Pukkelpop 2019 - Nieuws en geruchten

Jep Wessel, ik vond vorige pukkelpop jaren erg zwak. En dit jaar bevalt het me zeker. Inderdaad geen wauw jaar zoals RW2018 bijvoorbeeld. Maar het lijkt erop dat ze toch echt wel een zeer degelijk jaar tegemoet gaan en eindelijk een goede mix vinden tussen zowel de oudere generatie als de nieuwe generatie tevreden te stellen.

Ik denk ook niet dat de verhuizing van Pukkelpop naar vrijdag-zondag voor problemen heeft gezorgd. Lijkt erop dat Lowlands en Pukkelpop die 3 dagen prima kunnen delen. Bij een interview van Festileaks met een van de directeuren ben ik hier wel erg benieuwd naar.

Alsof ze zich nog een derde slechte verkoopjaar zouden kunnen permitteren. Chokri en Sarah mogen dan graag Travis Scott, Rihanna naar Pukkelpop willen halen. Dat heeft nu nog niet vaak geresulteerd in een stormloop voor tickets, zeker als die sterren dan ook nog eens zorgen voor een zwakkere undercard. 2017 was zo nog een jaar waar ze op zeker hebben gespeeld maar wel vaarwel hebben gezegd tegen de Shelter. Ik voorspel een soortgelijk programma voor 2019 met Post Malone en Anderson .Paak als laatste headliners die binnenkort nog concerten hebben staan en dus later zullen worden aangekondigd.

Timmetje wrote:
Nicki Minaj?

Is niet echt een rocknaam.
1f609.svg

Maar Massive Attack ook niet echt toch? Tranen…Teardrop.

AB deze week

Oké, dat is wel duidelijk: The Streets. :-) Al is het wel gek om dit in een 'rock' pakket te delen. The Streets is toch hiphop en heeft niks met rock te maken? Ken ze niet goed, dus kan het mis hebben.

"Ik wil echt dansen" lijkt te slaan op Frank Turner. :-) We hebben dus Eels, Franz Ferdinand, The Streets (tenzij dat voor het hiphop pakket komt) en Frank Turner. More? ;-)

Hoop zelf vooral op Father John Misty, Patti Smith, Aphex Twin en Stereolab. Of een verrassing. En een leuke vrijdagheadliner natuurlijk (ervan uitgaande dat Post Malone eerder de 'act na de headliner' is).

Maar deze namen zouden al tof zijn. Veelbelovend begin. ;-)

Hoop zelf vooral op Father John Misty, Patti Smith, Aphex Twin en Stereolab. Of een verrassing. En een leuke vrijdagheadliner natuurlijk (ervan uitgaande dat Post Malone eerder de ‘act na de headliner is).

Maar deze namen zouden al tof zijn. Veelbelovend begin. ?
Ik heb een beetje schrik dat Posty wel absolute headliner gaat worden... Al blijf ik hopen dat ze hem samen met the strokes als coheadlimer zetten.

Users who are viewing this thread