ES Primavera Sound 2016

Trouwens ik wil jullie niet uit jullie droom halen ofzo, maar op de officiele line up staat Society Fun Lie er niet bij

Die poster met de dagverdelingen zou uit een deel van de site komen dat nog niet beschikbaar is. Het is in ieder geval echt, want hij verscheen een halfuur na het filmpje en slechts 5 minuten na die andere poster met dezelfde huisstijl. Net iets te snel om zo'n gepolijste fake online te gooien.

neontiger8 wrote:
Trouwens ik wil jullie niet uit jullie droom halen ofzo, maar op de officiele line up staat Society Fun Lie er niet bij

Die poster met de dagverdelingen zou uit een deel van de site komen dat nog niet beschikbaar is. Het is in ieder geval echt, want hij verscheen een halfuur na het filmpje en slechts 5 minuten na die andere poster met dezelfde huisstijl. Net iets te snel om zo’n gepolijste fake online te gooien.

Verandert de zaak, ze staan nog niet op de site op dit moment. Keeping an eye on it :)

Dat is toch geen naam waar je voor naar Barcelona gaat. Leuk om mee te pakken, maar het blokkenschema moet er wel gek uitzien zou ik daar heen gaan. Maar dat is voor mijzelf dan he.

Eerder zonde dat ze Wilco naar dat andere festival hebben laten gaan. Of dat ze Colin Stetson & Sarah Neufeld (van Roskilde) niet hebben.

Bij DIIV zou het me niet verbazen dat die pas vrij laat naar Europa komen, ze hebben vorig jaar al in Europa gezeten tijdens Primavera. O.a. Wilco en Sufjan zullen wel het gevolg zijn van de Amerikaanse festivals.

Nee, dan verbazen Sleep en Wolf Parade me nog het meest. Twee namen die niet heel vaak te zien zijn in Europa en gewoon in de buurt data hebben die periode.

Zijn er mensen die er al eens naartoe zijn gegaan? Is een ho(s)tel) in de buurt noodzakelijk of rijdt het openbaar vervoer de hele nacht door?
Er gaat geen openbaar vervoer meer 's nachts maar wel een pendelbus (van het festival) naar place de catalunya, maar zonder gebroken been (wat ik toen had) is de rij niet echt bepaald chill. Dus een hostel daar in de buurt is wel fijner, overdag is het metronetwerk superchill en goed betaalbaar. Ook om op de eerdere dagen naar de zaalshows te komen.

Jaa, Wolf Parade verbaast mij ook. Had ook wel gehoopt op Notwist die integraal Neon Golden uitvoert. Maar dat lijkt exclusief voor cross-linx te zijn.

Ben verdomme toch wel jaloers dat jullie dat redelijk kunnen combineren met je studie.

Ben verdomme toch wel jaloers dat jullie dat redelijk kunnen combineren met je studie.

Ach moet me 'ziekmelden' voor 2 colleges, maar heb in die tijd alleen maar papers e.d. dus dat is allemaal vooruit te werken.

Er staat overigens ook een onbestaande band op de affiche met de dagverdeling. Die naam hint naar The Avalanches die Since I Left You integraal gaan spelen.
Opvallend, op de dagindeling die ze net online hebben gezet staat die er niet meer op. En hebben gewoon de namen doorgeschoven.
https://twitter.com/Primavera_Sound/status/690464923302903809

Opvallend, op de dagindeling die ze net online hebben gezet staat die er niet meer op. En hebben gewoon de namen doorgeschoven.

Ik heb gisteren even op de site van Avalanche zitten kijken, en er komt dus een 'big announcement' aan omdat ze met hiatus zijn. Primavera zal wel moeten wachten totdat zij bekend hebben gemaakt dat ze met dat album integraal op tour gaan ofzo.

Wessel wrote:

Ach moet me ‘ziekmelden’ voor 2 colleges, maar heb in die tijd alleen maar papers e.d. dus dat is allemaal vooruit te werken.

Ik zeg gewoon dat ik er dan niet ben en dat ik zorg dat ik 'alles bijwerk'. Als mensen gewoon weg mogen voor skireis mag ik hier ook voor weg ;)

Ik heb gisteren even op de site van Avalanche zitten kijken, en er komt dus een ‘big announcement’ aan omdat ze met hiatus zijn. Primavera zal wel moeten wachten totdat zij bekend hebben gemaakt dat ze met dat album integraal op tour gaan ofzo.

Dit is wel een erg mooie verassing en gelijk een mooie naam voor BKS of een paradiso gig.

Avalanches zou echt prachtig zijn, ook direct heel since i left you integraal. Een droom die waar wordt.

Is toch ook hun enige album, dus dan moeten ze m eigenlijk sowieso integraal spelen om een uur überhaupt vol te krijgen.

De Vip-tickets zijn reeds uitverkocht en ook de combi's gaan hard volgens de organisator op twitter. En als ik het goed begrijp gaan de dagtickets in verkoop zodra de combi's uitverkocht zijn.

Ps. De dagcapaciteit is 60.000 bezoekers blijkbaar.

https://twitter.com/gabiruizps/status/690565379157000192

https://twitter.com/gabiruizps/status/690597147226591233

De Vip-tickets zijn reeds uitverkocht en ook de combi’s gaan hard volgens de organisator op twitter. En als ik het goed begrijp gaan de dagtickets in verkoop zodra de combi’s uitverkocht zijn.

Als het snel verkoopt gaan er weinig tot geen dagtickets vrijkomen. Dit om te vermijden dat er te veel mensen voor 1 specifieke act tickets gaan aankopen. Was hetzelfde met Blur in 2013.

erik wrote:
De Vip-tickets zijn reeds uitverkocht en ook de combi’s gaan hard volgens de organisator op twitter. En als ik het goed begrijp gaan de dagtickets in verkoop zodra de combi’s uitverkocht zijn.

Als het snel verkoopt gaan er weinig tot geen dagtickets vrijkomen. Dit om te vermijden dat er te veel mensen voor 1 specifieke act tickets gaan aankopen. Was hetzelfde met Blur in 2013.
goeie zet van de organisatie, in spanje weten ze wel hoe je een festival organiseert

Ik las net dat de organisatie denkt dat het woensdag of donderdag uit gaat verkopen als het zo door gaat.

Users who are viewing this thread