Pukkelpop 2019 - Nieuws en geruchten

Ik begin er echt van overtuigd te geraken dat pukkelpop naar zijn beste affiche in jaren gaat gaan... Ben echt heel benieuwd naar volgende week!

iemand op efestivals had goed opgemerkt dat je kan filteren op 5 verschillende genres, zou dit betekenen dat volgende week iedere dag een ander genre bands gereleased wordt?

daanvandingenen wrote:
Ik begin er echt van overtuigd te geraken dat pukkelpop naar zijn beste affiche in jaren gaat gaan… Ben echt heel benieuwd naar volgende week!

Mijn hoge verwachtingen zijn al getemperd
Dit ja. Foo Fighters was sowieso al een zekerheidje die er nu niet meer zit aan te komen. Vrijdags staat hoogstwaarschijnlijk Post Malone dan.

Het belang van limburg:
- The National is zelf met het voorstel afgekomen
- Ticketprijzen blijven hetzelfde
- Maandag start de verkoop

Doen ze mooi, Prophets of Rage en je kan 21 pilots mijden met The National in de Marquee.
Kans dat ik nog eens een dagje ga stijgen weer.

Zeer mooi gedaan van Pukkelpop. Twee keer The National en dan nog niet eens op main, dat zie je niet elke dag. Begint er inderdaad mooi uit te zien maar ik hou mijn adem toch nog even in voor de undercard, want de kwaliteit kan snel dalen na deze mooie aankondigingen. Echt gigantisch benieuwd naar volgende week.

– Maandag start de verkoop
Wel voor de duidelijkheid: niet komende maandag maar wel 25/02 13h.

Zeer mooi gedaan van Pukkelpop. Twee keer The National en dan nog niet eens op main, dat zie je niet elke dag. Begint er inderdaad mooi uit te zien maar ik hou mijn adem toch nog even in voor de undercard, want de kwaliteit kan snel dalen na deze mooie aankondigingen. Echt gigantisch benieuwd naar volgende week.

TettenVogel wrote:
– Maandag start de verkoop

Wel voor de duidelijkheid: niet komende maandag maar wel 25/02 13h.

Oei ja. Excuses, ik heb een lange werkweek gehad...

Zozo, The National twee keer in de Marque, daar wordt een mens blij van. Prophets of Rage was eigenlijk al wel een zekerheidje maar hoe dan ook een goede naam om erbij te hebben. Ik ben nog steeds erg positief gestemd en de zin om dit jaar weer te gaan groeit per aankondiging. Lijkt erop dat ze dit jaar een knieval maken naar de oudere Pukkelpop bezoekers als excuus voor de bagger affiches van afgelopen jaren.

Komt goed met Pukkel dit jaar!
De bands die touren zijn veel aantrekkelijker dan diegene die in het begin van de zomer in europa zitten. En zoals vorig jaar al gezegd, er zijn enkele andere personen die zich met de affiche komen bemoeien…
Nee, Jos.

Parce-que Pukkel commence le 16 août... ?
C’est possible, mais pas probable. Pourquoi pas les annoncer cette semaine?

Pardon my French...

15 augustus is pre-party.
Wat is de kans dat de dag dat the national niet in de marque afsluit in de marque, een rock / "metal"/ dag wordt in de marquee gelijk andere jaren?

Ik gok op namen van maandag - Idles, Shame, Bullet for My Valentine, Frank Carter & the Rattlesnakes, Good Charlotte, Code Orange, A Day To Remember, The Hives.

Wat is de kans dat de dag dat the national niet in de marque afsluit in de marque, een rock / “metal”/ dag wordt in de marquee gelijk andere jaren?
Ik denk dat The National elke dag staat, zo'n 10 keer of zo...

Wat is de kans dat de dag dat the national niet in de marque afsluit in de marque, een rock / “metal”/ dag wordt in de marquee gelijk andere jaren?
Ik denk vrij klein tot onbestaand. Je hebt het dus over de zaterdag. Maar die dag staan Royal Blood (en Tame Impala) al op de main. Het kan zeker zijn dat ze wel eens 1 of 2 rock/metal namen daar zouden durven zetten. Maar met Royal Blood al op de main denk ik dat ze ook niet hun 2de grootste podium (boiler natuurlijk niet meegeteld) voor hetzelfde genre gaan laten gebruiken. Ik gok eerder moesten ze zo een dag invoeren, eerder op de vrijdag doen met dan wel als afsluiter The National, om Post Malone te compenseren voor de oudere generatie.

Ik begin er echt van overtuigd te geraken dat pukkelpop naar zijn beste affiche in jaren gaat gaan… Ben echt heel benieuwd naar volgende week!

Bedoel je daarmee te zeggen dat het de afgelopen jaren tegen viel en ze nu weer redelijk op het oude niveau raken maar nog steeds niet echt KNALLEN!!! Want dan ben ik het inderdaad wel met je eens. Lowlands en Pukkelpop hebben dit jaar niet te klagen denk ik. Maar ook zeker geen wauw jaar.

Users who are viewing this thread