ES Primavera Sound 2016

Radiohead gaat toch touren blijkbaar. In het weekend van Rock werchter staan ze in Zwitserland:
http://fb.me/59anXcGUl

Pff, gaat weer pijnlijk zijn voor alle andere Europese festivals (Amerikaanse ook overigens).

Meh. Meer Radiohead en Sufjan Stevens samen met alles van BKS/DTRH/Rewire met misschien nog meer exclusieve dingen en nog een shitload een onbekende dingen die supergoed blijken te zijn.

Heerlijk hoe Primavera gisteren iedereen zat te trollen en nu hun grote verrassing gespoild ziet worden door een ander festival.

Wat een animatie, leip dat ze muziek van John Carpenter erbij gebruikten.

Line-up lijkt prima in orde, alhoewel veel best wel voorspelbaar.

En geen Sufjan :(.

Deze line up is echt heeeel goed! Alleen toch jammer fe zien dat sufjan en Bon Iver er niet zijn.

Inderdaad een paar zekerheidjes die ontbreken (ook Sleep, Lush, Girl Band, ...).

Maar wat een affiche weer.

En Dinosaur Jr. Ik ben een gelukkig mens als die op Werchter staan samen met Radiohead, LSP, LCD en Beck

Niet omvergeblazen, wel een mooie lineup.
+ Boredoms, Dinosaur Jr, Explosions, LCD Soundsystem, Radiohead, Savages, Sigur Ros en Suuns zou ik graag eens zien en heb ik nog niet gezien wat betreft deze line-up.

Ook dit jaar weer top line-up!

Daar heb jij gewoon echt amper tijd om rustig niks te doen, anders mis je waarschijnlijk weer iets interessants.

Vergadering bij de organisatie van Primavera: "Weet je wat we doen? We nemen gewoon alle best acts van de andere festivals en laten die bij ons optreden." "Ok!"

Users who are viewing this thread