Pukkelpop 2019 - Nieuws en geruchten

War On Drugs is ook een Adam natuurlijk, maar die zal 'm ook niet opnieuw worden.

Zanger van Counting Crows heet ook Adam maar is weinig rock. Adam Lambert met Queen zou ik een hele toffe boeking vinden trouwens!

Greg wrote:
Randy

Randy Marsh?

Dus toch Lorde?! :O

Alle gekheid op een stokje: zou dit Randy Blythe kunnen zijn? Van Lamb Of God? Of is dat wat teveel ‘rock’ voor Pukkelpop?
Staan al op Graspop, lijkt me niet waarschijnlijk.

Greg wrote:
Randy

Randy Marsh?

Alle gekheid op een stokje: zou dit Randy Blythe kunnen zijn? Van Lamb Of God? Of is dat wat teveel ‘rock’ voor Pukkelpop?

Was ook mijn eerste idee (en zeer welkome band), maar ze staan ook al op Graspop. Kans is klein daarmee denk ik.

Als je dat zo hoort Pennywise, Lamb Of God, Skindred,... Misschien krijgen we een announcement dat de Shelter terug is (of een gelijkaardige stage).

James wrote:

Greg wrote:
Randy

Randy Marsh?

Staan al op Graspop, lijkt me niet waarschijnlijk.

Zag het ook net, zal dan inderdaad wel niet.
Verder kan ik echt geen Randy bedenken..

benji kan ook van astroid boys zijn? zou ik wel een hele coole booking vinden maar hoogst waarschijnlijk skindred

Kijk net eens even op de site, en klik het tabje 'rock' open... Tot nu toe kregen The National, Royal Blood en ... 21 Pilots (!) dat label mee... Zeer benieuwd naar de aankondiging van straks!

Als je dat zo hoort Pennywise, Lamb Of God, Skindred,… Misschien krijgen we een announcement dat de Shelter terug is (of een gelijkaardige stage).

Je zou het bijna gaan denken he. Dan hebben ze mij direct weer terug als vaste klant in ieder geval.

Zag het ook net, zal dan inderdaad wel niet.
Verder kan ik echt geen Randy bedenken..
Ik denk direct aan Justice. Maar dan aan hun nummer Randy. Maar geen Rock en vorig jaar nog dus dat wel zeker niet, jammer genoeg.

Skindred heeft ook op de valse affiche gestaan.

En voor de mensen die Lamb of God te "rock" vinden voor pukkelpop: ze hebben al op pukkelpop gestaan (2013).
Maar ik denk dat Lamb of God het niet gaat worden.

Users who are viewing this thread