ES Primavera Sound 2016

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
70 zou goed kunnen, dit festival is absurd goedkoop als je bekijkt wat er staat. Ook 175 voor een weekendticket (als de line-up bekend is) slaat nergens op, en dat kan nog goedkoper ook.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Weet iemand toevallig hoeveel dagtickets gaan kosten?
Ik kan alleen de prijs van de dagtickets in 2012 vinden, namelijk €70,-.

Met de huidige snelheid is het aannemelijk dat er helemaal geen dagtickets in de verkoop gaan.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
70 zou goed kunnen, dit festival is absurd goedkoop als je bekijkt wat er staat. Ook 175 voor een weekendticket (als de line-up bekend is) slaat nergens op, en dat kan nog goedkoper ook.

Niet vergeten dat Spanje in een economische crisis zit. Als ze hier van die major prijzen voor gaan vragen (250-300 ofzo) zijn ze de helft van hun publiek kwijt. Zie ook wat je op NOS Alive of Bilbao BBK krijgt prijzen die lager liggen dan BKS/DTRH...
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Een werchter dagticket vind ik ook absurd. Maar dat kan ook met mijzelf te maken hebben. Uberhaupt trekt dat festival me niet aan.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Een werchter dagticket vind ik ook absurd. Maar dat kan ook met mijzelf te maken hebben. Uberhaupt trekt dat festival me niet aan.

Al zou het festival je wel trekken, 100 euro is belachelijk veel voor een dagkaart. Al denk ik dat je dit bij een goede dag met 2 headlinerwaardige acts aangevuld met een paar goede namen wel kunt verantwoorden. Maar om 100 euro te moeten dokken omdat je toevallig 1 grote naam wilt zien of een paar kleintjes... Ik mag hopen dat we met 100 euro voor 1 dag toch wel aan de max zitten.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
Een werchter dagticket vind ik ook absurd. Maar dat kan ook met mijzelf te maken hebben. Uberhaupt trekt dat festival me niet aan.


Is het natuurlijk ook (deels).
Maar ga eens naar losse shows van de artiesten die ik noemde + reken daar het feit bij dat Radiohead nergens dichterbij te zien is (muv de zaalshows aan het einde van het jaar).
Niet meer dan 150 euro? Op Radiohead en TLSP na is alles ook al makkelijk voor weinig geld te zien (geweest). En als je dan alsnog naar andere festivals gaat, gaat je beredenering al helemaal niet op. Maar oke, jouw geld.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Lol maar het geld dat je bespaart door een dag te gaan ga je vervolgens aan andere mindere festivals uitgeven.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ik heb me nooit echt in Suede verdiept, maar dat laatste album is toch wel erg fijn. Ook maar eens gehighlight op mijn lijstje.

Iemand nog tips?
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik heb me nooit echt in Suede verdiept, maar dat laatste album is toch wel erg fijn. Ook maar eens gehighlight op mijn lijstje.

Iemand nog tips?
Dingen waar ik naar uitkijk (dus niet allemaal tips, want sommige dingen spreken voor zich): Radiohead, Air, TLSP, Explosions In The Sky, Suuns, Jenny Hval, Pantha Du Prince, PJ Harvey, Moderat, Ho99o9, Floating Points, Dinosaur Jr., Holly Herndon, Dj Koze, Goat, Beach House, Julia Holter, Animal Collective en Lubomyr Melnyk.
Binnenkort ook even verdiepen in de namen die ik van naam ken, maar nog niet (veel) heb geluisterd. Te beginnen met Maceo Plex, Freddie Gibbs, Empress of, Autolux, Vince Staples, Shellac en John Carpenter.

Ben je er ook al woensdagavond? Met Goat en Suede is dat de moeite wel waard.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
neontiger8 wrote:
Ik heb me nooit echt in Suede verdiept, maar dat laatste album is toch wel erg fijn. Ook maar eens gehighlight op mijn lijstje.

Iemand nog tips?


Dingen waar ik naar uitkijk (dus niet allemaal tips, want sommige dingen spreken voor zich): Radiohead, Air, TLSP, Explosions In The Sky, Suuns, Jenny Hval, Pantha Du Prince, PJ Harvey, Moderat, Ho99o9, Floating Points, Dinosaur Jr., Holly Herndon, Dj Koze, Goat, Beach House, Julia Holter, Animal Collective en Lubomyr Melnyk.
Binnenkort ook even verdiepen in de namen die ik van naam ken, maar nog niet (veel) heb geluisterd. Te beginnen met Maceo Plex, Freddie Gibbs, Empress of, Autolux, Vince Staples, Shellac en John Carpenter.

Ben je er ook al woensdagavond? Met Goat en Suede is dat de moeite wel waard.

Staan toch nog genoeg dingen bij die ik niet ken.

Ligt er een beetje aan hoe laat alles speelt. We komen rond een uur of 9 aan op het vliegveld, dus ik denk dat we dat niet meer redden. Als het enigszins lukt gaan we nog wel, maar ik denk dat we gewoon ergens wat gaan drinken. Wel jammer als we het niet halen, Goat en Suede zijn top....

Dit is wat ik tot nu toe op het lijstje heb:
Beach House, Beirut, Black Lips, Brian Wilson, Daughter, Deerhunter, Julia Holter, The Last Shadow Puppets, LCD Soundsystem, Moderat, Protomartyr, Radiohead, Richard Hawley, Savages, Sigur Ros, Suede, Suuns, Tame Impala en Ty Segall

Er zal nog wel wat bij komen als ik wat beter naar de rest ga luisteren.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Beach House, Beirut, Black Lips, Brian Wilson, Daughter, Deerhunter, Julia Holter, The Last Shadow Puppets, LCD Soundsystem, Moderat, Protomartyr, Radiohead, Richard Hawley, Savages, Sigur Ros, Suede, Suuns, Tame Impala en Ty Segall
Ah Sigur Ros nog vergeten, daar ga ik ook sowieso heen. Protomartyr, Beirut, LCD Soundsystem en Deerhunter laat ik afhangen van de timetable.

Gestoord eigenlijk dat er niet meer gaan als je dit nog eens zo op een rijtje ziet.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ah Sigur Ros nog vergeten, daar ga ik ook sowieso heen. Protomartyr, Beirut, LCD Soundsystem en Deerhunter laat ik afhangen van de timetable.

Gestoord eigenlijk dat er niet meer gaan als je dit nog eens zo op een rijtje ziet.

Dit zijn voor mij de acts waarvan ik hoop dat ze niet clashen, al ben ik bang dat ik ze niet allemaal ga zien.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Porto komt deze week blijkbaar met de affiche. Ben benieuwd wat daarvan gemaakt wordt, aangezien o.a. Radiohead, LCD SS, Tame Impala en TLSP al uitgesloten zijn. Financieel is het wel een pak interessanter dan de editie in Barcelona. Als je goed boekt neem je het hele festival + overnachtingen + vluchten mee voor een kleine 300 euro.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
@thooomash Dagkaarten Radiohead ook bijna uitverkocht, dus als je nog wil moet je snel zijn
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken