ben ik na veel wikken en wegen gegaan voor Fireproof, Secret Meeting en toch maar Vanderlyle Crybaby Geeks, voor 1 keer niet in zaal maar op een festival. :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.926
8.566
Heb een goed gevoel bij Secret Meeting. Zie ik veel passeren op de socials. :)
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
TettenVogel wrote:
Nog 500 tickets voor zaterdag. Met voorsprong ook de beste dag naar mijn bescheiden mening.

Vind zowel de zaterdag als de zondag beide de moeite. En de vrijdag ook niet zo zwak (als je verder kijkt dan de main).

Vrijdag is een zeer mooie dag qua kleinere namen (Avalon Emerson, Raketkanon, Big Thief, Frank Carter,...) maar de main en boiler vallen dik tegen vind ik. Nu, daar kom ik toch bijzonder weinig.
Zondag vind ik wel een kleine tegenvaller. Dat gaat een uitboldag zijn.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Volgens Chokri zullen de zondag-en combitickets volgende week volgen.
De ticketverkoop zou de beste in jaren zijn, maar 2017 was toch uitverkocht of herinner ik me dit verkeerd?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken