Pukkelpop 2019 - Nieuws en geruchten

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.671
2.304
Iemand enig idee wanneer we de podiumindeling kunnen verwachten? Was er de laatste 2 jaar steeds begin mei, dacht ik?
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Iemand enig idee wanneer we de podiumindeling kunnen verwachten? Was er de laatste 2 jaar steeds begin mei, dacht ik?

Ik verwacht de namen voor woensdag en de podiumindeling binnen de 3 weken en na Werchter het blokkenschema en de laatste namen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
FIDLAR, White Reaper, Laura Jane Grace en The Distillers mogen nog wel overkomen van Reading/Leeds.
Parquet Courts, Courtney Barnett, Deerhunter, Stella Donnelley en Fontaines DC mogen dat ook doen maar dan van End Of The Road
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Ik vermoed namen voor donderdag. En als het namen voor andere dagen zijn, dan liefst Blood Orange. Ze mogen ook casual Aphex Twin aankondigen, helemaal geen probleem mee. Al verwacht ik gewoon een Zwangere Guy, Angele en Merol.

Edit: de namen voor de donderdag dus volgens Instagram.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
406
90
Clashfinder upgedated met gegokte tijdsloten voor de donderdag:
https://clashfinder.com/s/pkp2019/
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Op Facebook zijn de meeste mensen blij met Bizzey en Gestapo Knallmuzik... tja

Anyways, prima namen voor een PKP preparty. Ook de rockfans komen aan hun trekken met Sons, Van Jets en BBR.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Leuke toevoegingen! Heideroosjes is voor mij de grootste (rock) naam.
Clashfinder: Waar is Airbourne?
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
406
90
Leuke toevoegingen! Heideroosjes is voor mij de grootste (rock) naam.
Clashfinder: Waar is Airbourne?

Kachelle wrote:
Clashfinder upgedated met gegokte tijdsloten voor de donderdag:
https://clashfinder.com/s/pkp2019/

Vet gedaan. Ziet er vrij realistisch uit ook.

Een uurtje The National op de laatste dag? Lijkt me wat weinig voor een headliner. Het is voor hun show dat ik een dagticket overweeg.

Mss weet je dit niet, maar een van de voordelen van die clashfinders is dat iedereen deze kan aanpassen. Voeg dus gerust Airbourne toe & pas gerust aan als je denkt dat The National langer zal spelen! ;)
 

martin2

Campingartiest
22 dec 2017
98
21
Frank Turner afsluiter van de Club en Billie Eilish staat normaal in de Dance hall.
Binnenkort nog een aantal sterke namen.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Frank Turner afsluiter van de Club en Billie Eilish staat normaal in de Dance hall.
Binnenkort nog een aantal sterke namen.

Zeer benieuwd naar die namen. Zijn het namen van Werchter?

En wat betreft deze namen: mijn verwachtingen voor de pre-party zijn altijd laag, dus alle namen zijn mooi meegenomen. Ik ben zeer content met de Heideroosjes en Black Box Revelation. Ik ben wel benieuwd of ze deze in de Castello gaan steken.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Amai, Dance Hall zal druk worden… (Clashfinder upgedate).

Ik geloof nooit dat Billie Eilish in de Dance Hall gezet gaat geworden,
met haar huidige populariteit bij de jeugd gaat ze gewoon naar het hoofdpodium.
 

ppganger

Playlistbediener
29 mrt 2018
32
0
Weet iemand of er na afloop van programma op zondag nog mogelijkheden zijn om met OV naar Nederland te komen ?
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Volgens mij gaan er in Nederland na middernacht (bijna) geen treinen meer.
Dus je zult met de pendelbussen wel naar het station van Hasselt geraken, maar zal daar volgens mij niet verder kunnen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken