Pukkelpop 2019 - Nieuws en geruchten

Samenvatting van de tips van Greg:

Harry
McVeigh is de zanger van White Lies.

Adam
Devonshire -> Idles
zanger van Royal Republic
Adam lambert + Queen
War On Drugs
Counting Crows
...

Alex
Alex(ander) Kapranos is de zanger van Franz Ferdinand.

Randy
Randy Marsh -> Lorde
Randy Bradbury (bass) -> Pennywise
Randy Blythe -> Lamb Of God

Benji
Skindred

Toby
???

Indiaantje89 wrote:

mattman wrote:

dennisf wrote:
Good Charlotte?

Zouden die er alweer staan? Lijkt me niet het type band die je als festival snel opnieuw boekt.

Staan vanavond in 013.. ben benieuwd of het wat is.. ga er mee heen uit jeugd sentiment dan dat ik er verwachtingen bij heb.

Kan ie weer van bucketlist..
Jup.. best kansloos.. maar ik moet ergens heen met mijn autisme. 013 is dichtbijzijnde opvang centrum dus waarom ook niet. (ook leuk voorprogramma met Sleeping With Sirens, Boston Manor en The Dose.

Ik denk dat we met wat we (denken te) weten, we al een heel mooi rockpakketje kunnen samenstellen. :-)

Martin (idk of hij echte insider is) noemde gisteren in dit forum 'team' en 'beter nu'. Duidt dit ook niet op Lorde (liedje team) en Post Malone (lied better now). Deze dus ook bij het lijstje?

alhoewel lamb of god (randy blythe) al op graspop staat zou dit best wel nog steeds kunnen. graspop sluit nauwelijk exclusiviteitscontracten af om zo kosten uit te sparen, vaak spelen die bands uiteindelijk toch maar 1 keer in België maar heeft graspop zo toch maar weer kosten uitgespaard. Toont ook waarom alcatraz de laatste jaren altijd een headliner heeft staan die ook al op graspop heeft gestaan.

Ik zou het nog niet uitsluiten

Echt, als de geruchten hier een beetje kloppen dan overweeg ik serieus om mijn vakantie iets te verkorten om een weekendje Kieiwit mee te pakken

Ik denk dat we met wat we (denken te) weten, we al een heel mooi rockpakketje kunnen samenstellen.
1f642.svg

Ik vond je onbewerkte reactie mooier ;)

Op Instagram wordt in ieder geval al gehint naar White Lies en... Foo Fighters (?), gek genoeg.

Whit Lies... 'it s bigger than us'

Op hun ig story

Verder ng :
Fuck Authority. (Pennywise?)
Celebrities want sympathy?
You are not like all the others?

White Lies… ‘it s bigger than us’

Op hun ig story

Verder ng :
Fuck Authority. (Pennywise?) Zeker
Celebrities want sympathy? Good Charlotte
You are not like all the others? Toch nog Foo Fighters?

Users who are viewing this thread