Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
FIDLAR, White Reaper, Laura Jane Grace en The Distillers mogen nog wel overkomen van Reading/Leeds.
Parquet Courts, Courtney Barnett, Deerhunter, Stella Donnelley en Fontaines DC mogen dat ook doen maar dan van End Of The Road
Ik vermoed namen voor donderdag. En als het namen voor andere dagen zijn, dan liefst Blood Orange. Ze mogen ook casual Aphex Twin aankondigen, helemaal geen probleem mee. Al verwacht ik gewoon een Zwangere Guy, Angele en Merol.
Edit: de namen voor de donderdag dus volgens Instagram.
Mss weet je dit niet, maar een van de voordelen van die clashfinders is dat iedereen deze kan aanpassen. Voeg dus gerust Airbourne toe & pas gerust aan als je denkt dat The National langer zal spelen!
Zeer benieuwd naar die namen. Zijn het namen van Werchter?
En wat betreft deze namen: mijn verwachtingen voor de pre-party zijn altijd laag, dus alle namen zijn mooi meegenomen. Ik ben zeer content met de Heideroosjes en Black Box Revelation. Ik ben wel benieuwd of ze deze in de Castello gaan steken.
Ik geloof nooit dat Billie Eilish in de Dance Hall gezet gaat geworden,
met haar huidige populariteit bij de jeugd gaat ze gewoon naar het hoofdpodium.
Volgens mij gaan er in Nederland na middernacht (bijna) geen treinen meer.
Dus je zult met de pendelbussen wel naar het station van Hasselt geraken, maar zal daar volgens mij niet verder kunnen.