Pukkelpop 2019 - Nieuws en geruchten

mattman wrote:
Hoop zelf vooral op Father John Misty, Patti Smith, Aphex Twin en Stereolab. Of een verrassing. En een leuke vrijdagheadliner natuurlijk (ervan uitgaande dat Post Malone eerder de ‘act na de headliner is).

Maar deze namen zouden al tof zijn. Veelbelovend begin.
1f609.svg

Ik heb een beetje schrik dat Posty wel absolute headliner gaat worden… Al blijf ik hopen dat ze hem samen met the strokes als coheadlimer zetten.

Nee, dat zie ik niet echt voor me, eerlijk gezegd. Al blijft het Pukkelpop natuurlijk.

Het lijkt er wel op dat ze de draad weer willen oppikken.

Mooie voorspellingen en goed om Martin2 weer actief te zien! Beloofd echt wat komende week. Inmiddels aan het lobbyen geslagen of er mensen zijn die dit jaar weer met me meewillen, heb er veel vertrouwen in.

Kwam hier ergens voorbij dat andere mensen zich dit jaar met de line-up bemoeien, in hoeverre klopt dit verhaal?

Mooie voorspellingen en goed om Martin2 weer actief te zien! Beloofd echt wat komende week. Inmiddels aan het lobbyen geslagen of er mensen zijn die dit jaar weer met me meewillen, heb er veel vertrouwen in.

Kwam hier ergens voorbij dat andere mensen zich dit jaar met de line-up bemoeien, in hoeverre klopt dit verhaal?
Het blijft een team.

Doe mij dit maar ;)

Vampire Weekend, Franz Ferdinand, Frank Turner, Eels, Car Seat Headrest, Deerhunter, The Distillers, Parquet Courts, Courtney Barnett, Idles, Skegss, Pup, Pond, Equal idiots

Users who are viewing this thread