Pukkelpop 2019 - Nieuws en geruchten

martin2

Campingartiest
22 dec 2017
98
21
Kachelle wrote:
Amai, Dance Hall zal druk worden… (Clashfinder upgedate).

Ik geloof nooit dat Billie Eilish in de Dance Hall gezet gaat geworden,
met haar huidige populariteit bij de jeugd gaat ze gewoon naar het hoofdpodium.
Zeer juist, dus verwacht ook wel een verschuiving naar mainstage.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Het is pure speculatie, maar ik zie Bear's Den nog aangekondigd worden na Werchter, ondanks hun optreden in februari 2020 in Vorst Nationaal.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Het is pure speculatie, maar ik zie Bear’s Den nog aangekondigd worden na Werchter, ondanks hun optreden in februari 2020 in Vorst Nationaal.
Die waren toch al is (vreemd genoeg) sub voor Mumford & Sons in 2017?
 

Diego1231617899554

Campingartiest
13 dec 2015
78
0
Ik ga al jaar en dag naar Rock Werchter, maar heb dit jaar toch gekozen voor Pukkelpop. Naar mijn smaak is de line-up een pak beter dan de afgelopen jaren (en die van Werchter wat minder). Nu vroeg ik mij wel af wanneer het blokkenschema van Pukkelpop ongeveer online wordt gegooid andere jaren. Ik wil redelijk veel zien, dus wil goed op voorhand kunnen plannen en keuzes maken met mijn vrienden! Iemand een idee wanneer dit eventueel verwacht zou kunnen worden?
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
TettenVogel wrote:
Het is pure speculatie, maar ik zie Bear’s Den nog aangekondigd worden na Werchter, ondanks hun optreden in februari 2020 in Vorst Nationaal.

Die waren toch al is (vreemd genoeg) sub voor Mumford & Sons in 2017?

Pukkelpop herhaalt de laatste jaren jammer genoeg wel vaker namen.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Ik ga al jaar en dag naar Rock Werchter, maar heb dit jaar toch gekozen voor Pukkelpop. Naar mijn smaak is de line-up een pak beter dan de afgelopen jaren (en die van Werchter wat minder). Nu vroeg ik mij wel af wanneer het blokkenschema van Pukkelpop ongeveer online wordt gegooid andere jaren. Ik wil redelijk veel zien, dus wil goed op voorhand kunnen plannen en keuzes maken met mijn vrienden! Iemand een idee wanneer dit eventueel verwacht zou kunnen worden?

Welkom!

Ik denk dat we deze tijdens de eerste 2 weken van juli kunnen verwachten.
 

Diego1231617899554

Campingartiest
13 dec 2015
78
0
Diego123 wrote:
Ik ga al jaar en dag naar Rock Werchter, maar heb dit jaar toch gekozen voor Pukkelpop. Naar mijn smaak is de line-up een pak beter dan de afgelopen jaren (en die van Werchter wat minder). Nu vroeg ik mij wel af wanneer het blokkenschema van Pukkelpop ongeveer online wordt gegooid andere jaren. Ik wil redelijk veel zien, dus wil goed op voorhand kunnen plannen en keuzes maken met mijn vrienden! Iemand een idee wanneer dit eventueel verwacht zou kunnen worden?

Welkom!

Ik denk dat we deze tijdens de eerste 2 weken van juli kunnen verwachten.

Ok, thanks!
 

basgitaar

Campingartiest
14 jan 2019
71
0
Hoi hoi ,
ik heb een vraagje. Ik ga dit jaar voor het eerst naar Pukkelpop waar ik super veel zin in heb. Nu zie ik dat er twee campings zijn, voor de ene betaal je en de ander is gratis. Weet iemand van jullie toevallig wat de grote verschillen van deze campings zijn. Zelf kan ik alleen maar vinden dat de betaalde een stuk dichter bij het terrein is. Alvast bedankt! ;)
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Hoi hoi ,
ik heb een vraagje. Ik ga dit jaar voor het eerst naar Pukkelpop waar ik super veel zin in heb. Nu zie ik dat er twee campings zijn, voor de ene betaal je en de ander is gratis. Weet iemand van jullie toevallig wat de grote verschillen van deze campings zijn. Zelf kan ik alleen maar vinden dat de betaalde een stuk dichter bij het terrein is. Alvast bedankt!
1f609.svg

Chill:
- Betalend
- tegenover de weide, dus rap iets gaan eten of drinken is mogelijk
- Touwsysteem, waardoor iedereen zeer dicht tegen elkaar ligt
- de vakken bij de ingang zijn marginaliteit in het kwadraat, voor de rest wordt er ook veel gefeest en geboit, maar je kan er eigenlijk wel rustig slapen.

Relax:
- Gratis
- op een redelijke afstand van de weide. Het is doenbaar te voet of met de pendelbus, maar zomaar even terug naar de camping gaan om te gaan eten of drinken zit er niet in vind ik, of je moet er een uur of 2 tijd voor hebben.
- Meer ruimte voor uw tent(enkamp) en er is ook meer vrije keuze in de plek waar je hem zet.
- Rustige camping, het aantal jongeren dat rumoer maakt is tot het minimum beperkt.
- Ik denk dat dat je ook hier minder lang moet aanschuiven voor douches. Ik meen me te herinneren dat er ook meer ontbijtopties waren op Relax, maar ik kan mis zijn.

Als geld geen probleem is, dan raad ik je aan om naar Chill te gaan, maar pas in de namiddag. Dan zijn ze iets vrijer in het touwsysteem, zit je niet tussen jongeren die enkel kratten cara meesleuren en heb je gegarandeerd plezante buren.

Als je nog vragen hebt, stel ze maar gerust.
 

yentl

Playlistbediener
5 mrt 2019
15
0
https://hotelmamabyethias.be/stem/82/giel-van-der-sande-ramsel

Hey festivalgangers,

Zouden jullie op de link willen klikken en willen stemmen op deze video? Je stemt door uw mail adres op te geven en daarna uw stem bevestigen in uw mailbox!

Alvast bedankt!
 

yentl

Playlistbediener
5 mrt 2019
15
0
Het is om kaarten te winnen voor pukkelpop! Duo tickets en combi, zouden jullie mij kunnen helpen? Thanks, big love for jullie!
 

User_1435

Randprogramma
29 aug 2015
124
0
Lieve Pukkelpoppers!
1f642.svg


Momenteel doe ik mee aan een wedstrijd om een gratis PUKKELPOPTICKET te winnen
Als Hasselaar mijn event van het jaar!
Het zou heel fijn zijn moesten jullie op onderstaande link willen klikken en stemmen voor mijn filmpje!
Je moet eenmalig bevestigen via je mailbox.
De wedstrijd loopt tot 14 juni dus tot dan heb ik kans om een ticket te winnen als ik in de top 50 sta.
Heel erg bedankt en wie weet zien we elkaar daar!
1f609.svg


https://hotelmamabyethias.be/stem/88/eef-vanheers-hasselt?fbclid=IwAR1AHbgPATmU0KaZ65nH0O1iALg1XaJd4w15CXfRD8Nw6uL9rSoyagJL61E
Dus je komt speciaal een profiel aanmaken om in 5 topics te posten dat je tickets wil winnen?
Als je ZOOO graag wil had je wel kaarten gekocht toch? Doei!
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.660
5.133
En tot 24e bij mama gewoond, dus spaarcentjes genoeg, lijkt me..
Hou dit soort onzin maar gewoon op Facebook, waar het thuis hoort.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.508
6.183
En tot 24e bij mama gewoond, dus spaarcentjes genoeg, lijkt me..

Wat een kinderachtige opmerking zeg.
Dat je het spam vind prima (geef ik je gelijk in) maar om dan meteen persoonlijk te worden. :roll:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken