Pukkelpop 2018 - Nieuws en geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.505
Hm, ik zie geen verschil eigenlijk met de gelekte poster. Alleen Tamino op de zaterdag viel me op en dat doet 't m ook niet voor mij. Ik ben bang dat het voor mij geen Pukkelpop dit jaar wordt. Bij mijzelf en mijn groepje na vorig jaar al een lichte kater door gebrek aan namen die ons aanspreken (met name gitaren) en dat is nu alleen nog maar erger. Krijg nu niemand mee naar PkP.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Eén extra naam die écht boeiend is: Incubus. Maar die past echt absoluut niet op deze affiche, ik vrees dat met het publiek dat ze zullen trekken met deze affiche, er bijna niemand naar Incubus zal gaan kijken. Jammer - hadden ze volgens mij beter op donderdag kunnen zetten, enige dag waar ze nog wat alternatiever publiek kunnen trekken.
 

randy

Playlistbediener
29 jan 2018
24
5
Voor mij wordt het waarschijnlijk een dagticket donderdag: Arcade Fire, Grizzly Bear, Rag 'n' Bone Man, Trixie Whitley en War on Drugs.
De andere dagen zeggen me niet zo veel...
 

frederik desmet

Playlistbediener
13 mrt 2015
13
3
Blijkbaar nog een foutje in hun aankondiging op fb. Daar staat zaterdag, op hun website staat vrijdag. Bazart zelf post net ook vrijdag.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Blijkbaar nog een foutje in hun aankondiging op fb. Daar staat zaterdag, op hun website staat vrijdag. Bazart zelf post net ook vrijdag.

Dan is vrijdag officieel de bakvissendag. Maar die valt eigenlijk nog mee met Goose, Incubus, Sub Focus, Benjamin Clementine, Amenra, Nothing But Thieves,... Vrijdag gaat de enige dag zijn wanneer ik de main stage zo veel mogelijk ga mijden, terwijl ik de laatste jaren die altijd gemeden heb.

 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.978
551
Snelle analyse:

- Tamino, Incubus, La Dispute, Jacin Trill, Madensuyu en Tom Trago nieuw erbij
- James Holden en Sleaford Mods verwijderd
- Tourist LeMC van vrijdag naar donderdag

Op basis van de dagposters op facebook
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Hm, ik vind het nog niet heel slecht eigenlijk. Zeker namen als Flogging Molly, Nothing But Thieves en Incubus (!) wil ik best nog eens zien. Alleen is mijn budget voor dit jaar er eigenlijk wel stilaan door... Hmmm...

Denk dat Pukkelpop wel een eitje te pellen heeft met het management van Nerd. Je zal maar een hele week naar een affiche willen opbouwen om dan na 2 dagen al de hele promotiecampagne te moeten omgooien omdat iemand zo lomp is geweest om de volledige line-up online te gooien.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
568
167
T valt idd toch wat tegen, dus kies ik voor Lowlands dit jaar, staat toch wat meer kwaliteit in de breedte imo. Hoewel ik me er de twee keer dat ik er geweest ben me echt prima vermaakt heb, vond ik t publiek vorig jaar ook wel echt een beetje te plat, ivm andere festivals. Jammer dat pkp deze kant opgaat.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Bazart is naar zaterdag verhuisd op de site.

Ik heb alle kleine namen eens kort beluisterd. Ik ben wel positief verrast. Er valt meer dan genoeg te ontdekken.
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Het valt zeker tegen, maar wat ik niet begrijp is waarom dat lowlands niet tegen valt volgens velen. In mijn ogen is die niet beter. Op beide festivals staan enkele mooie namen, maar veel te veel wat totaal niet boeiend is. Beide festivals stellen gewoon enorm teleur. Heel jammer.
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Het valt me trouwens op dat Marlon Williams wel op de poster staat maar niet bij de line-up genoemd wordt.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Volgens mij stond Belly ook niet op het gelekte affiche.
Ook een leuke jaren '90 band.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken